Als je jong bent ook niet.quote:Op maandag 16 december 2024 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Op onze leeftijd moet je hem niet overal meer insteken.
Mwah... er waren er dagen bij...quote:Op maandag 16 december 2024 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je jong bent ook niet.
Stofzuigerslang?quote:Op maandag 16 december 2024 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mwah... er waren er dagen bij...
Nee, nee. Wel wat gewillige alto meisjes.quote:
Hoog laten zingen?quote:Op maandag 16 december 2024 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, nee. Wel wat gewillige alto meisjes.
Niet op die manier alto.quote:
Dat bedoelde ik ook nietquote:
Gelukkig, maakte mij al zorgen.quote:Op maandag 16 december 2024 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet
Niet nodigquote:Op maandag 16 december 2024 19:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gelukkig, maakte mij al zorgen.
Met jou weet je het maar nooit.quote:
ZEGquote:Op maandag 16 december 2024 19:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Met jou weet je het maar nooit.
quote:
Zo weer goed?quote:
Kan ermee doorquote:
Whehehe, hebberd!quote:
quote:
Huis al verkocht?quote:
Ik heb een bod geaccepteerd maar omdat het nog niet officieel is wil ik er nog niets over zeggenquote:
Oehhh... spannend! Hoop dat het doorgaat!quote:Op maandag 16 december 2024 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb een bod geaccepteerd maar omdat het nog niet officieel is wil ik er nog niets over zeggen
Er word een hoop geld uitgesleept.quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar nee maar ja maar nee maar ja maar nee
Bizar ja.quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Er word een hoop geld uitgesleept.
Lord!quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oehhh... spannend! Hoop dat het doorgaat!![]()
En goedemorgen btw.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |