SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Maar volle luiers mogen gewoon weggesmeten worden... blijkbaarquote:Op zondag 15 december 2024 18:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ze mogen daar niet loslopen en je moet de kak opruimen.
Er is een losloopgebied aan de andere kant van de hei. Volgens mij hoef je het daar niet op te ruimen want als ze loslopen vind je het nooit terug.quote:Op zondag 15 december 2024 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat laatste moet altijd, overal. Nouja, in je eigen huis mag je wmb laten liggen
En volgens mij kun je alle types windhonden beter aan de lijn houden ivm jachtinstinct
Ja dat was op dat losloopgebiedquote:Op zondag 15 december 2024 18:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar volle luiers mogen gewoon weggesmeten worden... blijkbaar
(even naar aanleiding van dat verhaal van jou icm je hond destijd)
Maar ook echt weer: mensenquote:Op zondag 15 december 2024 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat was op dat losloopgebiedAls ik een hond wil dan denk ik even aan oa dat verhaal en dan denk ik 'nevermind'.
Laat mij erbuitenquote:
Ik liep gisteren in een bos (goh) en daar kwam echt 5 keer dezelfde mountainbiker voorbij.quote:Op zondag 15 december 2024 18:39 schreef CherryLips het volgende:
Ook van die wielrenners die door dat losloopgebied scheuren en zowat een hond aanrijden, of kwaad worden als de honden erachteraan rennen. Ja jongen, kijk omhoog en lees de borden. Heb je een mooi losloopgebied en komt er weer zo'n Los al scheldend en bellend op je af.
doet Los dat?quote:Op zondag 15 december 2024 18:39 schreef CherryLips het volgende:
Ook van die wielrenners die door dat losloopgebied scheuren en zowat een hond aanrijden, of kwaad worden als de honden erachteraan rennen. Ja jongen, kijk omhoog en lees de borden. Heb je een mooi losloopgebied en komt er weer zo'n Los al scheldend en bellend op je af.
Nee, te laat.quote:
Echt, doe niet zo GOORquote:
Ik was even de groenten in de oven aan het stoppenquote:Op zondag 15 december 2024 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, te laat.
Nu ben je er al bij betrokken.
Alle sportieve fietsers doen dat.quote:
Ja, nu zie je wat er van komt he.quote:Op zondag 15 december 2024 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was even de groenten in de oven aan het stoppen
Ohhh goede, weet eigenlijk neit hoe dat bij die losloopgebieden zit inderdaadquote:Op zondag 15 december 2024 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is een losloopgebied aan de andere kant van de hei. Volgens mij hoef je het daar niet op te ruimen want als ze loslopen vind je het nooit terug.
Hopelijk straks lekker geroosterde groenten?quote:Op zondag 15 december 2024 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nu zie je wat er van komt he.
Ik werd laatst nog bedankt door wielrenners, dat ik er niet overheen reed met de schoenquote:
Als je dan gaat zoeken heb je meer onder je schoenen zitten dan in het zakje.quote:Op zondag 15 december 2024 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh goede, weet eigenlijk neit hoe dat bij die losloopgebieden zit inderdaad![]()
ah ik ken Los zijn hobby's nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |