SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Misschien welquote:Op zondag 15 december 2024 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik je weer uitpak, maak je dan het kerstdiner?
Nee wantquote:
quote:
quote:
Ik zal even je lokale kranten en foldersboer laten weten dat nee eigenlijk ja betekentquote:
En zeker een nee-nee sticker, want - - is ook +quote:Op zondag 15 december 2024 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal even je lokale kranten en foldersboer laten weten dat nee eigenlijk ja betekent
dat hadden ze van spotta al bedachtquote:Op zondag 15 december 2024 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal even je lokale kranten en foldersboer laten weten dat nee eigenlijk ja betekent
hahaha excuustruusquote:Op zondag 15 december 2024 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zojuist bedacht dat ik de overige cadeautjes niet ga geven, omdat ik al ruim over het budget zit
Dus ik ben klaar
quote:
Ben je er zoeen die gaat uitrekenen wat de waarde van cadeautjes die je krijgt is om wat terug te doen?quote:Op zondag 15 december 2024 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zojuist bedacht dat ik de overige cadeautjes niet ga geven, omdat ik al ruim over het budget zit
Dus ik ben klaar
Nee.quote:Op zondag 15 december 2024 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben je er zoeen die gaat uitrekenen wat de waarde van cadeautjes die je krijgt is om wat terug te doen?
Ja preciesquote:Op zondag 15 december 2024 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En zeker een nee-nee sticker, want - - is ook +
De wattes?quote:Op zondag 15 december 2024 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat hadden ze van spotta al bedacht
daar kreeg je ineens pakketten van in de bus en moest je je bij hun maar even afmelden als je dat niet wilde.
Stond retouradres op. dus lekker retour afzender gezonden
Oke, dan welquote:
Hou je alle eetbare dingen zelf?quote:Op zondag 15 december 2024 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus ik ben klaar
Deels, zit 1 eetbaar ding bij, de overige twee cadeautjes zou ik niet opeten.quote:Op zondag 15 december 2024 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hou je alle eetbare dingen zelf?
Nee, er is een budget afgesproken en ik ga met twee dingen al ruim over dat bedrag heenquote:
3 chocoladerepen en een pot mayoquote:Op zondag 15 december 2024 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat ik nu geef is 3 eetbare dingen en 1 ding niet eetbaar.
gewoon bij de action ofzo ben je veel goedkoper uitquote:Op zondag 15 december 2024 20:08 schreef mschol het volgende:
hmm, faal met verlichting.. morgen na werk maar even shoppen voor een lichtsnoer bij praxis ofzo
Ik zou jou wel die pot met mayo geven ja.quote:
Nee bussen vind ik kut.quote:Op zondag 15 december 2024 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben je niet zo'n busfanaat als je treinfanaat bent?
Is volgens mij een gegeven in Nederland dat het op dag 1 van een nieuwe concessie pure chaos is.
Nog nooit van gehoordquote:Op zondag 15 december 2024 20:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.bnnvara.nl/ka(...)sticker-toch-folders
Je gaat wel lekker vandaag he?quote:Op zondag 15 december 2024 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou jou wel die pot met mayo geven ja.
ik helaas wel omdat ze hier dus ineens reclame in mijn bus gingen drukken terwijl mijn nee nee sticker af vanaf maart 2016 op de deur zitquote:
ik wilde haar kutkadoos wel maar dat was ook al geen goede opmerkingquote:
Kaas.quote:
en dan nu langs de deur gaan om te vragen om een bedankje? Slimquote:Op zondag 15 december 2024 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik helaas wel omdat ze hier dus ineens reclame in mijn bus gingen drukken terwijl mijn nee nee sticker af vanaf maart 2016 op de deur zit
Neequote:Op zondag 15 december 2024 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wilde haar kutkadoos wel maar dat was ook al geen goede opmerking
4EttoVanBelgiequote:
neuj was al een half jaar geleden dat gezever. als het in nov was geweest had ik alle reclame bewaard en dat als bedankje gegevenquote:Op zondag 15 december 2024 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dan nu langs de deur gaan om te vragen om een bedankje? Slim
okequote:Op zondag 15 december 2024 20:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben zo'n type dat de code van de waterpolo-uitslagen app in duikt om de stand van de jeugd die verborgen wordt proberen te achterhalen.
Goorgonzola?quote:
Zit al in de naamquote:
Je bent zelf een cadeautjequote:Op zondag 15 december 2024 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee
Ik heb nu nog 1 cadeautje toegevoegd en dan wil ik helemaal niets meer over cadeautjes horen
Dank jequote:
de K van KSCquote:
Ik dacht: de K van KAASquote:
Dat was wel echt een flink zakcentje toen ik de ochtendkrant liepquote:Op zondag 15 december 2024 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dan nu langs de deur gaan om te vragen om een bedankje? Slim
quote:
quote:
en toch heb ik een heerlijk geurende kop thee voor mequote:
quote:Op zondag 15 december 2024 20:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj was al een half jaar geleden dat gezever. als het in nov was geweest had ik alle reclame bewaard en dat als bedankje gegeven
nice!!!quote:Op zondag 15 december 2024 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was wel echt een flink zakcentje toen ik de ochtendkrant liep
90 huizen die de krant hadden in mijn wijk. Zo ¤300/400 aan kerstgeld
Ohja ik was thee aan eht zettenquote:
Ja.quote:
Ik zat er net aan te denken, puntmutsenuurtje is ook al lang geledenquote:
Nouja, die mensen hadden een abonnement erop he? Was de Telegraaf en het Noord Hollands Dagbladquote:Op zondag 15 december 2024 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
nice!!!vraag me af of dat nog zo is hoor, kan het me niet voorstellen
Is toch elke dag hier?quote:Op zondag 15 december 2024 20:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken, puntmutsenuurtje is ook al lang geleden
ik ging gewoon alle feestdagen werken toen ik in het callcenter werkte. 200% loon. en hardstikke rustig dus je kon gewoon een film kijken ofzoquote:Op zondag 15 december 2024 20:22 schreef Crack_ het volgende:
Mijn bijbaantje vroeger was in de horeca, met kerst ook altijd extra gewerkt maar dan verdiende je nooit heel veel extra aan fooien omdat er ook 20832094820 man extra personeel aan het werk was
Oneerlijkquote:Op zondag 15 december 2024 20:22 schreef Crack_ het volgende:
Mijn bijbaantje vroeger was in de horeca, met kerst ook altijd extra gewerkt maar dan verdiende je nooit heel veel extra aan fooien omdat er ook 20832094820 man extra personeel aan het werk was
In de app van de tennisbond zat wel een aardige bug; daar kon je gewoon gegevens van iedereen in batch downloadenquote:Op zondag 15 december 2024 20:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben zo'n type dat de code van de waterpolo-uitslagen app in duikt om de stand van de jeugd die verborgen wordt proberen te achterhalen.
Er zijn alsnog veel mensen met een abo maar is veel online tochquote:Op zondag 15 december 2024 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja, die mensen hadden een abonnement erop he? Was de Telegraaf en het Noord Hollands Dagblad
Meestal kwamen ze eerst met 50 cent naar de deur, en als ik dan zei waar ik van was dan gingen ze meer halen
Die manager had het op z'n minst even kunnen vragenquote:Op zondag 15 december 2024 20:23 schreef Crack_ het volgende:
Bij Ikea verdiende je 300% met kerst![]()
![]()
en toen kwam er een nieuwe manager en die besloot dat mensen met kerst niet zouden moeten werken want het is een feestdag en je MOEETTTTT samenzijn met familie
Dat zijn echt de irritante managers, geen idee hebben wat je personeel wil maar wel denken dat je het goed doet![]()
Sinds Fles z'n agenda pleite is is het allemaal vaagquote:
quote:Op zondag 15 december 2024 20:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ging gewoon alle feestdagen werken toen ik in het callcenter werkte. 200% loon. en hardstikke rustig dus je kon gewoon een film kijken ofzo
hoe is dat oneerlijkquote:
zelfs dat was niet nodig geweest, weet je hoeveel moslims daar werkenquote:Op zondag 15 december 2024 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die manager had het op z'n minst even kunnen vragen
inquote:Op zondag 15 december 2024 20:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]outbound of in trouwens
[..]
hoe is dat oneerlijk
Jaquote:Op zondag 15 december 2024 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er zijn alsnog veel mensen met een abo maar is veel online toch
kan ik proberen, maar die is waarschijnlijk al dicht danquote:Op zondag 15 december 2024 20:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon bij de action ofzo ben je veel goedkoper uit
Waarom is die agenda weg?quote:Op zondag 15 december 2024 20:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sinds Fles z'n agenda pleite is is het allemaal vaag
ahhh beter, anders ook respect dat je dat werk uberhaupt deedquote:
Dat jij geen fooien kreegquote:Op zondag 15 december 2024 20:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]outbound of in trouwens
[..]
hoe is dat oneerlijk
hebben die geen extra koopavonden ivm kerst?quote:Op zondag 15 december 2024 20:24 schreef mschol het volgende:
[..]
kan ik proberen, maar die is waarschijnlijk al dicht dan
Nee, vertelquote:Op zondag 15 december 2024 20:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zelfs dat was niet nodig geweest, weet je hoeveel moslims daar werken
Dat is niet wat er staat, kreeg gewoon fooiquote:
quote:
nee, ook de tuincentra nietquote:Op zondag 15 december 2024 20:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben die geen extra koopavonden ivm kerst?
hahaha out heb ik ook een paar jaar gedaan. altijd wel lol in gehad ondanks dat het zo ontiegelijk ondankbaar werk was.quote:Op zondag 15 december 2024 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh beter, anders ook respect dat je dat werk uberhaupt deed
ik heb nog 1 minuut om te douchen, zou ik dat halen denk je
Hmmm true truequote:Op zondag 15 december 2024 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is niet wat er staat, kreeg gewoon fooi
maar als het extra druk is en je daardoor extra personeel inzet hou je niet extra overniks oneerlijks aan lijkt mij
schandequote:
Dit jaar echt niks van gezien, ben bij Expeditie Robinson blijven plakkenquote:
Wow.quote:
Dat kijk ik echt nooitquote:Op zondag 15 december 2024 20:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit jaar echt niks van gezien, ben bij Expeditie Robinson blijven plakken
Bij mijn bijbaantje bij de makro begonnen ze destijds met koopzondagen, kreeg je ook 300% loon. Maar bijna niemand wilde op zondag werken maar ik wel, werkte 3x liever op een zondag dan een zaterdagquote:Op zondag 15 december 2024 20:23 schreef Crack_ het volgende:
Bij Ikea verdiende je 300% met kerst![]()
![]()
en toen kwam er een nieuwe manager en die besloot dat mensen met kerst niet zouden moeten werken want het is een feestdag en je MOEETTTTT samenzijn met familie
Dat zijn echt de irritante managers, geen idee hebben wat je personeel wil maar wel denken dat je het goed doet![]()
dat is idd heerlijk.quote:Op zondag 15 december 2024 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mijn bijbaantje bij de makro begonnen ze destijds met koopzondagen, kreeg je ook 300% loon. Maar bijna niemand wilde op zondag werken maar ik wel, werkte 3x liever op een zondag dan een zaterdagZeker omdat in het begin niemand het nog wist en er dus amper klanten waren
quote:
bruidstaartjesquote:
quote:
En wat erbij?quote:
nog twee bruidstaartenquote:
Meer bruidstaartjesquote:
uitmelken tot er bloed uitkomtquote:Op zondag 15 december 2024 20:49 schreef Koen66 het volgende:
Wth is er nu weer een nieuwe Lion King film?
Een paar jaar, damn. Ik had er zo'n hekel aan dat ik dit niet kan voorstellenquote:Op zondag 15 december 2024 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha out heb ik ook een paar jaar gedaan. altijd wel lol in gehad ondanks dat het zo ontiegelijk ondankbaar werk was.
zorgen dat je goed met je collega's om kan gaan zodat het op de werkvloer gezellig is en je niet druk maken om managers die alleen kijken naar cijfers
Vond het trouwens ook altijd super leuk om te werken op zulke piekmomentenquote:
quote:
Gelukkig zijn we hier allemaal eensgezindquote:
Dat kun je je nu echt niet meer voorstellen hequote:Op zondag 15 december 2024 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mijn bijbaantje bij de makro begonnen ze destijds met koopzondagen, kreeg je ook 300% loon. Maar bijna niemand wilde op zondag werken maar ik wel, werkte 3x liever op een zondag dan een zaterdagZeker omdat in het begin niemand het nog wist en er dus amper klanten waren
niet in kranten en weet ik wat allemaal...quote:Op zondag 15 december 2024 20:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een paar jaar, damn. Ik had er zo'n hekel aan dat ik dit niet kan voorstellen![]()
respect
was je er ook beetje goed in? En wat probeerde je mensen aan te smeren
Maar dat is gewoon de opdrachtquote:Op zondag 15 december 2024 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig zijn we hier allemaal eensgezind
Wat dan wellll!!quote:Op zondag 15 december 2024 20:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet in kranten en weet ik wat allemaal...
daarna ging ik b2b doen... adsl aan bedrijven aansmeren, dat lukte beter
Ik heb het een maandje gedaan, toen moest ik Lotto aansmeren, na de proeftijd mocht ik vertrekken omdat ik te aardig wasquote:Op zondag 15 december 2024 20:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet in kranten en weet ik wat allemaal...
daarna ging ik b2b doen... adsl aan bedrijven aansmeren, dat lukte beter
Oh jullie zitten weer dat bakprogramma in de tent te kijkenquote:Op zondag 15 december 2024 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon de opdracht
Ze maken alledrie een bruidstaart
was ook niet geweldig... maar he het betaalde de rekeningen.quote:Op zondag 15 december 2024 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat dan wellll!!
Klinkt alsnog niet fantastischWat doe je nu eigenlijk?
Bevalt het je?quote:Op zondag 15 december 2024 20:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
was ook niet geweldig... maar he het betaalde de rekeningen.
werk nu binnen de energiemarkt.
van vrijdag op donderdag?quote:Op zondag 15 december 2024 20:54 schreef Crack_ het volgende:
Heb ook eens bij Ikea gewerkt toen we 25 uur open waren. Ik werkte van 00:00 tot 08:00In de keuken was dat, we hebben letterlijk niks gedaan want mensen wilden alleen maar frietjes en ballen. Oke, friet gebakken dus.
Ook niet zo gek want ze besloten om dit te doen van vrijdag op donderdag, ja uhhh. Wat voor klanten verwacht je dan te hebbener waren enkel dronken studenten, die kochten niks behalve drank. Drank moesten we snel weghalen want ze maakte alles kapot
was fantastisch
25 uur? Van vrijdag op donderdag? Ik snap er niks vanquote:Op zondag 15 december 2024 20:54 schreef Crack_ het volgende:
Heb ook eens bij Ikea gewerkt toen we 25 uur open waren. Ik werkte van 00:00 tot 08:00In de keuken was dat, we hebben letterlijk niks gedaan want mensen wilden alleen maar frietjes en ballen. Oke, friet gebakken dus.
Ook niet zo gek want ze besloten om dit te doen van vrijdag op donderdag, ja uhhh. Wat voor klanten verwacht je dan te hebbener waren enkel dronken studenten, die kochten niks behalve drank. Drank moesten we snel weghalen want ze maakte alles kapot
was fantastisch
jazekerquote:
hahaha, oh shitquote:Op zondag 15 december 2024 20:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
van vrijdag op donderdag?
tijdreizigers?
jaaa jongens van donderdag op vrijdag, excusiquote:Op zondag 15 december 2024 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
25 uur? Van vrijdag op donderdag? Ik snap er niks van
Ohhquote:Op zondag 15 december 2024 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha, oh shit![]()
[..]
jaaa jongens van donderdag op vrijdag, excusi
dus open van donderdag 08:00 tot de volgende dag 09:00 ofzo. Weet niet meer wat de exacte tijden waren maar 25 uur open
Ah dat is wel ruk, ook geen uitzicht op vast?quote:Op zondag 15 december 2024 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
jazeker
enige nadeel is tijdelijke contracten... en niet rechtstreeks bij de leverancier
quote:
de energiemarkt is niet een echt zekerheidje....quote:Op zondag 15 december 2024 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah dat is wel ruk, ook geen uitzicht op vast?
[..]
raar, want het is 1 van de services die absoluut een zekerheidje zijnquote:Op zondag 15 december 2024 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
de energiemarkt is niet een echt zekerheidje....
Personeel toch wel zou je zeggen, iig een deelquote:Op zondag 15 december 2024 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
de energiemarkt is niet een echt zekerheidje....
Dit zou ik ook denkenquote:Op zondag 15 december 2024 21:01 schreef mschol het volgende:
[..]
raar, want het is 1 van de services die absoluut een zekerheidje zijn
ja maar de winsten worden lager want hogere kosten blabla en hierdoor kiezen veel bedrijven voor callcenters met vestigingen in het buitenland om personeelskosten te besparenquote:Op zondag 15 december 2024 21:01 schreef mschol het volgende:
[..]
raar, want het is 1 van de services die absoluut een zekerheidje zijn
misschien moeten ze callcenters gewoon de deur uit doen ?quote:Op zondag 15 december 2024 21:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar de winsten worden lager want hogere kosten blabla en hierdoor kiezen veel bedrijven voor callcenters met vestigingen in het buitenland om personeelskosten te besparen
als ze inhouse de hele klantenservice moeten hebben zijn ze veel duurder uit want kun je niet zo makkelijk flexibel plannen in drukkere of minder drukke wekenquote:Op zondag 15 december 2024 21:03 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien moeten ze callcenters gewoon de deur uit doen ?
Dat doen ze toch?quote:Op zondag 15 december 2024 21:03 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien moeten ze callcenters gewoon de deur uit doen ?
quote:Op zondag 15 december 2024 21:02 schreef Nizno het volgende:
kiezen veel bedrijven voor callcenters met vestigingen in het buitenland
welke klantenservice?quote:Op zondag 15 december 2024 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ze inhouse de hele klantenservice moeten hebben zijn ze veel duurder uit want kun je niet zo makkelijk flexibel plannen in drukkere of minder drukke weken
juist omdat het zo veel naar het buitenland wordt gegooid.. Zuid Afrika, Spanje, Turkije. ja dat merk je aan de kwaliteit.quote:Op zondag 15 december 2024 21:06 schreef mschol het volgende:
[..]
welke klantenservice?
bedoel serieus: ik heb wel eens gebeld maar dan sta je al uren in de rij voor je iemand te spreken krijgt en dan is de kwaliteit van het gesprek beroerder dan een telefoongesprek in de jaren 80
nah... dat gaat nooit ideaal zijn.quote:Op zondag 15 december 2024 21:06 schreef mschol het volgende:
beter schaffen ze het gewoon af en zorgen ze dat hun automatische systemen op orde zijn
Verschilt ook wel echt met waar je naar toe belt vind ikquote:Op zondag 15 december 2024 21:06 schreef mschol het volgende:
[..]
welke klantenservice?
bedoel serieus: ik heb wel eens gebeld maar dan sta je al uren in de rij voor je iemand te spreken krijgt en dan is de kwaliteit van het gesprek beroerder dan een telefoongesprek in de jaren 80
beter schaffen ze het gewoon af en zorgen ze dat hun automatische systemen op orde zijn
Persoonlijke vragen kun je ook niet allemaal oplossen met een automatisch systeem, zoveel variabelenquote:Op zondag 15 december 2024 21:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
nah... dat gaat nooit ideaal zijn.
er zijn mensen nog steeds zonder internet. Dingen als overlijdens en weet ik veel zitten veel haken en ogen aan wat je niet allemaal automatisch kan doen
yup. dat iddquote:Op zondag 15 december 2024 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Persoonlijke vragen kun je ook niet allemaal oplossen met een automatisch systeem, zoveel variabelen
Met AIquote:Op zondag 15 december 2024 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup. dat idd
en dan hebben ze nu ook bedacht dat ze gespreksnotities met AI maken.
Staan regelmatig bepaalde dingen niet in vermeld. Waardoor je dan moet bedenken... oke... zal X Y of Z wel gezegd zijn of moeten we het voordeel van de twijfel geven?
jahquote:Op zondag 15 december 2024 21:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met AIZal met verdere ontwikkelingen vast lukken en helpen met het werk maar of het alles kan overnemen, denk het niet
We zullen zien
Gebruik het regelmatig in photoshop, al is dat meestal om even snel iets van de achtergrond te halen of toe te voegen, de kwaliteit qua resolutie is vaak niet zo denderendquote:Op zondag 15 december 2024 21:33 schreef mschol het volgende:
ik heb AI ooit 2x gebruikt om een scriptje te bouwen, maar dat was gewoon chatGPT
geen idee van alle plaatjes makers enzo..
quote:Op zondag 15 december 2024 21:40 schreef Nizno het volgende:
Ik ga mijn laptop uit doen.... boven op bed nog even serietje kijken en boekje lezen.
Gute Nacht Freunde
Werkt over algemeen wel goed. Aantal collega's van mij spelen daar ook mee. Wij doen ook aantal projecten rondom video.quote:Op zondag 15 december 2024 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gebruik het regelmatig in photoshop, al is dat meestal om even snel iets van de achtergrond te halen of toe te voegen, de kwaliteit qua resolutie is vaak niet zo denderend
Het is wel een beetje een ruige duistere kerstboomquote:
Met video ben ik er nog niet mee aan de slag geweest, voor foto's gebruik ik het voornamelijk om ongewenste personen of logo's te verwijderen of de achtergrond uit te breiden voor wat meer marges rond de snijlijnenquote:Op zondag 15 december 2024 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werkt over algemeen wel goed. Aantal collega's van mij spelen daar ook mee. Wij doen ook aantal projecten rondom video.
Oud-collega van me heeft nu eigen bedrijf met herkennen van AI-video. Die maakt binnenkort de oversteek naar de VS daarmee.
Vind het best wel knap hoe het werkt. Zeker aanvullingen die af en toe gedaan worden.quote:Op zondag 15 december 2024 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met video ben ik er nog niet mee aan de slag geweest, voor foto's gebruik ik het voornamelijk om ongewenste personen of logo's te verwijderen of de achtergrond uit te breiden voor wat meer marges rond de snijlijnen
Ja al is het vaak wel hit or miss in photoshop, de ene keer krijg je gelijk precies wat je zoekt en de andere keer krijg je vage brouwsels alsof photoshop aan de lsd zitquote:Op zondag 15 december 2024 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind het best wel knap hoe het werkt. Zeker aanvullingen die af en toe gedaan worden.
Belangrijkste is om consistentie te krijgen met AI.
Was ook de opdrachtquote:Op zondag 15 december 2024 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een ruige duistere kerstboom
quote:a strange tree with glasses and a Christmas hat it wears black boots and a metal jacket. Standing on a few postcards looking kinda angry
Ik gebruik de app imaginequote:Op zondag 15 december 2024 22:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Grappig, welke website gebruikte jij hiervoor?
Heyquote:
Ik vertrouw geen plaatjes op internet meerquote:Op zondag 15 december 2024 22:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
https://www.aiimagegenera(...)0on%20a%20broomstick
Het is een Blackbox Frasier Fir van 215 cm met lampjes.quote:Op zondag 15 december 2024 22:17 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hey![]()
Ik vond jouw kerstboom zo mooi, wilde een nieuwe neppert, maar niks kunnen vinden.
Waar heb je hem gekocht?
Thanks!! Had hem hoger geschat en dan kan het hier niet.quote:Op zondag 15 december 2024 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is een Blackbox Frasier Fir van 215 cm met lampjes.
Wij hebben hem inmiddels 10 jaar, maar hij wordt nog steeds verkocht (en is nu overal wel een beetje in de aanbieding). Buitenste takken zijn van kunststof dat redelijk echt lijkt en binnen is gewoon ‘nep kerstboom’.
Dit is hem; https://www.kerstland.nl/(...)groen-led-215cm.html
Ze hebben hem in verschillende matenquote:Op zondag 15 december 2024 22:29 schreef Flory- het volgende:
[..]
Thanks!! Had hem hoger geschat en dan kan het hier niet.
Ga morgen even kijken of ze hem in belgenland ook hebben![]()
Wel vast voor volgend jaar dan, onze ouwe staat nu al
Ja, was een hele mooie en ook prachtige ballenquote:Op zondag 15 december 2024 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
Heb ik de kerstboom van Ygje gemist?
Ik ga het komende tijd in de gaten houdenquote:Op zondag 15 december 2024 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze hebben hem in verschillende maten
Ja geloof ik gelijk met Yg haar liefde voor die dure maar leuke ballen.quote:Op zondag 15 december 2024 22:31 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja, was een hele mooie en ook prachtige ballen
Psst…quote:Op zondag 15 december 2024 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
Heb ik de kerstboom van Ygje gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 december 2024 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Psst…
[ afbeelding ] Op dinsdag 3 december 2024 20:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joe joe
Leuk! Ik bedoelde inderdaad die hysterische ballen in die in de werkkamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan toch bedenken dat het allemaal niet in die in de woonkamer komt te hangen want ik wilde een ander ✨kleurenthema✨quote:Op zondag 15 december 2024 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja geloof ik gelijk met Yg haar liefde voor die dure maar leuke ballen.
quote:Op zondag 15 december 2024 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja geloof ik gelijk met Yg haar liefde voor die dure maar leuke ballen.
Gelukkig heb je nog andere kamers dus.quote:Op zondag 15 december 2024 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dan toch bedenken dat het allemaal niet in die in de woonkamer komt te hangen want ik wilde een ander ✨kleurenthema✨
Ik heb dit zelfs altijd gedaan met 2 enorme monsters waarvan een een kilo of 10 woog. Ging altijd prima als je de ballen maar vast maakt. Ik heb 1x allemaal uilen in de boom gehad, dat was een minder succes want die moesten en zouden er allemaal uitquote:Op zondag 15 december 2024 22:36 schreef Flory- het volgende:
[..]![]()
Ik snap het helemaal, maar sinds wij tegelvloer hebben toch maar geen dure meer![]()
Die 3D sterren zijn ook tof, die heb ik ook
Dan doe je net als ikquote:Op zondag 15 december 2024 22:39 schreef Flory- het volgende:
Die vondels zijn ook echt zo ontzettend leuk, maar die passen dan weer niet zo bij mijn rustige ballen
Laat zien!quote:Op zondag 15 december 2024 22:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb dit zelfs altijd gedaan met 2 enorme monsters waarvan een een kilo of 10 woog. Ging altijd prima als je de ballen maar vast maakt. Ik heb 1x allemaal uilen in de boom gehad, dat was een minder succes want die moesten en zouden er allemaal uit![]()
Daar heb ik ook nog wel ergens beeldmateriaal van
I wishquote:
monsters van 10 kg vind ik niet grootquote:Op zondag 15 december 2024 22:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb dit zelfs altijd gedaan met 2 enorme monsters waarvan een een kilo of 10 woog. Ging altijd prima als je de ballen maar vast maakt. Ik heb 1x allemaal uilen in de boom gehad, dat was een minder succes want die moesten en zouden er allemaal uit![]()
Daar heb ik ook nog wel ergens beeldmateriaal van
quote:Op zondag 15 december 2024 22:53 schreef Ygritte het volgende:
Haha gaaf en de poes op zoek naar de uiltjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Zijn er daarna 2 in z’n speelgoedbak beland en daar heeft ie nog tijden mee lopen sjouwenquote:Op zondag 15 december 2024 22:55 schreef Flory- het volgende:
[..]
Haha gaaf en de poes op zoek naar de uiltjes
Ow heerlijk, ik mis het hebben van een poes (of twee) maar met kerstboom is het wel even handig zonderquote:Op zondag 15 december 2024 22:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zijn er daarna 2 in z’n speelgoedbak beland en daar heeft ie nog tijden mee lopen sjouwen(hij kon apporteren)
Ja, ik vind het vreselijk en mis ze nog steeds verschrikkelijk. Nu moet ik dus elke kat die ik tegenkom aaien en doe ik of ik speciale kat fluister technieken beheers om ze te lokkenquote:Op zondag 15 december 2024 22:59 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ow heerlijk, ik mis het hebben van een poes (of twee) maar met kerstboom is het wel even handig zonder
quote:Op zondag 15 december 2024 22:53 schreef Ygritte het volgende:
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Die was gek op kerst. Altijd helemaal blij als we de boom op gingen zetten en dan lag hij er altijd onder op een kleedjequote:
Ja eensch, maarja de liefde is wat waardquote:Op zondag 15 december 2024 23:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, ik vind het vreselijk en mis ze nog steeds verschrikkelijk. Nu moet ik dus elke kat die ik tegenkom aaien en doe ik of ik speciale kat fluister technieken beheers om ze te lokken![]()
Het enige wat ik niet mis is het haar overal, je meubels die gesloopt worden, het niet zomaar op vakantie kunnen en oude krakkemikkerige beestjes met continu medische zorg en torenhoge dierenartsenrekeningen.
Trusten Luctorquote:Op zondag 15 december 2024 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een kwartiertje thuis. Nu naar bed. Morgen weer vroeg op en naar kantoor.![]()
Ik sluit niet uit dat er ooit wel weer een koppel komt.quote:Op zondag 15 december 2024 23:07 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja eensch, maarja de liefde is wat waard
Same herequote:Op zondag 15 december 2024 23:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat er ooit wel weer een koppel komt.
Dank. Ik ben alleen nog veel te wakker door het autorijden.quote:
wat leuks gedaan vandaag?quote:Op zondag 15 december 2024 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dank. Ik ben alleen nog veel te wakker door het autorijden.
Rode panda.quote:Op zondag 15 december 2024 23:12 schreef Flory- het volgende:
Mr. Flory stuurde me net iets waarbij ik dan weer gelijk aan ballie @:bitterbal denk![]()
[ afbeelding ]
[..]
Same here
Gelukkig hebben ze ze niet in thailand. Ging ze ze daar verzamelenquote:Op zondag 15 december 2024 23:12 schreef Flory- het volgende:
Mr. Flory stuurde me net iets waarbij ik dan weer gelijk aan ballie @:bitterbal denk![]()
[ afbeelding ]
[..]
Same here
Community meeting van Magic in Utrecht gehad. Was heel leuk en gezellig.quote:
Oh, ik dacht dat dat de werkelijke reden was waarom ze daar heen is gegaan.quote:Op zondag 15 december 2024 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze ze niet in thailand. Ging ze ze daar verzamelen
Inderdaadquote:Op zondag 15 december 2024 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze ze niet in thailand. Ging ze ze daar verzamelen
gezamenlijke hobby is altijd leuk.quote:Op zondag 15 december 2024 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Community meeting van Magic in Utrecht gehad. Was heel leuk en gezellig.
poker lerenquote:Op maandag 16 december 2024 00:00 schreef mschol het volgende:
![]()
morgen weer aan de bak. ik wil gewoon pensioen ofzo
Nee man bahquote:Op maandag 16 december 2024 00:00 schreef mschol het volgende:
![]()
Welcome to my worldquote:Op maandag 16 december 2024 00:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil gewoon in slaap vallen, maar dat lukt niet.
Dit is uit de hand gelopen. Hoe is het al zo laatquote:Op zondag 15 december 2024 20:15 schreef Nattekat het volgende:
Mar je weet nu wel de stand?quote:Op maandag 16 december 2024 00:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is uit de hand gelopen. Hoe is het al zo laat
Nee, ben al die tijd bezig geweest met alles überhaupt aan de praat krijgenquote:Op maandag 16 december 2024 00:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mar je weet nu wel de stand?
Ohquote:Op maandag 16 december 2024 00:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ben al die tijd bezig geweest met alles überhaupt aan de praat krijgen
quote:Op zondag 15 december 2024 23:12 schreef Flory- het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Same here
wtf. Heb je politie gebeld? Dit is niet de eerste keer toch?quote:Op maandag 16 december 2024 03:48 schreef kwiwi het volgende:
Werd net wakker van de deurbelcamera, iemand probeerde mijn auto en die van de buren open te makenGelukkig zaten ze op slot.
Heb gelijk de politie gebeld, ook met de info dat ik een video heb mochten ze inbraakmeldingen krijgen van vannacht in het dorp. Eerder dit jaar probeerden ze het bij de garage ja. Moet denk ik wat lampen met bewegingsmelder neerzetten, het is hier ook super donker in de straat.quote:Op maandag 16 december 2024 03:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wtf. Heb je politie gebeld? Dit is niet de eerste keer toch?
ja en misschien een bordje met dat een hond bij jou waakt?quote:Op maandag 16 december 2024 03:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb gelijk de politie gebeld, ook met de info dat ik een video heb mochten ze inbraakmeldingen krijgen van vannacht in het dorp. Eerder dit jaar probeerden ze het bij de garage ja. Moet denk ik wat lampen met bewegingsmelder neerzetten, het is hier ook super donker in de straat.
Ja is misschien ook nog een idee.quote:Op maandag 16 december 2024 03:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en misschien een bordje met dat een hond bij jou waakt?
snurksequote:Op maandag 16 december 2024 04:08 schreef kwiwi het volgende:
Moest ik nog naar buiten ook, brr. Maar lig weer in bed
quote:Op maandag 16 december 2024 03:04 schreef bitterbal het volgende:
je ziet tegenwoordig steeds meer heftige shit op social media lijkt het. Nu een reel van een gast die zijn vriendin heeft mishandeld en bedreigd. Zij staat van uit een woning hem te filmen. Hij staat buiten en probeert naar binnen te komen. Hij slaat een ruit kapot met zijn arm en beschadigt daarbij een slagader. HIj vraagt haar om de politie te bellen wat ze niet doet, ze blijft filmen. hij heeft het niet overleefd
Dit is het nieuwsbericht, niet het filmpje
https://www.twincities.co(...)ed-domestic-assault/
Lamp met bewegingsmelder is wel slim om op te hangen.quote:Op maandag 16 december 2024 03:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb gelijk de politie gebeld, ook met de info dat ik een video heb mochten ze inbraakmeldingen krijgen van vannacht in het dorp. Eerder dit jaar probeerden ze het bij de garage ja. Moet denk ik wat lampen met bewegingsmelder neerzetten, het is hier ook super donker in de straat.
Koud?quote:Op maandag 16 december 2024 06:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nog regen Meeste overstromingen zijn weg. En K vind het koud
Telefoon zegt 27 graden :pquote:Op maandag 16 december 2024 06:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Koud?Hoe koud is het dan daar?
Gelukkig dat de meeste overstromingen weg zijn nu.
Oh ja, heel koud inderdaad.quote:Op maandag 16 december 2024 06:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur is denk ik 19 graden :p
Telefoon een update gehad?quote:Op maandag 16 december 2024 06:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn toetsenbord op mijn mobiel was ineens heel klein. Geen idee wat ik gedaan had waardoor dat kwam. Gelukkig de instelling kunnen vinden om dat weer aan te passen.
Mag je ook zelf schieten?quote:Op maandag 16 december 2024 03:56 schreef kwiwi het volgende:
Ah politie rijdt al de straat in zie ik.
quote:Op maandag 16 december 2024 03:48 schreef kwiwi het volgende:
Werd net wakker van de deurbelcamera, iemand probeerde mijn auto en die van de buren open te makenGelukkig zaten ze op slot.
quote:Op maandag 16 december 2024 00:00 schreef mschol het volgende:
![]()
Oke boomerquote:Op maandag 16 december 2024 06:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn toetsenbord op mijn mobiel was ineens heel klein. Geen idee wat ik gedaan had waardoor dat kwam. Gelukkig de instelling kunnen vinden om dat weer aan te passen.
quote:
Goedemorgen 4E. Lekker weekend gehad?quote:
Gutemorgen Gianni, ja leuk weekend gehad, alleen weer een beetje volquote:Op maandag 16 december 2024 07:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goedemorgen 4E. Lekker weekend gehad?
Succes.quote:
Succes Dimmyquote:
ja, prima. nu nog even 3 daagjes werken en dan weekend tot 6 januariquote:Op maandag 16 december 2024 07:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gutemorgen Gianni, ja leuk weekend gehad, alleen weer een beetje volGelukkig volgend weekend wat minder druk. Und du?
quote:Op maandag 16 december 2024 06:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nog regen Meeste overstromingen zijn weg. En K vind het koud
Half. Niet zoveel gestudeerd als dat ik meestal doequote:Op maandag 16 december 2024 07:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succes.
Heb je je goed voorbereid?
Oh klinkt lekkerquote:Op maandag 16 december 2024 07:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Succes Dimmy
[..]
ja, prima. nu nog even 3 daagjes werken en dan weekend tot 6 januari
Maar komt het goed?quote:Op maandag 16 december 2024 07:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Half. Niet zoveel gestudeerd als dat ik meestal doe
ik ga niet op vakantie. maar even gewoon vrij is wel lekker ja.quote:Op maandag 16 december 2024 07:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh klinkt lekkerEn je hebt het wel verdient met al die uren extra werken
![]()
Ik werk gewoon deze laatste weken door, want ik mag niet meer op vakantie van mijn collega's, teveel op vakantie geweest en ik kan ze geen ongelijk geven
Vast wel, kan altijd nog een her doenquote:Op maandag 16 december 2024 07:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar komt het goed?
[..]
ik ga niet op vakantie. maar even gewoon vrij is wel lekker ja.
quote:Op maandag 16 december 2024 07:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Half. Niet zoveel gestudeerd als dat ik meestal doe
Ja en dan weet je waar je nog beter zou moeten studeren enz.quote:Op maandag 16 december 2024 07:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vast wel, kan altijd nog een her doen
Nou dat idd.. gewoon even niet die wekkerquote:Op maandag 16 december 2024 07:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar komt het goed?
[..]
ik ga niet op vakantie. maar even gewoon vrij is wel lekker ja.
dan is die vriendin net zo gestoordquote:Op maandag 16 december 2024 03:04 schreef bitterbal het volgende:
je ziet tegenwoordig steeds meer heftige shit op social media lijkt het. Nu een reel van een gast die zijn vriendin heeft mishandeld en bedreigd. Zij staat van uit een woning hem te filmen. Hij staat buiten en probeert naar binnen te komen. Hij slaat een ruit kapot met zijn arm en beschadigt daarbij een slagader. HIj vraagt haar om de politie te bellen wat ze niet doet, ze blijft filmen. hij heeft het niet overleefd
Dit is het nieuwsbericht, niet het filmpje
https://www.twincities.co(...)ed-domestic-assault/
soms beetje werken, soms beetje niksen, maar vooral:niks moeten (ervanuitgaande dst mn pensioen natuurlijk hoog genoeg is)quote:Op maandag 16 december 2024 07:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Wat ga je dan elke dag doen?
je bent zelf de klant?quote:Op maandag 16 december 2024 07:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, goedemorgen
Ik zie dat ik vrijdag mezelf een mailtje heb gestuurd ipv de klant
quote:Op maandag 16 december 2024 07:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, goedemorgen
Ik zie dat ik vrijdag mezelf een mailtje heb gestuurd ipv de klant
Ja oke, dus je zou dan nog wel door blijven werken, maar dan niet meer fulltime ?quote:Op maandag 16 december 2024 07:37 schreef mschol het volgende:
[..]
soms beetje werken, soms beetje niksen, maar vooral:niks moeten (ervanuitgaande dst mn pensioen natuurlijk hoog genoeg is)
Ja, blijkbaarquote:
JAZEKERquote:
De man was zo vriendelijk om het in stukjes te snijdenquote:Op maandag 16 december 2024 07:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
als serpent lastig, heel die kaken uiteen
wel erg lui hoorquote:Op maandag 16 december 2024 07:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De man was zo vriendelijk om het in stukjes te snijden
Scheelt weer een hele meloen naar binnen -kirby'enquote:Op maandag 16 december 2024 07:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De man was zo vriendelijk om het in stukjes te snijden
correct zo nu en dan werken prima, dat vroege opstaan en late thuis komen zou ik best kunnen missen (en nu kan ik dat niet ivm vaste lasten)quote:Op maandag 16 december 2024 07:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke, dus je zou dan nog wel door blijven werken, maar dan niet meer fulltime ?
dat helaas ookquote:Is nog maar de vraag of we pensioen krijgen als we die leeftijd mogen bereiken idd
preciesquote:Op maandag 16 december 2024 07:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Scheelt weer een hele meloen naar binnen -kirby'en
Werk je dan 40 uur of is dat gewoon je werkritme ?quote:Op maandag 16 december 2024 07:46 schreef mschol het volgende:
[..]
correct zo nu en dan werken prima, dat vroege opstaan en late thuis komen zou ik best kunnen missen (en nu kan ik dat niet ivm vaste lasten)
[..]
dat helaas ook
Heb je je bontjas aan?quote:
ze zijn je toch niet stiekem aan het vetmesten?quote:Op maandag 16 december 2024 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier in thailand houden ze van gemak. ook voor serpenten
quote:Op maandag 16 december 2024 07:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ze zijn je toch niet stiekem aan het vetmesten?
Schijnt de zon daar?quote:
savonds zo laat is werkritme sochtends vroeg is meer omdat ik niet echt tijd voor andere dingen heb omdat ik anders te laat kom, dus daar zit wel wat overwerkquote:Op maandag 16 december 2024 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werk je dan 40 uur of is dat gewoon je werkritme ?
Dat is al beter dan hierquote:
ter verdediging van mijn opmerking dat het koud is. Volgens een thaise vertaling is er vannochtend een buitenlander dood gevonden tussen de 29 en 30 jaar oud. Vermoedelijk gestorven door het KOUDE weerquote:
quote:Vanmorgen vond ik een buitenlander dood voor de motorreparatiewerkplaats voor Seven. Twee stenen, rond de 29 jaar - begin 30. Geen foto. Vermoedelijk dood vanwege het koude weer. Ik ken de politie al. Wachten op de ambulance
Oef.. dat klinkt niet echt fijn, maar ja... soms niets aan te doenquote:Op maandag 16 december 2024 07:51 schreef mschol het volgende:
[..]
savonds zo laat is werkritme sochtends vroeg is meer omdat ik niet echt tijd voor andere dingen heb omdat ik anders te laat kom, dus daar zit wel wat overwerk
quote:Op maandag 16 december 2024 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ter verdediging van mijn opmerking dat het koud is. Volgens een thaise vertaling is er vannochtend een buitenlander dood gevonden tussen de 29 en 30 jaar oud. Vermoedelijk gestorven door het KOUDE weer
Vertaling:
[..]
Lijkt me niet logisch. Ballen horen in de vetvijverquote:
Kun je op Facebook aangeven dat jij veilig bent?quote:Op maandag 16 december 2024 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ter verdediging van mijn opmerking dat het koud is. Volgens een thaise vertaling is er vannochtend een buitenlander dood gevonden tussen de 29 en 30 jaar oud. Vermoedelijk gestorven door het KOUDE weer
Vertaling:
[..]
nee , is misschien wel handig voor Fleurquote:Op maandag 16 december 2024 07:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je op Facebook aangeven dat jij veilig bent?
Kwam zij nu richting Thailand volgend jaar?quote:Op maandag 16 december 2024 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee , is misschien wel handig voor Fleur
nou dat zegt ze maar denk het nietquote:Op maandag 16 december 2024 07:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kwam zij nu richting Thailand volgend jaar?
Is de reis te vermoeiend?quote:Op maandag 16 december 2024 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat zegt ze maar denk het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |