Haha sukkeltje. Gewoon op alle fronten vernederd vandaag. 10 punten achter, jullie moeten je de ogen uit de kop schamen.quote:Op zondag 22 december 2024 16:31 schreef klaasweetalles het volgende:
weer goed geholpen door de knjb uit zeist
gratis philips tv s morgen op de herdgang
Hij was goed, maar het middenveld was sowieso een paar klassen beter dan dat van Feyenoord.quote:Op zondag 22 december 2024 16:32 schreef PSVCL het volgende:
NL een week valse hoop gegeven![]()
Schouten is onmisbaar
Als Nieuwkoop gewoon zijn tweede geel had gekregen was het moeilijker geworden voor PSV denk je?quote:Op zondag 22 december 2024 16:31 schreef klaasweetalles het volgende:
gratis philips tv s morgen in zeist
eens.quote:Op zondag 22 december 2024 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was goed, maar het middenveld was sowieso een paar klassen beter dan dat van Feyenoord.
Haha jullie zijn op alle fronten afgetroefdquote:Op zondag 22 december 2024 16:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat Timber mocht blijven staan is schandalig.quote:Op zondag 22 december 2024 16:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Nieuwkoop gewoon zijn tweede geel had gekregen was het moeilijker geworden voor PSV denk je?
Zowel Nieuwkoop, Timber en Milambo hadden een 2e gele kaart moeten krijgen. Echt bizar hoe spelers ineens extra krediet krijgen als ze geel hebben terwijl ze juist hard aangepakt moeten worden.quote:Op zondag 22 december 2024 16:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat Timber mocht blijven staan is schandalig.
Complete off-day, net als in Amsterdam. Kan gebeuren, al is twee keer in één seizoenshelft met dit materiaal wat veel. Die zogenaamde crisis is afgewend, nu lekker rusten en dan verder waar we gebleven waren.quote:Op zondag 22 december 2024 16:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoe wij van Heerenveen hebben verloren is mij echt een raadsel
Als Mauro je helemaal uit de wedstrijd tikt mogen de verwachtingen wel wat bijgesteld worden.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heeft inderdaad wel iets van Hadj Moussa weg; veel leuke beweginkjes, met uiteindelijk vrij weinig rendement.
Tikkeltje onderschatting ook, of zelfoverschatting, het is maar net hoe je het bekijkt en Bosz begint vaak goed maar een wedstrijd omdraaien is weer wat anders, maar dat hoeft meestal niet.quote:Op zondag 22 december 2024 16:44 schreef ISVV het volgende:
[..]
Complete off-day, net als in Amsterdam. Kan gebeuren, al is twee keer in één seizoenshelft met dit materiaal wat veel. Die zogenaamde crisis is afgewend, nu lekker rusten en dan verder waar we gebleven waren.
Hoe gaat iequote:Op vrijdag 20 december 2024 21:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zelfs Tahirovic staat hoger aangeschreven in Bosnië.
daar is psv ook enorm sterk in, even gas geven dan hoef je niks om te draaien. In NL dan want daar worden ze wel kampioen, europa kom je alsnog tekortquote:Op zondag 22 december 2024 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tikkeltje onderschatting ook, of zelfoverschatting, het is maar net hoe je het bekijkt en Bosz begint vaak goed maar een wedstrijd omdraaien is weer wat anders, maar dat hoeft meestal niet.
Geven ze in Rotterdam ook al Philips TV’s weg?quote:Op zondag 22 december 2024 16:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb tegen Heerenveen niet gekeken maar die topper een offday van PSV noemen gaat me wel wat ver.quote:Op zondag 22 december 2024 16:44 schreef ISVV het volgende:
[..]
Complete off-day, net als in Amsterdam. Kan gebeuren, al is twee keer in één seizoenshelft met dit materiaal wat veel. Die zogenaamde crisis is afgewend, nu lekker rusten en dan verder waar we gebleven waren.
scherpquote:Op zondag 22 december 2024 18:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb tegen Heerenveen niet gekeken maar die topper een offday van PSV noemen gaat me wel wat ver.
Farioli had Bosz gewoon stevig bij de ballen vast.
Ja, dat kan je vaak op twee manieren uitleggen. Sowieso een terechte nederlaag, maar vond ook dat veel spelers hun niveau echt niet haalden toen. Bijvoorbeeld Saibari.quote:Op zondag 22 december 2024 18:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb tegen Heerenveen niet gekeken maar die topper een offday van PSV noemen gaat me wel wat ver.
Farioli had Bosz gewoon stevig bij de ballen vast.
@Ali_booquote:PSV heeft de afgelopen twee kalenderjaar in alle competities geen enkele officiele thuiswedstrijd verloren na 90 minuten. De laatste keer dat een ploeg na 90 minuten wist te winnen was AZ (0-1), exact 25 maanden geleden, op 22 november 2022, de laatste speelronde voor het WK.
Ik vond PSV echt fantastisch vandaag, terwijl niet iedereen top was. Tillman en Lang waren extreem goed en Perisic waar ik had verwacht dat wij jullie pijn konden doen was oppermachtig. Chapeau.quote:Op zondag 22 december 2024 18:32 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ja, dat kan je vaak op twee manieren uitleggen. Sowieso een terechte nederlaag, maar vond ook dat veel spelers hun niveau echt niet haalden toen. Bijvoorbeeld Saibari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |