SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Maar volle luiers mogen gewoon weggesmeten worden... blijkbaarquote:Op zondag 15 december 2024 18:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ze mogen daar niet loslopen en je moet de kak opruimen.
Er is een losloopgebied aan de andere kant van de hei. Volgens mij hoef je het daar niet op te ruimen want als ze loslopen vind je het nooit terug.quote:Op zondag 15 december 2024 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat laatste moet altijd, overal. Nouja, in je eigen huis mag je wmb laten liggen
En volgens mij kun je alle types windhonden beter aan de lijn houden ivm jachtinstinct
Ja dat was op dat losloopgebiedquote:Op zondag 15 december 2024 18:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar volle luiers mogen gewoon weggesmeten worden... blijkbaar
(even naar aanleiding van dat verhaal van jou icm je hond destijd)
Maar ook echt weer: mensenquote:Op zondag 15 december 2024 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat was op dat losloopgebiedAls ik een hond wil dan denk ik even aan oa dat verhaal en dan denk ik 'nevermind'.
Laat mij erbuitenquote:
Ik liep gisteren in een bos (goh) en daar kwam echt 5 keer dezelfde mountainbiker voorbij.quote:Op zondag 15 december 2024 18:39 schreef CherryLips het volgende:
Ook van die wielrenners die door dat losloopgebied scheuren en zowat een hond aanrijden, of kwaad worden als de honden erachteraan rennen. Ja jongen, kijk omhoog en lees de borden. Heb je een mooi losloopgebied en komt er weer zo'n Los al scheldend en bellend op je af.
doet Los dat?quote:Op zondag 15 december 2024 18:39 schreef CherryLips het volgende:
Ook van die wielrenners die door dat losloopgebied scheuren en zowat een hond aanrijden, of kwaad worden als de honden erachteraan rennen. Ja jongen, kijk omhoog en lees de borden. Heb je een mooi losloopgebied en komt er weer zo'n Los al scheldend en bellend op je af.
Nee, te laat.quote:
Echt, doe niet zo GOORquote:
Ik was even de groenten in de oven aan het stoppenquote:Op zondag 15 december 2024 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, te laat.
Nu ben je er al bij betrokken.
Alle sportieve fietsers doen dat.quote:
Ja, nu zie je wat er van komt he.quote:Op zondag 15 december 2024 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was even de groenten in de oven aan het stoppen
Ohhh goede, weet eigenlijk neit hoe dat bij die losloopgebieden zit inderdaadquote:Op zondag 15 december 2024 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is een losloopgebied aan de andere kant van de hei. Volgens mij hoef je het daar niet op te ruimen want als ze loslopen vind je het nooit terug.
Hopelijk straks lekker geroosterde groenten?quote:Op zondag 15 december 2024 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nu zie je wat er van komt he.
Ik werd laatst nog bedankt door wielrenners, dat ik er niet overheen reed met de schoenquote:
Als je dan gaat zoeken heb je meer onder je schoenen zitten dan in het zakje.quote:Op zondag 15 december 2024 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh goede, weet eigenlijk neit hoe dat bij die losloopgebieden zit inderdaad![]()
ah ik ken Los zijn hobby's nietquote:
Ja, ook en bij zaken betrokken worden, waar je liever niet bij betrokken wil wordenquote:Op zondag 15 december 2024 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk straks lekker geroosterde groenten?
Ik hoop dat het per ongeluk was dat je ze niet raakte.quote:Op zondag 15 december 2024 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik werd laatst nog bedankt door wielrenners, dat ik er niet overheen reed met de schoen
Dit is net een een dorpquote:Op zondag 15 december 2024 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah ik ken Los zijn hobby's niet
zie zijn posts al een tijd niet meer
quote:Op zondag 15 december 2024 18:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je dan gaat zoeken heb je meer onder je schoenen zitten dan in het zakje.
Ik wilde geen schade aan de schoen, want ze waren met veel.quote:Op zondag 15 december 2024 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop dat het per ongeluk was dat je ze niet raakte.
ik hou lijstjes bijquote:Op zondag 15 december 2024 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is net een een dorp
Hier kent iedereen elkaar enz.
Alle spanningen in onstabiele gebieden met oorlogen?quote:Op zondag 15 december 2024 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ook en bij zaken betrokken worden, waar je liever niet bij betrokken wil worden
quote:Op zondag 15 december 2024 18:44 schreef CherryLips het volgende:
Onze hond was ons weleens kwijt daar op de heiDan zag haar zoeken en zoeken. En dan rende ze naar allemaal mensen toe. In het begin verstopten we ons dan nog weleens achter een boom maar dat is vet lullig
ja... ook in een dorp zorg ik dat ik altijd aan de andere kant van de weg loop als ik hem ziequote:Op zondag 15 december 2024 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is net een een dorp
Hier kent iedereen elkaar enz.
Slimquote:Op zondag 15 december 2024 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde geen schade aan de schoen, want ze waren met veel.
quote:Op zondag 15 december 2024 18:44 schreef CherryLips het volgende:
Onze hond was ons weleens kwijt daar op de heiDan zag haar zoeken en zoeken. En dan rende ze naar allemaal mensen toe. In het begin verstopten we ons dan nog weleens achter een boom maar dat is vet lullig
In Excel.quote:
Ja.quote:Op zondag 15 december 2024 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alle spanningen in onstabiele gebieden met oorlogen?
Wij dus ook maar we vonden het na een tijdje wel een kutstreek omdat die hond zo in paniek was, en we waren bang dat ze zomaar met iemand wegliep of gewoon helemaal niet meer terugkwam.quote:Op zondag 15 december 2024 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]hahaha, het is wel lief om zo'n hond zo te zien zoeken
Mijn ouders doen dit als spelletje met hun hond
Ja, dat moet jij wetenquote:Op zondag 15 december 2024 18:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja... ook in een dorp zorg ik dat ik altijd aan de andere kant van de weg loop als ik hem zie
Ben ikquote:
Hehehe, alle gênante situaties die ga jij meemaken en dat dan 5x op een dag (minimaal)quote:Op zondag 15 december 2024 18:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is maar beter ook dat ik geen hond neem.
Maar dat wil ik helemaal nietquote:Op zondag 15 december 2024 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, je bent bij deze officiëel opgenomen in de goorgonzolacirculatie
@:4everblackeyed
uiteraardquote:Op zondag 15 december 2024 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat moet jij weten
[..]
[..]
Inderdaad.quote:Op zondag 15 december 2024 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, je bent bij deze officiëel opgenomen in de goorgonzolacirculatie
@:4everblackeyed
quote:
quote:
Of die keer dat ze aan de diarree was toen er niemand thuis was, en toen het hele huis onder de stront zatquote:Op zondag 15 december 2024 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat moet jij weten
[..]
Ben ik
[..]
Hehehe, alle gênante situaties die ga jij meemaken en dat dan 5x op een dag (minimaal)
Eet smakelijk @LTVDKquote:Op zondag 15 december 2024 18:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of die keer dat ze aan de diarree was toen er niemand thuis was, en toen het hele huis onder de stront zat
ahhhquote:Op zondag 15 december 2024 18:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij dus ook maar we vonden het na een tijdje wel een kutstreek omdat die hond zo in paniek was, en we waren bang dat ze zomaar met iemand wegliep of gewoon helemaal niet meer terugkwam.
Eh, nee.. of ik heb hem steeds heel snel afgezetquote:Op zondag 15 december 2024 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kende je die niet? Is al heel oud hoor
Nee gelukkig nietquote:Op zondag 15 december 2024 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eet smakelijk @:LTVDK
Zit er toevallig pindasaus bij je eten?
Nou, das boffenquote:
okequote:Op zondag 15 december 2024 18:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
AARDAPPELEN ZIJN GORE ZETMEELBOMMEN!!!!!!
Ik zou aardappelen niet direct goor willen noemenquote:Op zondag 15 december 2024 18:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
AARDAPPELEN ZIJN GORE ZETMEELBOMMEN!!!!!!
quote:
Gegarneerd met wat stoelpoten.quote:
quote:Op zondag 15 december 2024 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gegarneerd met wat stoelpoten.
Hoor net dat het gore zetmeelbommen zijnquote:Op zondag 15 december 2024 18:50 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nu wel aardappelen in de oven liggen, wel krieltjes
zondags ga ik voortaan rond half negen, negen naar bed...quote:Op zondag 15 december 2024 18:50 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik moet nog boodschappen doen en douchen en alles klaarleggen voor morgen en ik wil naar bed en het is nu al zeven uur en straks is het 22.00 en lig ik nog niet in bed en is het weer janken
LETSGO
KAKquote:Op zondag 15 december 2024 18:50 schreef Crack_ het volgende:
het is nu al zeven uur en straks is het 22.00
is de tafelpoot alleen ook goed?quote:Op zondag 15 december 2024 18:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
rauw, gekookt, geroosterd, met tafelpoot
Regel danquote:Op zondag 15 december 2024 18:54 schreef Ygritte het volgende:
Ik wil een werkweek van 2 dagen en een weekend van 5
Ik voel me nu wel uitgerangeerd.quote:Op zondag 15 december 2024 18:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sorry dat ik je zo op het verkeerde spoor heb gezet
YGRITTEPITTE, GEREFORMEERDE STRIJDSTERquote:Op zondag 15 december 2024 18:54 schreef Ygritte het volgende:
Het kan niet altijd feest zijn hequote:Op zondag 15 december 2024 18:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn 5 dagen weekend niet meer betalen
Afvallige heiden. Voor mij hebben ze extra warm plekje in de hel gereserveerd.quote:Op zondag 15 december 2024 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
YGRITTEPITTE, GEREFORMEERDE STRIJDSTER
Is dat met een knotje in het haar en een zedige rok tot over de knieën?quote:Op zondag 15 december 2024 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
YGRITTEPITTE, GEREFORMEERDE STRIJDSTER
quote:Op zondag 15 december 2024 18:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Afvallige heiden. Voor mij hebben ze extra warm plekje in de hel gereserveerd.
quote:Op zondag 15 december 2024 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat met een knotje in het haar en een zedige rok tot over de knieën?
En ondertussen zo tochtig als geklaarde boter?quote:Op zondag 15 december 2024 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 december 2024 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ondertussen zo tochtig als geklaarde boter?
quote:
oh ja... predestinatie; gezelliequote:Op zondag 15 december 2024 18:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan het ook niet helpen. Als het er niet in zit, zit het er niet in
Hoe langer de rok, hoe vochtiger het hokquote:Op zondag 15 december 2024 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaaaquote:Op zondag 15 december 2024 18:54 schreef Ygritte het volgende:
Op de bank vegeteren is graties.quote:Op zondag 15 december 2024 18:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn 5 dagen weekend niet meer betalen
quote:Op zondag 15 december 2024 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe langer de rok, hoe vochtiger het hok
@:budaaaa
Nu kan ik de zwartekousen hier ook niet meer normaal aankijken.quote:Op zondag 15 december 2024 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Oke, dat verklaart wel iets.
hok?quote:Op zondag 15 december 2024 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe langer de rok, hoe vochtiger het hok
@:budaaaa
Deed je dat voorheen wel?quote:Op zondag 15 december 2024 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu kan ik de zwartekousen hier ook niet meer normaal aankijken.
Vandaar dat de grefo’s een apart stukje hemel hebben. Die kunnen niet handelen dat eventuele niet-grefo’s bij gods gratie ook in de hemel belanden.quote:Op zondag 15 december 2024 18:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh ja... predestinatie; gezellie
Dit.quote:
Hoe ga je ze nu behandelen?quote:Op zondag 15 december 2024 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik behandelde ze wel gewoon als mensen
Ja maar ik heb dingen te doen en places to goquote:Op zondag 15 december 2024 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de bank vegeteren is graties.
Wat jij gelooft maakt niet uit. Het is een FEIT want het staat in de SGRIFT puntuitafklaarquote:Op zondag 15 december 2024 19:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vandaar dat de grefo’s een apart stukje hemel hebben. Die kunnen niet handelen dat eventuele niet-grefo’s bij gods gratie ook in de hemel belanden.![]()
Maar goed, ik geloof toch niet in een hemel en een hel.
Dan maar 5 dagen doorbuffelenquote:Op zondag 15 december 2024 19:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja maar ik heb dingen te doen en places to go
Nageltjes knippen, tandjes controleren, kijken of ze wel eten.quote:Op zondag 15 december 2024 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe ga je ze nu behandelen?
Als caafs?
Wales?quote:Op zondag 15 december 2024 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is leuk om in januari off-grid te gaan? Sauerland?
quote:Op zondag 15 december 2024 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nageltjes knippen, tandjes controleren, kijken of ze wel eten.
Meh. Daar word ik niet blijer van. Niet in januari.quote:
En languit gestrekt liggen met de beentjes naar achter.quote:Op zondag 15 december 2024 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Even op schoot nemen en aaien, totdat ze gaan knorren en met de kont schudden.
Afrikaquote:Op zondag 15 december 2024 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh. Daar word ik niet blijer van. Niet in januari.
ÖSTERREICHquote:Op zondag 15 december 2024 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh. Daar word ik niet blijer van. Niet in januari.
Kun je ook wel mee ophouden. Je bent toch niet verkoren dus al je eventuele ‘goede werken’ leveren ook niks op.quote:Op zondag 15 december 2024 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik behandelde ze wel gewoon als mensen
ik heb trouwens een extra agenda gehaald wantja kost toch maar 1 euro nog watquote:Op zondag 15 december 2024 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En languit gestrekt liggen met de beentjes naar achter.
in de UK hebben ze een zender waar 24/7 diensten op worden uitgezonden... voor geval je gestoord wilt rakenquote:Op zondag 15 december 2024 19:01 schreef CherryLips het volgende:
https://kerkdienstgemist.(...)Kerk-Ede/events/live
Doen jouw caafs weleens zich gapen en uitrekken als je ze aait?quote:Op zondag 15 december 2024 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En languit gestrekt liggen met de beentjes naar achter.
Dat heette hier de Kaiserliche buigingquote:Op zondag 15 december 2024 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doen jouw caafs weleens zich gapen en uitrekken als je ze aait?
Ik vind dat zooooooooooooooo schattig
Zaterdag heb ik een verjaardag in de familie, zal even spugen op reli's.quote:Op zondag 15 december 2024 19:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kun je ook wel mee ophouden. Je bent toch niet verkoren dus al je eventuele ‘goede werken’ leveren ook niks op.
Gezellige mensen verder wel als ze binnen hun eigen kringetje zitten
ik vind huisdieren die helemaal relaxt zijn en zich veilig voelen soms al echt genieten om naar te kijkenquote:Op zondag 15 december 2024 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder helm?quote:Op zondag 15 december 2024 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat heette hier de Kaiserliche buiging
Madelief gaat schoppen.quote:Op zondag 15 december 2024 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaaquote:Op zondag 15 december 2024 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind huisdieren die helemaal relaxt zijn en zich veilig voelen soms al echt genieten om naar te kijken![]()
ohja ik bedoel met werkagenda ook afspraken met familie en weet ik veel.quote:Op zondag 15 december 2024 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Outlook is mijn werkagenda, echt veel plezier van
zonder, anders kon het puntje wel eens verkeerd terecht komenquote:
Hebben ze dan ineens PTSS ?quote:Op zondag 15 december 2024 19:06 schreef CherryLips het volgende:
Mijn caafs zitten vaak te trillen als ik ze vast heb
nee maar ben wel opgestaanquote:Op zondag 15 december 2024 19:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaa
Vind het altijd leuk om Wattenschijfje te zien liggen in het hangmatje![]()
![]()
![]()
PS Heb je al boodschappen gedaan?
Heb ik exclletjes voorquote:Op zondag 15 december 2024 19:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja ik bedoel met werkagenda ook afspraken met familie en weet ik veel.
Die dagboek agenda is echt dagboekwanneer ik mn bed voor het laatst heb afgehaald en of ik mn doelen heb gehaald blabla. Oke nvm, weet niet of dit logisch is maar in mijn hoofd werd dat te druk voor een agenda
PTSSSSS caafjequote:Op zondag 15 december 2024 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben ze dan ineens PTSS ?
Ik heb ook nog een papieren agendaquote:Op zondag 15 december 2024 19:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die dagboek agenda is echt dagboekwanneer ik mn bed voor het laatst heb afgehaald en of ik mn doelen heb gehaald blabla. Oke nvm, weet niet of dit logisch is maar in mijn hoofd werd dat te druk voor een agenda
Nou, dat gaat ook soepel, hoor ik welquote:Op zondag 15 december 2024 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee maar ben wel opgestaanen nu weer gaan zitten dus ja inderdaad, weer opstaan
![]()
Dat had ik ook maar ik zit vaker niet dan wel achter mn laptop, en dan is het fijn als je het ergens kwijt kan. Ik twijfel nog of ik die dingen alsnog ga verwerken in excelquote:
*schopt 4ebequote:Op zondag 15 december 2024 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, dat gaat ook soepel, hoor ik wel![]()
Die cadeautjes pakken zichzelf niet in, dus ik zal ook wel moeten opstaan
Direct door naar de EMDRquote:
Auwquote:
... is de winkel zo niet gesloten dan??quote:Op zondag 15 december 2024 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee maar ben wel opgestaanen nu weer gaan zitten dus ja inderdaad, weer opstaan
![]()
ik heb jouw dagboekagenda op de koelkast in magneetjes.quote:Op zondag 15 december 2024 19:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik doe er eigenlijk ook niks mee hoor. Soms als ik denk "Hmm wordt het niet weer eens tijd?" dan kijk ik even wanneer de vorige keer was en zo.quote:Op zondag 15 december 2024 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat had ik ook maar ik zit vaker niet dan wel achter mn laptop, en dan is het fijn als je het ergens kwijt kan. Ik twijfel nog of ik die dingen alsnog ga verwerken in excel![]()
vooral voor motivatie bij bepaalde dingen kan dat veel helpen
Wij delen sltijd top2000 lijstjes met elkaar.quote:Op zondag 15 december 2024 19:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik een verjaardag in de familie, zal even spugen op reli's.
nopequote:
preciessss dit!!quote:Op zondag 15 december 2024 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb jouw dagboekagenda op de koelkast in magneetjes.
van die beschrijfbare dingen wat je ook kan wissen.
Doe ik op zetten wanneer de wasmachine is aan geweest. wanneer de afwasmachine. wanneer ik mn lenzen in heb gedaan. wanneer ik de tijd van de maand heb gehad...
Ik denk het ookquote:Op zondag 15 december 2024 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik denk dat dit gewaardeerd wordt.
quote:
in excel helpt dat bij mij in elk geval niet... dat open ik niet zomaar even om te zien of de zin in chocolade logisch is... of wanneer ik mn lenzen in doe dat ze raar aanvoelen dat ik kan zien hoe lang ik ze al in heb.quote:Op zondag 15 december 2024 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
preciessss dit!!En dat is ook wel een handige manier
ik ben nog zoekende in wat het best bij mij past/werkt
mijn mobiel staat een app op voor de containers.quote:Op zondag 15 december 2024 19:13 schreef Ygritte het volgende:
Bij ons doet de huisautomatisering dit. Die roept wanneer de wasmachine/droger/vaatwasser klaar is, wanner de auto vol is, wanneer de containers aan de straat moeten, wanneer het badkussen gewassen moet worden, wanneer we boodschappen moeten bestellen bij de AH zodat het bestelslot niet wegvalt. Enz enz.
Wat feestelijkquote:Op zondag 15 december 2024 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke nog een post dan
Bij mijn therapeut staat dit
[ afbeelding ]![]()
ik vind dit heel typisch en random en daarom grappig
Nee, is het nieuwe ja bij mannen.quote:
ow nee ik ben twee dagen later al vergeten wanneer ik mn lenzen heb verwisseld.quote:
Ik hoor hem wel maar vergeet hem daarna. En gewoon niet zo veel zin meer om actief van alles te onthouden.quote:Op zondag 15 december 2024 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn mobiel staat een app op voor de containers.
en de machines piepen irritant genoeg dat google dat niet ook nog eens hoeft te melden
hmm nee gelukkig heb ik mezelf nog net genoeg onder controle dat ik meteen bij het piepen naar het apparaat gaquote:Op zondag 15 december 2024 19:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoor hem wel maar vergeet hem daarna. En gewoon niet zo veel zin meer om actief van alles te onthouden.
gezelligquote:Op zondag 15 december 2024 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Er wandelen wat miertjes rond in mijn huurappartementje
kan ik ookquote:Op zondag 15 december 2024 19:19 schreef CherryLips het volgende:
En ik kan supergoed dingen negeren, zoals plakbriefjes.
Nu lijkt het alsof je in een poppenhuis verblijftquote:Op zondag 15 december 2024 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Er wandelen wat miertjes rond in mijn huurappartementje
twee kamer appartementje in het poppenhuisquote:Op zondag 15 december 2024 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu lijkt het alsof je in een poppenhuis verblijft
Jijquote:Op zondag 15 december 2024 19:19 schreef CherryLips het volgende:
En ik kan supergoed dingen negeren, zoals plakbriefjes.
Ik gok dat het ongeveer 50m2 isquote:Op zondag 15 december 2024 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
scheelt dat je idd niet tijdig maandverband hoeft in te doen om te voorkomen dat je met een rood kruis rond wandelt overdagquote:Op zondag 15 december 2024 19:21 schreef mschol het volgende:
ik doe al die dingen uit mn hoofd..
maar heb dan ook niet echt dingen die perse op bepaalde momenten moeten om het zo maar te zeggen, boodschappen merk ik vanzelf
Oh, dat past net aanquote:Op zondag 15 december 2024 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gok dat het ongeveer 50m2 is
Dit ga ik weer lang horenquote:Op zondag 15 december 2024 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat past net aan
#broek
Daar heb je toch geen herinnering op je telefoon voor nodig?quote:Op zondag 15 december 2024 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
scheelt dat je idd niet tijdig maandverband hoeft in te doen om te voorkomen dat je met een rood kruis rond wandelt overdag
is dat niet een soort 2de natuur voor vrouwen?quote:Op zondag 15 december 2024 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
scheelt dat je idd niet tijdig maandverband hoeft in te doen om te voorkomen dat je met een rood kruis rond wandelt overdag
quote:Op zondag 15 december 2024 19:26 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat niet een soort 2de natuur voor vrouwen?
Ik ben niet zo huishoudelijk aangelegd op dat gebiedquote:Op zondag 15 december 2024 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm nee gelukkig heb ik mezelf nog net genoeg onder controle dat ik meteen bij het piepen naar het apparaat ga
nee, daarvoor heb ik een magneetje op de koelkast waarop staat wanneer ik de laatste keren ongesteld ben geworden.quote:Op zondag 15 december 2024 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen herinnering op je telefoon voor nodig?
een tweede natuur wat?quote:Op zondag 15 december 2024 19:26 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik noem het hier ook een huisje.quote:Op zondag 15 december 2024 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
heee... zal ik op je biljetjes passen?quote:Op zondag 15 december 2024 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Eens zien. Zaterdag afschakelen, zondag naar Sauerland, donderdag terug, lekker lang weekend en dan weer aan het werk. Dat klinkt wel okee toch?
Idem, ik heb eigenlijk nooit lijstjes en dergelijkequote:
quote:Op zondag 15 december 2024 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heee... zal ik op je biljetjes passen?
Ja goed ideequote:Op zondag 15 december 2024 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heee... zal ik op je biljetjes passen?
Of dat je tampons in je andere handtas zaten en je last minute toch je deze tas meenam want paste beter bij je outfit.quote:Op zondag 15 december 2024 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee, is 1e natuurquote:Op zondag 15 december 2024 19:26 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik ben dol op lijstjes. Ik maak altijd een lijstje van alle dingen die ik nog wil doen in het weekend bijvoorbeeld qua schoonmaken. Maar ik heb geen herinnering nodig dat m'n bed afgehaald moet worden ofzo. Ik vind het gewoon leuk om dingen van m'n lijstje af te strepen.quote:Op zondag 15 december 2024 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Idem, ik heb eigenlijk nooit lijstjes en dergelijke
Ik heb ondertussen in elke tas wel maandverband en labello zitten.quote:Op zondag 15 december 2024 19:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of dat je tampons in je andere handtas zaten en je last minute toch je deze tas meenam want paste beter bij je outfit.
of dat je een weekend weg gaat en er om moet denken dat je wat mee hebtquote:Op zondag 15 december 2024 19:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of dat je tampons in je andere handtas zaten en je last minute toch je deze tas meenam want paste beter bij je outfit.
Ik gebruik al minstens 10 jaar een app. Dst wordt pas echt handig als je cyclus raar gaat doenquote:Op zondag 15 december 2024 19:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, daarvoor heb ik een magneetje op de koelkast waarop staat wanneer ik de laatste keren ongesteld ben geworden.
blij dat je niet zegt tampons en labello want dan moet je voorzichtig zijnquote:Op zondag 15 december 2024 19:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen in elke tas wel maandverband en labello zitten.
Ik heb die week rond kerst vakantie, ben dan van plan de eindejaarsschoonmaak te doen, dus ook alle kastjes en dergelijke opruimen. Misschien dat ik daar wel een lijstje voor moet makenquote:Op zondag 15 december 2024 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben dol op lijstjes. Ik maak altijd een lijstje van alle dingen die ik nog wil doen in het weekend bijvoorbeeld qua schoonmaken. Maar ik heb geen herinnering nodig dat m'n bed afgehaald moet worden ofzo. Ik vind het gewoon leuk om dingen van m'n lijstje af te strepen.
Misschien kun je die ook wel als tampons gebruiken.quote:Op zondag 15 december 2024 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, zullen we het maar gewoon weer over aardappelen hebben enz?
ik vind 28 dagen al irritant genoeg... de maanden hebben geen 28 dagen dus moet ik alsnog rekenenquote:Op zondag 15 december 2024 19:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik gebruik al minstens 10 jaar een app. Dst wordt pas echt handig als je cyclus raar gaat doen
Ja doen, afstrepen is echt geweldig.quote:Op zondag 15 december 2024 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb die week rond kerst vakantie, ben dan van plan de eindejaarsschoonmaak te doen, dus ook alle kastjes en dergelijke opruimen. Misschien dat ik daar wel een lijstje voor moet maken
nee.quote:Op zondag 15 december 2024 19:31 schreef mschol het volgende:
[..]
een automatisme, iets wat dus automatisch gaat, zeker na een aantal jaren
[..]
Sorry wat.quote:Op zondag 15 december 2024 19:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee.
28 dagen onthouden wordt nooit een tweede natuur
DER KAISER BRAUCHT KARTOFFELN...quote:Op zondag 15 december 2024 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had gekruide krieltjes, snap die dingen nooit zo goed, bij de eerste paar is het 'oh lekker', maar dan halverwege zijn ze opeens niet meer te hachelenquote:Op zondag 15 december 2024 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gelukkig komt volgend jaar 28 Jaar Later uitquote:Op zondag 15 december 2024 19:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind 28 dagen al irritant genoeg... de maanden hebben geen 28 dagen dus moet ik alsnog rekenen
dat ik niet kan berekenen wanneer ik weer ongesteld zal gaan worden... dat ik het merk omdat ik snaaizin heb en dan bij de koelkast kijk en zie.... ah.... ja oke we zitten nu ongeveer op de 28 dagenquote:
quote:Op zondag 15 december 2024 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DER KAISER BRAUCHT KARTOFFELN...
Thanks jongensquote:Op zondag 15 december 2024 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had gekruide krieltjes, snap die dingen nooit zo goed, bij de eerste paar is het 'oh lekker', maar dan halverwege zijn ze opeens niet meer te hachelen
ja 28 jaar is idd hetzelfde als 28 dagenquote:Op zondag 15 december 2024 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig komt volgend jaar 28 Jaar Later uit
Wel het vervolg op 28 dagen en 28 wekenquote:Op zondag 15 december 2024 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja 28 jaar is idd hetzelfde als 28 dagen
Had je dus eigenlijk maar 1 cadeautje moeten kopenquote:Op zondag 15 december 2024 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
1 cadeautje ingepakt
Met dit tempo ben ik morgen wel klaar ja
vóóràl dóórgàànquote:Op zondag 15 december 2024 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
1 cadeautje ingepakt
Met dit tempo ben ik morgen wel klaar ja
Of gewoon niet moeten meedoen aan die idioterie.quote:Op zondag 15 december 2024 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je dus eigenlijk maar 1 cadeautje moeten kopen
Ja, dat lijkt mij het beste ...quote:
wat voor idioterie? lootjes trekken op werk?quote:Op zondag 15 december 2024 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of gewoon niet moeten meedoen aan die idioterie.
Maar goed.. here we are
Ja, niet eens lootjesquote:Op zondag 15 december 2024 19:36 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor idioterie? lootjes trekken op werk?
Barry Stevens is trots op jequote:Op zondag 15 december 2024 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij het beste ...
Nou, super fijn.quote:
mijn grootste cadeau krijg ik nietquote:Op zondag 15 december 2024 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vlinder is het grootste cadeau, hoef verder niks
ow god, feestquote:Op zondag 15 december 2024 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, niet eens lootjes
Hadden ze dat maar gedaan, want dan krijgen mensen wél waar ze om vragen
Nu krijgt iedereen random kutcadeautjes, die niemand wil
ga me niet vertellen dat je te jong bent om nu die twee woorden te horen in de stem van Barryquote:Op zondag 15 december 2024 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, super fijn.
Bedankt Barry.
Zaten mensen te zeiken dat ze het bedrag (was 5 euro) te weinig vondenquote:
Nee, ik heb geen idee waar je het over hebt en ik praat maar meequote:Op zondag 15 december 2024 19:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga me niet vertellen dat je te jong bent om nu die twee woorden te horen in de stem van Barry
5 euro? dat kost het inpakpapier alquote:Op zondag 15 december 2024 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zaten mensen te zeiken dat ze het bedrag (was 5 euro) te weinig vonden
Dus nu 7,50
Maar eigenlijk wilden ze naar 20 (JA DOEEEEEEEEEI HOOR)
Niet jij ook al beginnenquote:Op zondag 15 december 2024 19:39 schreef mschol het volgende:
[..]
5 euro? dat kost het inpakpapier al
tjong oke nee ja ik ben oud....quote:Op zondag 15 december 2024 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen idee waar je het over hebt en ik praat maar mee
dan doe je er maar een krant omquote:Op zondag 15 december 2024 19:39 schreef mschol het volgende:
[..]
5 euro? dat kost het inpakpapier al
Oke, gefeliciteerd met je oudheidquote:
Of een folderquote:
Gewoon in een plastic tasje mikken en een plakbandje er opquote:
quote:Op zondag 15 december 2024 19:43 schreef mschol het volgende:
[..]
kranten? wie heeft er nou nog kranten
quote:
quote:Op zondag 15 december 2024 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon in een plastic tasje mikken en een plakbandje er op
quote:Op zondag 15 december 2024 19:43 schreef mschol het volgende:
[..]
? wie heeft er nou nog kranten plastic tasjes?
Ik zal jou eens in een plastic tasje mikken, met een plakbandje eropquote:Op zondag 15 december 2024 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon in een plastic tasje mikken en een plakbandje er op
vuilniszak dan..quote:Op zondag 15 december 2024 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in een plastic tasje mikken, met een plakbandje erop
Krijg hier elke week de Bode krant (lokaal nieuws, gratis)quote:Op zondag 15 december 2024 19:43 schreef mschol het volgende:
[..]
kranten? wie heeft er nou nog kranten
dan ga je naar de aldi en neem je een greep uit de folderbakquote:Op zondag 15 december 2024 19:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal kijken of ik de folderapp eromheen kan wikkelen
daar hebben ze nee nee stickers voor uitgevondenquote:Op zondag 15 december 2024 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg hier elke week de Bode krant (lokaal nieuws, gratis)
Ohja, die dingen zijn tegenwoordig duurder dan een rol inpakpapierquote:
Blufquote:Op zondag 15 december 2024 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SOWquote:
Try me.quote:
Maar die heb ik niet, hoef ik ook nietquote:Op zondag 15 december 2024 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar hebben ze nee nee stickers voor uitgevonden
Wanneer hij nee zegt bedoelt hij jaquote:Op zondag 15 december 2024 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, is het nieuwe ja bij mannen.
Ja, even onthouden.quote:Op zondag 15 december 2024 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wanneer hij nee zegt bedoelt hij ja
die heb ik al 8 jaar en bevalt me uitstekendquote:Op zondag 15 december 2024 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die heb ik niet, hoef ik ook niet
En wat ga je dan doen?quote:
Die bestaat nog steeds?quote:Op zondag 15 december 2024 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg hier elke week de Bode krant (lokaal nieuws, gratis)
En als ik geen ja of nee maar misschien zeg?quote:Op zondag 15 december 2024 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
nog iets meer dan een week dan heb ik 5 dagen vrij..quote:Op zondag 15 december 2024 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm. Eerst maar eens dat weekje vrij regelen morgen
Dan is het ook jaquote:Op zondag 15 december 2024 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als ik geen ja of nee maar misschien zeg?
quote:
Last van geheugenverlies?quote:Op zondag 15 december 2024 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die moet je ook nog schrijven?quote:Op zondag 15 december 2024 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor dat er ook individuele gedichten geschreven zijn voor collega's
Morgen werk ik thuis, de groetjes
Oh dat is wel makkelijkquote:
Zoveel zooi krijg je tegenwoordig niet meer door de bus, meestal alleen maar een folderpakket en de lokale krant in een weekquote:Op zondag 15 december 2024 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
die heb ik al 8 jaar en bevalt me uitstekend
quote:
Nee nee.quote:Op zondag 15 december 2024 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die moet je ook nog schrijven?
Hier heb je het Westfries weekblad, en West-Friesland op Zondagquote:
ja en daar heb ik geen behoefte aanquote:Op zondag 15 december 2024 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoveel zooi krijg je tegenwoordig niet meer door de bus, meestal alleen maar een folderpakket en de lokale krant in een week
Neequote:Op zondag 15 december 2024 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dat is wel makkelijk
Het is dus gewoon altijd ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee wat ga je doen zodra ik in dat plastic tasje zit, me gewoon daar achterlaten ofzo?quote:Op zondag 15 december 2024 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Last van geheugenverlies?
quote:
Aan iemand cadeau doen denk ikquote:Op zondag 15 december 2024 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee wat ga je doen zodra ik in dat plastic tasje zit, me gewoon daar achterlaten ofzo?
Ja halloquote:Op zondag 15 december 2024 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee wat ga je doen zodra ik in dat plastic tasje zit, me gewoon daar achterlaten ofzo?
Met een gedicht erbij.quote:
Ik vind dat lokale nieuws altijd wel leuk om te lezen tijdens het lunchen, beetje kneuterigheid op zijn tijd is ook wel eens fijn met al het andere nieuws op de wereld.quote:
Ik heb deze regels niet bedachtquote:
als ik 1 van de drie lokale suffertjes wil lezen die hier in de regio worden bezorgd ga ik wel naar mn ouders.quote:Op zondag 15 december 2024 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind dat lokale nieuws altijd wel leuk om te lezen tijdens het lunchen, beetje kneuterigheid op zijn tijd is ook wel eens fijn met al het andere nieuws op de wereld.
Wel graag bedenken voor je me in die tas stopt voordat ik daarin stikquote:Op zondag 15 december 2024 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo
Dát stond er niet bij
Weet ik niet, ga ik nog even bedenken, daar heb ik vast nog ruim de tijd voor
Nu al?quote:Op zondag 15 december 2024 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Qbuzz maakt er een bende van.
Goh.
@:ESF1Gamer
Aan jou zekerquote:
Nee jij en 4E samenquote:
Als ik het nog niet weet, krijg je een snorkelquote:Op zondag 15 december 2024 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel graag bedenken voor je me in die tas stopt voordat ik daarin stik
Watte ?quote:
Ben je niet zo'n busfanaat als je treinfanaat bent?quote:
Ohquote:Op zondag 15 december 2024 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee nee.
Ik schrijf helemaal niets
Hopelijk word ik geen kerstdiner ...quote:
gezellig morgenvroeg verder inpakkenquote:Op zondag 15 december 2024 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik het nog niet weet, krijg je een snorkel
Dan heb ik meer bedenktijd.
Je moet wel vers zijn.
Oke, ik moet zo naar bed, denk ik
Ik kan niet zo goed rijmen en een gedicht schrijven hoeft nietquote:
Ik heb een nee-nee-stickerquote:Op zondag 15 december 2024 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier heb je het Westfries weekblad, en West-Friesland op Zondag
En vroeger had je om de 2 weken ook de Middenstander. Weet niet of sie nog bestaat eigenlijk
Dan moet ik wel heel erg opschietenquote:Op zondag 15 december 2024 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk word ik geen kerstdiner ...
Nee de nee betekent ja komt van vieze mannetjesquote:
quote:
Ik heb er nu 3 ingepaktquote:Op zondag 15 december 2024 19:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
gezellig morgenvroeg verder inpakken
Als ik je weer uitpak, maak je dan het kerstdiner?quote:Op zondag 15 december 2024 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk word ik geen kerstdiner ...
quote:
quote:Op zondag 15 december 2024 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, is het nieuwe ja bij mannen.
quote:Op zondag 15 december 2024 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan zijn jullie dus vieze vrouwtjesquote:Op zondag 15 december 2024 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee de nee betekent ja komt van vieze mannetjes
Ik merk niks.quote:Op zondag 15 december 2024 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Qbuzz maakt er een bende van.
Goh.
@:ESF1Gamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |