SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Misschien welquote:Op zondag 15 december 2024 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik je weer uitpak, maak je dan het kerstdiner?
Nee wantquote:
quote:
quote:
Ik zal even je lokale kranten en foldersboer laten weten dat nee eigenlijk ja betekentquote:
En zeker een nee-nee sticker, want - - is ook +quote:Op zondag 15 december 2024 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal even je lokale kranten en foldersboer laten weten dat nee eigenlijk ja betekent
dat hadden ze van spotta al bedachtquote:Op zondag 15 december 2024 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal even je lokale kranten en foldersboer laten weten dat nee eigenlijk ja betekent
hahaha excuustruusquote:Op zondag 15 december 2024 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zojuist bedacht dat ik de overige cadeautjes niet ga geven, omdat ik al ruim over het budget zit
Dus ik ben klaar
quote:
Ben je er zoeen die gaat uitrekenen wat de waarde van cadeautjes die je krijgt is om wat terug te doen?quote:Op zondag 15 december 2024 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zojuist bedacht dat ik de overige cadeautjes niet ga geven, omdat ik al ruim over het budget zit
Dus ik ben klaar
Nee.quote:Op zondag 15 december 2024 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben je er zoeen die gaat uitrekenen wat de waarde van cadeautjes die je krijgt is om wat terug te doen?
Ja preciesquote:Op zondag 15 december 2024 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En zeker een nee-nee sticker, want - - is ook +
De wattes?quote:Op zondag 15 december 2024 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat hadden ze van spotta al bedacht
daar kreeg je ineens pakketten van in de bus en moest je je bij hun maar even afmelden als je dat niet wilde.
Stond retouradres op. dus lekker retour afzender gezonden
Oke, dan welquote:
Hou je alle eetbare dingen zelf?quote:Op zondag 15 december 2024 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus ik ben klaar
Deels, zit 1 eetbaar ding bij, de overige twee cadeautjes zou ik niet opeten.quote:Op zondag 15 december 2024 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hou je alle eetbare dingen zelf?
Nee, er is een budget afgesproken en ik ga met twee dingen al ruim over dat bedrag heenquote:
3 chocoladerepen en een pot mayoquote:Op zondag 15 december 2024 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat ik nu geef is 3 eetbare dingen en 1 ding niet eetbaar.
gewoon bij de action ofzo ben je veel goedkoper uitquote:Op zondag 15 december 2024 20:08 schreef mschol het volgende:
hmm, faal met verlichting.. morgen na werk maar even shoppen voor een lichtsnoer bij praxis ofzo
Ik zou jou wel die pot met mayo geven ja.quote:
Nee bussen vind ik kut.quote:Op zondag 15 december 2024 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben je niet zo'n busfanaat als je treinfanaat bent?
Is volgens mij een gegeven in Nederland dat het op dag 1 van een nieuwe concessie pure chaos is.
Nog nooit van gehoordquote:Op zondag 15 december 2024 20:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.bnnvara.nl/ka(...)sticker-toch-folders
Je gaat wel lekker vandaag he?quote:Op zondag 15 december 2024 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou jou wel die pot met mayo geven ja.
ik helaas wel omdat ze hier dus ineens reclame in mijn bus gingen drukken terwijl mijn nee nee sticker af vanaf maart 2016 op de deur zitquote:
ik wilde haar kutkadoos wel maar dat was ook al geen goede opmerkingquote:
Kaas.quote:
en dan nu langs de deur gaan om te vragen om een bedankje? Slimquote:Op zondag 15 december 2024 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik helaas wel omdat ze hier dus ineens reclame in mijn bus gingen drukken terwijl mijn nee nee sticker af vanaf maart 2016 op de deur zit
Neequote:Op zondag 15 december 2024 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wilde haar kutkadoos wel maar dat was ook al geen goede opmerking
4EttoVanBelgiequote:
neuj was al een half jaar geleden dat gezever. als het in nov was geweest had ik alle reclame bewaard en dat als bedankje gegevenquote:Op zondag 15 december 2024 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dan nu langs de deur gaan om te vragen om een bedankje? Slim
okequote:Op zondag 15 december 2024 20:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben zo'n type dat de code van de waterpolo-uitslagen app in duikt om de stand van de jeugd die verborgen wordt proberen te achterhalen.
Goorgonzola?quote:
Zit al in de naamquote:
Je bent zelf een cadeautjequote:Op zondag 15 december 2024 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee
Ik heb nu nog 1 cadeautje toegevoegd en dan wil ik helemaal niets meer over cadeautjes horen
Dank jequote:
de K van KSCquote:
Ik dacht: de K van KAASquote:
Dat was wel echt een flink zakcentje toen ik de ochtendkrant liepquote:Op zondag 15 december 2024 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dan nu langs de deur gaan om te vragen om een bedankje? Slim
quote:
quote:
en toch heb ik een heerlijk geurende kop thee voor mequote:
quote:Op zondag 15 december 2024 20:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj was al een half jaar geleden dat gezever. als het in nov was geweest had ik alle reclame bewaard en dat als bedankje gegeven
nice!!!quote:Op zondag 15 december 2024 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was wel echt een flink zakcentje toen ik de ochtendkrant liep
90 huizen die de krant hadden in mijn wijk. Zo ¤300/400 aan kerstgeld
Ohja ik was thee aan eht zettenquote:
Ja.quote:
Ik zat er net aan te denken, puntmutsenuurtje is ook al lang geledenquote:
Nouja, die mensen hadden een abonnement erop he? Was de Telegraaf en het Noord Hollands Dagbladquote:Op zondag 15 december 2024 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
nice!!!vraag me af of dat nog zo is hoor, kan het me niet voorstellen
Is toch elke dag hier?quote:Op zondag 15 december 2024 20:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken, puntmutsenuurtje is ook al lang geleden
ik ging gewoon alle feestdagen werken toen ik in het callcenter werkte. 200% loon. en hardstikke rustig dus je kon gewoon een film kijken ofzoquote:Op zondag 15 december 2024 20:22 schreef Crack_ het volgende:
Mijn bijbaantje vroeger was in de horeca, met kerst ook altijd extra gewerkt maar dan verdiende je nooit heel veel extra aan fooien omdat er ook 20832094820 man extra personeel aan het werk was
Oneerlijkquote:Op zondag 15 december 2024 20:22 schreef Crack_ het volgende:
Mijn bijbaantje vroeger was in de horeca, met kerst ook altijd extra gewerkt maar dan verdiende je nooit heel veel extra aan fooien omdat er ook 20832094820 man extra personeel aan het werk was
In de app van de tennisbond zat wel een aardige bug; daar kon je gewoon gegevens van iedereen in batch downloadenquote:Op zondag 15 december 2024 20:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben zo'n type dat de code van de waterpolo-uitslagen app in duikt om de stand van de jeugd die verborgen wordt proberen te achterhalen.
Er zijn alsnog veel mensen met een abo maar is veel online tochquote:Op zondag 15 december 2024 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja, die mensen hadden een abonnement erop he? Was de Telegraaf en het Noord Hollands Dagblad
Meestal kwamen ze eerst met 50 cent naar de deur, en als ik dan zei waar ik van was dan gingen ze meer halen
Die manager had het op z'n minst even kunnen vragenquote:Op zondag 15 december 2024 20:23 schreef Crack_ het volgende:
Bij Ikea verdiende je 300% met kerst![]()
![]()
en toen kwam er een nieuwe manager en die besloot dat mensen met kerst niet zouden moeten werken want het is een feestdag en je MOEETTTTT samenzijn met familie
Dat zijn echt de irritante managers, geen idee hebben wat je personeel wil maar wel denken dat je het goed doet![]()
Sinds Fles z'n agenda pleite is is het allemaal vaagquote:
quote:Op zondag 15 december 2024 20:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ging gewoon alle feestdagen werken toen ik in het callcenter werkte. 200% loon. en hardstikke rustig dus je kon gewoon een film kijken ofzo
hoe is dat oneerlijkquote:
zelfs dat was niet nodig geweest, weet je hoeveel moslims daar werkenquote:Op zondag 15 december 2024 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die manager had het op z'n minst even kunnen vragen
inquote:Op zondag 15 december 2024 20:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]outbound of in trouwens
[..]
hoe is dat oneerlijk
Jaquote:Op zondag 15 december 2024 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er zijn alsnog veel mensen met een abo maar is veel online toch
kan ik proberen, maar die is waarschijnlijk al dicht danquote:Op zondag 15 december 2024 20:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon bij de action ofzo ben je veel goedkoper uit
Waarom is die agenda weg?quote:Op zondag 15 december 2024 20:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sinds Fles z'n agenda pleite is is het allemaal vaag
ahhh beter, anders ook respect dat je dat werk uberhaupt deedquote:
Dat jij geen fooien kreegquote:Op zondag 15 december 2024 20:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]outbound of in trouwens
[..]
hoe is dat oneerlijk
hebben die geen extra koopavonden ivm kerst?quote:Op zondag 15 december 2024 20:24 schreef mschol het volgende:
[..]
kan ik proberen, maar die is waarschijnlijk al dicht dan
Nee, vertelquote:Op zondag 15 december 2024 20:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zelfs dat was niet nodig geweest, weet je hoeveel moslims daar werken
Dat is niet wat er staat, kreeg gewoon fooiquote:
quote:
nee, ook de tuincentra nietquote:Op zondag 15 december 2024 20:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben die geen extra koopavonden ivm kerst?
hahaha out heb ik ook een paar jaar gedaan. altijd wel lol in gehad ondanks dat het zo ontiegelijk ondankbaar werk was.quote:Op zondag 15 december 2024 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh beter, anders ook respect dat je dat werk uberhaupt deed
ik heb nog 1 minuut om te douchen, zou ik dat halen denk je
Hmmm true truequote:Op zondag 15 december 2024 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is niet wat er staat, kreeg gewoon fooi
maar als het extra druk is en je daardoor extra personeel inzet hou je niet extra overniks oneerlijks aan lijkt mij
schandequote:
Dit jaar echt niks van gezien, ben bij Expeditie Robinson blijven plakkenquote:
Wow.quote:
Dat kijk ik echt nooitquote:Op zondag 15 december 2024 20:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit jaar echt niks van gezien, ben bij Expeditie Robinson blijven plakken
Bij mijn bijbaantje bij de makro begonnen ze destijds met koopzondagen, kreeg je ook 300% loon. Maar bijna niemand wilde op zondag werken maar ik wel, werkte 3x liever op een zondag dan een zaterdagquote:Op zondag 15 december 2024 20:23 schreef Crack_ het volgende:
Bij Ikea verdiende je 300% met kerst![]()
![]()
en toen kwam er een nieuwe manager en die besloot dat mensen met kerst niet zouden moeten werken want het is een feestdag en je MOEETTTTT samenzijn met familie
Dat zijn echt de irritante managers, geen idee hebben wat je personeel wil maar wel denken dat je het goed doet![]()
dat is idd heerlijk.quote:Op zondag 15 december 2024 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mijn bijbaantje bij de makro begonnen ze destijds met koopzondagen, kreeg je ook 300% loon. Maar bijna niemand wilde op zondag werken maar ik wel, werkte 3x liever op een zondag dan een zaterdagZeker omdat in het begin niemand het nog wist en er dus amper klanten waren
quote:
bruidstaartjesquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |