abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215876091
Onpopulaire mening:

Mauro

Ja
Nee
U MAD?
pi_215876940
boscagli moet je vervangen in de winter
pi_215877046
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2024 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
Onpopulaire mening:

Mauro

Ja
Nee
110% ja

Als twaalfde man. Alleen al voor hoe vaak die ons uit de brand heeft geholpen op allerlei posities verdient die een contract. En dat altijd met veel inzet. Beter dan dat geslof van een karsdorp en aantal andere.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215877109
Als ik al die dramalama’s hier lees heb ik het gevoel dat PSV in degradatienood verkeert.
pi_215877172
Volgende week in eigen huis dat feyenoord pakken dan ga je alsnog me een goed gevoel de winterstop in
pi_215879213

willem heeft natuurlijk gelijk

de ontevredenheid neemt toe in de psv selectie

er is een hoop interne onrust op dit moment die niet naar buiten komt
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 15 december 2024 @ 20:27:34 #57
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_215879341
Klaas heeft insiders _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_215879522
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 17:35 schreef VEM2012 het volgende:
Als ik al die dramalama’s hier lees heb ik het gevoel dat PSV in degradatienood verkeert.
Eens hoor. Je speelt twee slechte wedstrijden achter elkaar, het is wat. Vervelend natuurlijk, maar onze selectie loopt nog altijd over van de kwaliteit en zeker met Schouten op de weg terug maak ik me echt geen zorgen. Feyenoord thuis 'gewoon' winnen zou wel heel lekker zijn natuurlijk.
pi_215879919
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 20:37 schreef ISVV het volgende:

[..]
Eens hoor. Je speelt twee slechte wedstrijden achter elkaar, het is wat. Vervelend natuurlijk, maar onze selectie loopt nog altijd over van de kwaliteit en zeker met Schouten op de weg terug maak ik me echt geen zorgen. Feyenoord thuis 'gewoon' winnen zou wel heel lekker zijn natuurlijk.
manchester city loopt ook over van kwaliteit

ik denk dat de chemie wegraakt tussen trainer en spelers

het boszx effect duurt meestal niet zo lang
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_215880037
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 20:57 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Nee, jij denkt niet dat Veermannetje onder de indruk is van Bosz’ “wij-zijn-geen-topclub-reversed-psychology-van-de-koude-grond”? :o !
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_215881714
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 20:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]

willem heeft natuurlijk gelijk

de ontevredenheid neemt toe in de psv selectie

er is een hoop interne onrust op dit moment die niet naar buiten komt
Willem doet aan scorebordjournalistiek en heeft vooral hoop dat zijn Feyenoord nog een kans maakt.

Een week geleden konden ze het wel.
pi_215882245
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 20:57 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
manchester city loopt ook over van kwaliteit

ik denk dat de chemie wegraakt tussen trainer en spelers

Je kan de situaties van PSV en City totaal niet met elkaar vergelijken natuurlijk.
pi_215883685
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 23:00 schreef ISVV het volgende:

[..]
Je kan de situaties van PSV en City totaal niet met elkaar vergelijken natuurlijk.
Je moet als Feyenoorder toch ergens een beetje hoop uitputten in dit soort seizoenen. Laat het dan lekker dit soort momenten zijn voor de die gasten :)
pi_215883838
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 23:00 schreef ISVV het volgende:

[..]
Is een kwestie van tijd

Er zijn gewoon grote namen tussen aanhalingstekens die niet naar psv zijn gegaan om op de bank te zitten

zo een lozano bijvoorbeeld zal er wel klaar mee zijn net als een paar andere spelers die normaal gesproken in de basis zouden moeten staan

in principe doen 020 en feyenoord dat beter door veel te rouleren als de mogelijkheid daarvoor is

psv blijft maar met de vaste 11 spelen tenzij het helemaal niet mogelijk is

terwijl ik zou denken dat psv de beste selectie van de drie heeft om meer te rouleren,,,,,,,
pi_215883862
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 08:56 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Is een kwestie van tijd

Er zijn gewoon grote namen tussen aanhalingstekens die niet naar psv zijn gegaan om op de bank te zitten

zo een lozano bijvoorbeeld zal er wel klaar mee zijn net als een paar andere spelers die normaal gesproken in de basis zouden moeten staan

in principe doen 020 en feyenoord dat beter door veel te rouleren als de mogelijkheid daarvoor is

terwijl ik zou denken dat psv de beste selectie van de drie heeft om meer te rouleren,,,,,,,

PSV heeft 26 selectiespelers gebruikt.. Ajax (die bekend staan om het befaamde roulatiesysteem van Farioli) hebben er slechts 3 meer gebruikt.

Kom op Klaas. Je mag best onzin verkondigen, maar doe in ieder geval even je best hiervoor.
pi_215883890
quote:

[..]

zo een lozano bijvoorbeeld zal er wel klaar mee zijn
Gelachen
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215884007
quote:

[..]
Is een kwestie van tijd

Lozano wacht gewoon op zijn overgang naar de MLS. Die zit z'n tijd uit en vindt het wel gescheten.
pi_215885152
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 09:03 schreef Solispolar het volgende:

[..]
PSV heeft 26 selectiespelers gebruikt.. Ajax (die bekend staan om het befaamde roulatiesysteem van Farioli) hebben er slechts 3 meer gebruikt.

Kom op Klaas. Je mag best onzin verkondigen, maar doe in ieder geval even je best hiervoor.
Die spelers die psv op de bank zitten hebben een bepaalde reputatie

Feyenoord en 020 hebben in de 2e garnituur spelers die eigenlijk nog geen grote naam zijn

het zijn voornamelijk opkomende jonge spelers die nog niets te eisen hebben

bij de psv spelers zijn het meer grote namen die op de bank belanden dat is een essentieel groot verschil

dit soort spelers raken eerder ontevreden dan de 2e garnituur bij 020 en feyenoord, die hebben helemaal niets te eisen dan zichzelf nog bewijzen

en dan zitten al die zaakwaarnemers er nog achter bij psv die deze spelers vertegenwoordigen

kortom de ontevredenheid zal gewoon groot zijn op dit moment
pi_215885469
quote:

[..]
Is een kwestie van tijd

Lozano gaat al lang weg, dat is bekend en heeft niets met de situatie te maken. Als je voetbal totaal niet volgt, hou dan gewoon je mond zou ik zeggen. Puur als tip.
pi_215886082
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 11:30 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Die spelers die psv op de bank zitten hebben een bepaalde reputatie

Feyenoord en 020 hebben in de 2e garnituur spelers die eigenlijk nog geen grote naam zijn

het zijn voornamelijk opkomende jonge spelers die nog niets te eisen hebben

bij de psv spelers zijn het meer grote namen die op de bank belanden dat is een essentieel groot verschil

dit soort spelers raken eerder ontevreden dan de 2e garnituur bij 020 en feyenoord, die hebben helemaal niets te eisen dan zichzelf nog bewijzen

en dan zitten al die zaakwaarnemers er nog achter bij psv die deze spelers vertegenwoordigen

kortom de ontevredenheid zal gewoon groot zijn op dit moment
Welke grote namen dan precies? Perisic in de nadagen van zijn carrière? Of Pepi die van degradant Groningen over kwam? Of bedoel je Driouech die van Excelsior kwam?

Grote namen inderdaad Klaas.
pi_215886089
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 13:04 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Welke grote namen dan precies? Perisic in de nadagen van zijn carrière? Of Pepi die van degradant Groningen over kwam? Of bedoel je Driouech die van Excelsior kwam?

Zat maar voor 60 miljoen op de bank gisteren. Valt best mee inderdaad.
pi_215886096
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 13:06 schreef CR7 het volgende:

[..]
Zat maar voor 60 miljoen op de bank gisteren. Valt best mee inderdaad.
Inderdaad, dat valt best mee. Het is geen 2000 meer natuurlijk, bij Real Madrid krijg je voor 60 miljoen het rechterbeen van Bellingham.
pi_215886794
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 13:04 schreef Solispolar het volgende:

[..]

pepi heeft 15 miljoen gekost.....

de hoogste transfer van feyenoord is een miljoentje of 8

pepi de clown vindt het helemaal niet leuk op de bank

ontrevredenheid neemt toe

ook spelers schouten, noa lang, bakayoukoe zijn hele dure spelers die niet op de bank horen, Veerman is ook geen basisspeler meer

ik geef jou een tip van flip

zoeken zaken eerst goed uit voordat je wat op FOk plaats

je krijgt zo een hoop minpunten in je profiel

daar is niemand blij mee
pi_215887686
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 14:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
pepi heeft 15 miljoen gekost.....

de hoogste transfer van feyenoord is een miljoentje of 8

pepi de clown vindt het helemaal niet leuk op de bank

ontrevredenheid neemt toe

ook spelers schouten, noa lang, bakayoukoe zijn hele dure spelers die niet op de bank horen, Veerman is ook geen basisspeler meer

ik geef jou een tip van flip

zoeken zaken eerst goed uit voordat je wat op FOk plaats

je krijgt zo een hoop minpunten in je profiel

daar is niemand blij mee
:D

Ik ga toch nog even happen. De helft van de spelers op je lijst komt terug van blessures en de andere helft zijn aankopen van kleinere clubs; dus niet bepaald grote namen/spelers _O-

En dan het enige feitje in je post ook nog fout hebben.. Pepi kostte helemaal geen 15 miljoen, maar 9 miljoen. Auw auw auw Klaas. Wat een matige dag is dit voor je :{w
pi_215887854
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 15:33 schreef Solispolar het volgende:

[..]
:D

Ik ga toch nog even happen. De helft van de spelers op je lijst komt terug van blessures en de andere helft zijn aankopen van kleinere clubs; dus niet bepaald grote namen/spelers _O-

En dan het enige feitje in je post ook nog fout hebben.. Pepi kostte helemaal geen 15 miljoen, maar 9 miljoen. Auw auw auw Klaas. Wat een matige dag is dit voor je :{w
Een dag als alle anderen voor Klaas hoor…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')