SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ohquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben in inmiddels verhuist naar de pc. kan niet meer slapen
Ga je nu alquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
OhDan ga ik het goede voorbeeld wel geven
Het is bijna middernachtquote:
Ja jij ook, maar dat is lang geleden, nu bedtijdquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weekend. vroeger was je nog een echte vleermuis
quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij ook, maar dat is lang geleden, nu bedtijd
Tuinslang?quote:Op zondag 15 december 2024 00:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
ben over een slang gestruikeld
weer
nee weekend dus geen schoolquote:Op zondag 15 december 2024 04:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moest je zwemmen naar school?
Hmmm. Heb je al een beetje vrienden gemaakt?quote:Op zondag 15 december 2024 04:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee weekend dus geen schoolmaar zie op fb dat tenminste waar ik rijd de overstromingen weg zijn. Weet niet wat het weer vandaag gaat doen. Is nog veel regen voorspeld maar nu is het droog
jaquote:Op zondag 15 december 2024 04:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmmm. Heb je al een beetje vrienden gemaakt?
Leuk. Goed zoquote:Op zondag 15 december 2024 04:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaBen eigenlijk elke dag wel sociaal
Hapje?quote:Op zondag 15 december 2024 04:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en begin januari komt er een collega van ikea hier op vakantie, kijk ik ook naar uit
Heb je ze geadopteerd?quote:Op zondag 15 december 2024 05:02 schreef bitterbal het volgende:
ging net eten geven aan de honden en toen is er een mug mee gevlogen en die heeft mij echt goed te pakken genomen
Nee we geven ze hier allemaal eten. Denk uiteindelijk dat ze alleen een snack wilde. Denk dat veel mesen hier ze voerenquote:
Je zou eigenlijk moeten fundraisen om ze te laten castreren/steriliserenquote:Op zondag 15 december 2024 05:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee we geven ze hier allemaal eten. Denk uiteindelijk dat ze alleen een snack wilde. Denk dat veel mesen hier ze voeren
Er is hier een organisatie die dat doet.quote:Op zondag 15 december 2024 05:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk moeten fundraisen om ze te laten castreren/steriliseren
Neequote:Op zondag 15 december 2024 05:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nog geen leuke mannen in je leven?
Oh dat is wel goed. Een Turkse vriendin van me vertelde dat ze in Istanbul 200.000 zwerf honden en katten hebben en die zijn allemaal gesteriliseerdquote:Op zondag 15 december 2024 05:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is hier een organisatie die dat doet.
Mja. Maar een vakantieliefde is ook leuk toch?quote:Op zondag 15 december 2024 05:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NeeHad paar dagen terug wel echt een super knappe man gezien waarmee ik oog contact had. Misschien kom ik die nog een keer tegen. Probleem hier op het eiland is dat je niet weet wie blijft en wie er weer weg gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |