SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Misschien welquote:Op zondag 15 december 2024 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik je weer uitpak, maak je dan het kerstdiner?
Nee wantquote:
quote:
quote:
Ik zal even je lokale kranten en foldersboer laten weten dat nee eigenlijk ja betekentquote:
En zeker een nee-nee sticker, want - - is ook +quote:Op zondag 15 december 2024 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal even je lokale kranten en foldersboer laten weten dat nee eigenlijk ja betekent
dat hadden ze van spotta al bedachtquote:Op zondag 15 december 2024 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal even je lokale kranten en foldersboer laten weten dat nee eigenlijk ja betekent
hahaha excuustruusquote:Op zondag 15 december 2024 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zojuist bedacht dat ik de overige cadeautjes niet ga geven, omdat ik al ruim over het budget zit
Dus ik ben klaar
quote:
Ben je er zoeen die gaat uitrekenen wat de waarde van cadeautjes die je krijgt is om wat terug te doen?quote:Op zondag 15 december 2024 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zojuist bedacht dat ik de overige cadeautjes niet ga geven, omdat ik al ruim over het budget zit
Dus ik ben klaar
Nee.quote:Op zondag 15 december 2024 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben je er zoeen die gaat uitrekenen wat de waarde van cadeautjes die je krijgt is om wat terug te doen?
Ja preciesquote:Op zondag 15 december 2024 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En zeker een nee-nee sticker, want - - is ook +
De wattes?quote:Op zondag 15 december 2024 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat hadden ze van spotta al bedacht
daar kreeg je ineens pakketten van in de bus en moest je je bij hun maar even afmelden als je dat niet wilde.
Stond retouradres op. dus lekker retour afzender gezonden
Oke, dan welquote:
Hou je alle eetbare dingen zelf?quote:Op zondag 15 december 2024 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus ik ben klaar
Deels, zit 1 eetbaar ding bij, de overige twee cadeautjes zou ik niet opeten.quote:Op zondag 15 december 2024 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hou je alle eetbare dingen zelf?
Nee, er is een budget afgesproken en ik ga met twee dingen al ruim over dat bedrag heenquote:
3 chocoladerepen en een pot mayoquote:Op zondag 15 december 2024 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat ik nu geef is 3 eetbare dingen en 1 ding niet eetbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |