abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215878678
Normaal gesproken, als ik begin maart mijn aanslag instuur (eenmanszaak) dan heb ik in juni of juli wel de definitieve aanslag binnen.

We zijn nu in december, het volgende jaar is al bijna om. Een paar maanden geleden heb ik om opheldering gevraagd, men komt niet verder dan te melden dat het drie jaar kan duren max. Maar waarom het dan voorgaande jaren altijd in drie maanden kon en nu niet, kan/wil men niks over zeggen. En het maakt het lastig om mijn financiën op aan te passen.

Iemand een idee? Tips?
zelfde als diginoob
pi_215878784
Je hebt neem ik aan een voorlopige aanslag? Als je aangifte gewoon goed is ingevuld zal de definitieve uiteindelijk niet afwijken. Of het dan 3mnd duurt of 3 jaar maakt toch niets uit?
pi_215878954
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 19:57 schreef smizy het volgende:
Je hebt neem ik aan een voorlopige aanslag? Als je aangifte gewoon goed is ingevuld zal de definitieve uiteindelijk niet afwijken. Of het dan 3mnd duurt of 3 jaar maakt toch niets uit?
Dit.

Als het goed is ingevuld zal het niet afwijken van je aangifte.
pi_215879011
Blijkbaar wordt je extra gecontroleerd. Is steekproef dus zie post hierboven
pi_215879104
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2024 20:10 schreef devlinmr het volgende:
Blijkbaar wordt je extra gecontroleerd. Is steekproef dus zie post hierboven
Nee, het betekent niet automatisch een "steekproef'.

Trouwens, als je beleggingen hebt opgegeven krijg je ook geen definitieve aanslag omdat er nog zaken over lopen.
pi_215880640
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 20:16 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Nee, het betekent niet automatisch een "steekproef'.

Trouwens, als je beleggingen hebt opgegeven krijg je ook geen definitieve aanslag omdat er nog zaken over lopen.
Met alleen spaargeld ook.
pindazakje
pi_215881444
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 19:50 schreef diginoob2 het volgende:
Normaal gesproken, als ik begin maart mijn aanslag instuur (eenmanszaak) dan heb ik in juni of juli wel de definitieve aanslag binnen.

We zijn nu in december, het volgende jaar is al bijna om. Een paar maanden geleden heb ik om opheldering gevraagd, men komt niet verder dan te melden dat het drie jaar kan duren max. Maar waarom het dan voorgaande jaren altijd in drie maanden kon en nu niet, kan/wil men niks over zeggen. En het maakt het lastig om mijn financiën op aan te passen.

Iemand een idee? Tips?
Geen idee. Ben een simpele werknemer maar mijn aanslag van 2022 is ook nog steeds niet definitief. Die van 21 en 23 ook binnen paar maanden definitief.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_215882466
quote:
En het maakt het lastig om mijn financiën op aan te passen.

Iemand een idee? Tips?
Wat wil je precies aanpassen, waar ben je onzeker over? Dat je nog iets moet bij betalen of hoeveel kun je privé opnemen in het volgende jaar of…?
pi_215883454
quote:

Iemand een idee? Tips?
definitieve of voorlopige?

je voorlopige heb je als het goed is al gehad, de definitieve kan tot 3 jaar duren. daar is geen pijl op te trekken. ik heb jaren gehad dat het 2 jaar duurde, ik heb jaren gehad dat ik het een maand na de voorlopige had.. niets om je zorgen over te maken.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')