Zo snel zal het gaan.quote:Op zondag 15 december 2024 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
1 xg tegen Heerenveen is ontzettend slecht natuurlijk. Veel slechter nog dan tegen Brest
Als je nu Feyenoord thuis niet wint is de competitie ook weer spannend, zo snel kan het gaan.
quote:Op maandag 16 december 2024 15:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik ga toch nog even happen. De helft van de spelers op je lijst komt terug van blessures en de andere helft zijn aankopen van kleinere clubs; dus niet bepaald grote namen/spelers![]()
En dan het enige feitje in je post ook nog fout hebben.. Pepi kostte helemaal geen 15 miljoen, maar 9 miljoen. Auw auw auw Klaas. Wat een matige dag is dit voor je
De transfersom varieert van site tot site. Destijds werd een bedrag tussen 9 en 10 miljoen gecommuniceerd. Maar bij de kosten van een speler noem je doorgaans alleen zijn transfersom; om de simpele reden dat Pepi dan het totale bedrag nog niet 'gekost' heeft, aangezien hij nog behoorlijk wat jaren van dat contract te gaan heeft. Wat Pepi daarnaast eet (gras of niet) boeit verder niet zoveel eigenlijk.quote:Op maandag 16 december 2024 15:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
11 MILJOEN
ik heb zijn salaris erbij opgeteld voor zijn contractperiode kom ik volgens mijn exceptionele berekeningen uit op 15 plus miljoen
op Harvard heb ik geleerd dat je alle kosten mee moet nemen
pepi eet namelijk geen gras
kortom je zit er gewoon naast
Zo boosquote:Op maandag 16 december 2024 16:39 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De transfersom varieert van site tot site. Destijds werd een bedrag tussen 9 en 10 miljoen gecommuniceerd. Maar bij de kosten van een speler noem je doorgaans alleen zijn transfersom; om de simpele reden dat Pepi dan het totale bedrag nog niet 'gekost' heeft, aangezien hij nog behoorlijk wat jaren van dat contract te gaan heeft. Wat Pepi daarnaast eet (gras of niet) boeit verder niet zoveel eigenlijk.
En los daarvan: wat eigenlijk veel interessanter is is natuurlijk het feit dat verdere alle dingen die je benoemde complete onzin waren, aangezien jongens als Schouten/Veerman niet standaard op de bank zitten maar terugkomen van blessures. En los van Bakayoko (wat geen dure jongen is, want eigen jeugd) zit er helemaal niemand op de bank die duur is. En dan vooral de claim dat de bank 'ontevreden' zou zijn. Wie is er ontevreden dan? Veerman en Schouten die 3 maanden niet gevoetbald hebben?![]()
Kortom: quatsch. En wat is het nou met die Harvard act? Het is echt wel schrijnend wat er uit de Feyenoord topic komt kruipen met jongens als de Pel, CR7 en Klaas zeg. Jezus anus nog aan toe.
Heb je op Harvard ook geleerd dat je alleen voor spelers van PSV alle kosten mee moet nemen en dat dat voor spelers van Feyenoord niet moet? Of eten Hancko, Hwang, Gimenez, Ivanusec en Ueda wel gras?quote:Op maandag 16 december 2024 15:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
11 MILJOEN
ik heb zijn salaris erbij opgeteld voor zijn contractperiode kom ik volgens mijn exceptionele berekeningen uit op 15 plus miljoen
op Harvard heb ik geleerd dat je alle kosten mee moet nemen
pepi eet namelijk geen gras
kortom je zit er gewoon naast
quote:Op maandag 16 december 2024 16:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je op Harvard ook geleerd dat je alleen voor spelers van PSV alle kosten mee moet nemen en dat dat voor spelers van Feyenoord niet moet? Of eten Hancko, Hwang, Gimenez, Ivanusec en Ueda wel gras?
Mwah, Feyenoord is random ineenstortingen ook niet vreemd dit seizoen.quote:
Je weet het niet, ze bestaan.quote:Op maandag 16 december 2024 16:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je op Harvard ook geleerd dat je alleen voor spelers van PSV alle kosten mee moet nemen en dat dat voor spelers van Feyenoord niet moet? Of eten Hancko, Hwang, Gimenez, Ivanusec en Ueda wel gras?
Je schijnt enorme lange burnouts van te kunnen krijgen, dat gras eten.quote:Op maandag 16 december 2024 17:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je weet het niet, ze bestaan.
[ afbeelding ]
Je weet statistische gezien dat zo een reeks gewoon ophoudtquote:Op maandag 16 december 2024 23:51 schreef PSVCL het volgende:
Heerlijk hoe PSV de randstadmedia + ajax en feyenoord supporters even een weekje wat vals hoop geeft, een kerstkadotje uit Eindhoven![]()
![]()
3-1 zondag
(De wedstrijd van morgen gaat nergens over)
Ik sta er toch iets anders in, heb liever dat PSV minimaal een punt pakt want Ajax zie ik met de grootste wil van de wereld niet als titelkandidaat. Het is al een verrassing dat we in de running zijn voor P2, met dank aan Feyenoord.quote:Op maandag 16 december 2024 23:51 schreef PSVCL het volgende:
Heerlijk hoe PSV de randstadmedia + ajax en feyenoord supporters even een weekje wat vals hoop geeft, een kerstkadotje uit Eindhoven![]()
![]()
3-1 zondag
(De wedstrijd van morgen gaat nergens over)
PSV schijnt vanaf nu, na afloop van de wedstrijd, de bespreking in de middencirkel te doen (en publique).quote:Op dinsdag 17 december 2024 05:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je weet statistische gezien dat zo een reeks gewoon ophoudt
het is zover
het is klaar
peter bosz houdbaarheidsdatum duurt niet zo lang
hij doet allemaal van die rare uitspraken naar zijn spelersgroep
wat moeten die spelers wel denken als ze horen dat hun trainer zegt dat ze geen topploeg zijn
dan denken ze krijg de tering maar: jij bent geen toptrainer
Als PSV zondag per ongeluk verliest is ajax ook gewoon een titelkandidaat , indekken heeft dan geen zin meer, zeker niet als ajax zijnde.quote:Op dinsdag 17 december 2024 06:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik sta er toch iets anders in, heb liever dat PSV minimaal een punt pakt want Ajax zie ik met de grootste wil van de wereld niet als titelkandidaat. Het is al een verrassing dat we in de running zijn voor P2, met dank aan Feyenoord.
Als PSV aan een dominante periode begint eindigt dat altijd pas na 3 of 4 jaar, zie de geschiedenis.quote:Op dinsdag 17 december 2024 05:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je weet statistische gezien dat zo een reeks gewoon ophoudt
het is zover
het is klaar
peter bosz houdbaarheidsdatum duurt niet zo lang
hij doet allemaal van die rare uitspraken naar zijn spelersgroep
wat moeten die spelers wel denken als ze horen dat hun trainer zegt dat ze geen topploeg zijn
dan denken ze krijg de tering maar: jij bent geen toptrainer
Denk ook niet dat ze er voor weg lopen, maar dat is wat anders dan goed genoeg zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als PSV zondag per ongeluk verliest is ajax ook gewoon een titelkandidaat , indekken heeft dan geen zin meer, zeker niet als ajax zijnde.
Hij was geblesseerd.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:51 schreef Cupfighter het volgende:
Die Lozano met veel poeha terug gehaald en nu mag hij weer een keer opdraven in een midweeks bekerduel
Doelpunt Lozanoquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:51 schreef Cupfighter het volgende:
Die Lozano met veel poeha terug gehaald en nu mag hij weer een keer opdraven in een midweeks bekerduel
Hoe lang hou je deze act qua toplevel nog vol?quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als PSV aan een dominante periode begint eindigt dat altijd pas na 3 of 4 jaar, zie de geschiedenis.
Zal dit keer niet anders zijn.. iedereen heeft wel eens een mindere week op het werk, zeker na 1.5 jaar toplevelvoetbal.
Feyenoord treft PSV op het verkeerde moment
Hopelijk na zondag nogquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hoe lang hou je deze act qua toplevel nog vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |