110% jaquote:
Eens hoor. Je speelt twee slechte wedstrijden achter elkaar, het is wat. Vervelend natuurlijk, maar onze selectie loopt nog altijd over van de kwaliteit en zeker met Schouten op de weg terug maak ik me echt geen zorgen. Feyenoord thuis 'gewoon' winnen zou wel heel lekker zijn natuurlijk.quote:Op zondag 15 december 2024 17:35 schreef VEM2012 het volgende:
Als ik al die dramalama’s hier lees heb ik het gevoel dat PSV in degradatienood verkeert.
manchester city loopt ook over van kwaliteitquote:Op zondag 15 december 2024 20:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Eens hoor. Je speelt twee slechte wedstrijden achter elkaar, het is wat. Vervelend natuurlijk, maar onze selectie loopt nog altijd over van de kwaliteit en zeker met Schouten op de weg terug maak ik me echt geen zorgen. Feyenoord thuis 'gewoon' winnen zou wel heel lekker zijn natuurlijk.
Nee, jij denkt niet dat Veermannetje onder de indruk is van Bosz’ “wij-zijn-geen-topclub-reversed-psychology-van-de-koude-grond”?quote:Op zondag 15 december 2024 20:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het boszx effect duurt meestal niet zo lang
Willem doet aan scorebordjournalistiek en heeft vooral hoop dat zijn Feyenoord nog een kans maakt.quote:Op zondag 15 december 2024 20:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
willem heeft natuurlijk gelijk
de ontevredenheid neemt toe in de psv selectie
er is een hoop interne onrust op dit moment die niet naar buiten komt
Je kan de situaties van PSV en City totaal niet met elkaar vergelijken natuurlijk.quote:Op zondag 15 december 2024 20:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
manchester city loopt ook over van kwaliteit
ik denk dat de chemie wegraakt tussen trainer en spelers
het boszx effect duurt meestal niet zo lang
Je moet als Feyenoorder toch ergens een beetje hoop uitputten in dit soort seizoenen. Laat het dan lekker dit soort momenten zijn voor de die gastenquote:Op zondag 15 december 2024 23:00 schreef ISVV het volgende:
[..]
Je kan de situaties van PSV en City totaal niet met elkaar vergelijken natuurlijk.
Is een kwestie van tijdquote:Op zondag 15 december 2024 23:00 schreef ISVV het volgende:
[..]
Je kan de situaties van PSV en City totaal niet met elkaar vergelijken natuurlijk.
PSV heeft 26 selectiespelers gebruikt.. Ajax (die bekend staan om het befaamde roulatiesysteem van Farioli) hebben er slechts 3 meer gebruikt.quote:Op maandag 16 december 2024 08:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Is een kwestie van tijd
Er zijn gewoon grote namen tussen aanhalingstekens die niet naar psv zijn gegaan om op de bank te zitten
zo een lozano bijvoorbeeld zal er wel klaar mee zijn net als een paar andere spelers die normaal gesproken in de basis zouden moeten staan
in principe doen 020 en feyenoord dat beter door veel te rouleren als de mogelijkheid daarvoor is
psv blijft maar met de vaste 11 spelen tenzij het helemaal niet mogelijk is
terwijl ik zou denken dat psv de beste selectie van de drie heeft om meer te rouleren,,,,,,,
Gelachenquote:Op maandag 16 december 2024 08:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zo een lozano bijvoorbeeld zal er wel klaar mee zijn
Lozano wacht gewoon op zijn overgang naar de MLS. Die zit z'n tijd uit en vindt het wel gescheten.quote:Op maandag 16 december 2024 08:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Is een kwestie van tijd
Er zijn gewoon grote namen tussen aanhalingstekens die niet naar psv zijn gegaan om op de bank te zitten
zo een lozano bijvoorbeeld zal er wel klaar mee zijn net als een paar andere spelers die normaal gesproken in de basis zouden moeten staan
in principe doen 020 en feyenoord dat beter door veel te rouleren als de mogelijkheid daarvoor is
terwijl ik zou denken dat psv de beste selectie van de drie heeft om meer te rouleren,,,,,,,
Die spelers die psv op de bank zitten hebben een bepaalde reputatiequote:Op maandag 16 december 2024 09:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
PSV heeft 26 selectiespelers gebruikt.. Ajax (die bekend staan om het befaamde roulatiesysteem van Farioli) hebben er slechts 3 meer gebruikt.
Kom op Klaas. Je mag best onzin verkondigen, maar doe in ieder geval even je best hiervoor.
Lozano gaat al lang weg, dat is bekend en heeft niets met de situatie te maken. Als je voetbal totaal niet volgt, hou dan gewoon je mond zou ik zeggen. Puur als tip.quote:Op maandag 16 december 2024 08:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Is een kwestie van tijd
Welke grote namen dan precies? Perisic in de nadagen van zijn carrière? Of Pepi die van degradant Groningen over kwam? Of bedoel je Driouech die van Excelsior kwam?quote:Op maandag 16 december 2024 11:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die spelers die psv op de bank zitten hebben een bepaalde reputatie
Feyenoord en 020 hebben in de 2e garnituur spelers die eigenlijk nog geen grote naam zijn
het zijn voornamelijk opkomende jonge spelers die nog niets te eisen hebben
bij de psv spelers zijn het meer grote namen die op de bank belanden dat is een essentieel groot verschil
dit soort spelers raken eerder ontevreden dan de 2e garnituur bij 020 en feyenoord, die hebben helemaal niets te eisen dan zichzelf nog bewijzen
en dan zitten al die zaakwaarnemers er nog achter bij psv die deze spelers vertegenwoordigen
kortom de ontevredenheid zal gewoon groot zijn op dit moment
Zat maar voor 60 miljoen op de bank gisteren. Valt best mee inderdaad.quote:Op maandag 16 december 2024 13:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Welke grote namen dan precies? Perisic in de nadagen van zijn carrière? Of Pepi die van degradant Groningen over kwam? Of bedoel je Driouech die van Excelsior kwam?
Grote namen inderdaad Klaas.
Inderdaad, dat valt best mee. Het is geen 2000 meer natuurlijk, bij Real Madrid krijg je voor 60 miljoen het rechterbeen van Bellingham.quote:Op maandag 16 december 2024 13:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zat maar voor 60 miljoen op de bank gisteren. Valt best mee inderdaad.
pepi heeft 15 miljoen gekost.....quote:Op maandag 16 december 2024 13:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Welke grote namen dan precies? Perisic in de nadagen van zijn carrière? Of Pepi die van degradant Groningen over kwam? Of bedoel je Driouech die van Excelsior kwam?
Grote namen inderdaad Klaas.
quote:Op maandag 16 december 2024 14:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
pepi heeft 15 miljoen gekost.....
de hoogste transfer van feyenoord is een miljoentje of 8
pepi de clown vindt het helemaal niet leuk op de bank
ontrevredenheid neemt toe
ook spelers schouten, noa lang, bakayoukoe zijn hele dure spelers die niet op de bank horen, Veerman is ook geen basisspeler meer
ik geef jou een tip van flip
zoeken zaken eerst goed uit voordat je wat op FOk plaats
je krijgt zo een hoop minpunten in je profiel
daar is niemand blij mee
Een dag als alle anderen voor Klaas hoor…quote:Op maandag 16 december 2024 15:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik ga toch nog even happen. De helft van de spelers op je lijst komt terug van blessures en de andere helft zijn aankopen van kleinere clubs; dus niet bepaald grote namen/spelers![]()
En dan het enige feitje in je post ook nog fout hebben.. Pepi kostte helemaal geen 15 miljoen, maar 9 miljoen. Auw auw auw Klaas. Wat een matige dag is dit voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |