Nou zeg. Van die zogenaamde Brabantse gezelligheid blijft precies niet zoveel over na een verliespartijtje.quote:
De enige echte topclub in Nederland is Feyenoord Pelletje. Dat weet iedereen toch? Wij kennen onze plek wel op op deze positie die we tijdelijk even bewonen.quote:Op zondag 15 december 2024 00:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Oh, jij bent het er wel mee eens dat jullie geen topclub zijn?
Ok, genoteerd. Dan zal het.
Bosz: 'Als ik zei:"ik heb op niveau gespeeld", dan zei Bergkamp: "je hebt alleen maar bij Feyenoord gespeeld".'quote:Op zondag 15 december 2024 09:37 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De enige echte topclub in Nederland is Feyenoord Pelletje. Dat weet iedereen toch? Wij kennen onze plek wel op op deze positie die we tijdelijk even bewonen.
quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:51 schreef Durmada het volgende:
Als uit Heerenveen zo moeizaam gaat, dan wordt het tegen Rode Ster natuurlijk al helemaal een 'Mission Impossible'. Treurig hoor.
PSV verloor thuis met 1-7 van Wageningen en werd dat seizoen kampioen en won de Europacup 3.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:51 schreef Durmada het volgende:
Als uit Heerenveen zo moeizaam gaat, dan wordt het tegen Rode Ster natuurlijk al helemaal een 'Mission Impossible'. Treurig hoor.
16 punten?????😂😂😂😂quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Goed dat je dat zuigend stukje verdriet even op z’n plek zet.
Je kan wel een keer slecht spelen toch en zelfs 2 keer achter elkaar, ik weet niet wat er verwacht wordt maar zeperds zitten er altijd bij en zelfs met deze zeperd is de voorsprong nog royaal.quote:Op zondag 15 december 2024 10:30 schreef Solispolar het volgende:
Ach dat steken onderling hoort er nou eenmaal een beetje bij en eerlijk is eerlijk: wie geschoren wordt moet stilzitten. Aan ons/PSV om nu met een sportieve reactie te komen. Dit verandert niks aan het feit dat we komend weekend een goede slag kunnen slaan, maar dan zal het wel een stuk beter moeten dan de afgelopen 2 potten.
PSV is niet ongenaakbaar, in de CL was dat al duidelijk maar nu dus ook in de ED.
Wat ik uit de afgelopen 2 potten heb gehaald:
-Mauro kan niet. Niet op dit niveau en zelfs niet op een niveau lager. Wint geen duels, speelt zonder vertrouwen en voegt voetballend ook niks toe.
-Flamingo begon het seizoen slecht, had toen een sterke fase maar is nu weer terug bij af. Die mag even een paar potten banken wat mij betreft; dan maar even met Schouten daar spelen.
-Perisic voor Bakayoko is zowel sportieve als financiële zelfmoord. Je zet je kapitaal op de bank en Perisic komt met alle respect nog geen lantaarnpaal voorbij; ook al staat hij er al naast.
En jongens als Karsdorp/Veerman/Boscagli mogen ook wel eens bij zichzelf ten rade gaan. Die spelen echt in de 1ste versnelling en verwachten dat het wel goed komt.
Nouja ik denk dat er vooral wordt verwacht dat een club die volgens hun trainer "het iedereen in Europa lastig kan maken" meer wint dan 4 van de 14 potjes in de CL. Tegen notabene 10 man.quote:Op zondag 15 december 2024 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan wel een keer slecht spelen toch en zelfs 2 keer achter elkaar, ik weet niet wat er verwacht wordt maar zeperds zitten er altijd bij en zelfs met deze zeperd is de voorsprong nog royaal.
Eens hoor. Maar je moet er wel lering uit trekken natuurlijk. Om nu dom door te gaan zonder hierop te reflecteren zou wel een grote fout zijn (en bijna een soort minachting naar de je tegenstanders) aangezien zowel Brest als Heerenveen het natuurlijk ook gewoon heel goed hebben gedaan.quote:Op zondag 15 december 2024 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan wel een keer slecht spelen toch en zelfs 2 keer achter elkaar, ik weet niet wat er verwacht wordt maar zeperds zitten er altijd bij en zelfs met deze zeperd is de voorsprong nog royaal.
Die aanval van 50 miljoen staat los van het feit dat je op dit moment nog maar 13 tegendoelpunten hebt hoeven incasseren in de competitie.quote:Op zondag 15 december 2024 10:41 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja ik denk dat er vooral wordt verwacht dat een club die volgens hun trainer "het iedereen in Europa lastig kan maken" meer wint dan 4 van de 14 potjes in de CL. Tegen notabene 10 man.
Dat jullie in de ED het geweldig doen komt natuurlijk vooral door een aanval van 50 miljoen.
Voetbal is altijd een beetje dagkoers, vorige week was PSV nog de beste van de wereld en nu kunnen ze er niks meer van, de waarheid ligt hoogstwaarschijnlijk in het midden.quote:Op zondag 15 december 2024 10:45 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Eens hoor. Maar je moet er wel lering uit trekken natuurlijk. Om nu dom door te gaan zonder hierop te reflecteren zou wel een grote fout zijn (en bijna een soort minachting naar de je tegenstanders) aangezien zowel Brest als Heerenveen het natuurlijk ook gewoon heel goed hebben gedaan.
Dat heeft er alles mee te maken. Jullie hebben gewoon een hele goede aanval en kunnen een wedstrijd al snel dood maken.quote:Op zondag 15 december 2024 10:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die aanval van 50 miljoen staat los van het feit dat je op dit moment nog maar 13 tegendoelpunten hebt hoeven incasseren in de competitie.
Een schrijnend wat? Het was taaltechnisch al niet veel Klaas, maar ga je nu ook nog complete zelfstandige naamwoorden weglaten?quote:Op zondag 15 december 2024 11:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Het bOSZ effect is uitgewerkt
bosz presteert nooit langer dan 1 seizoen bij een club.....
Ik heb het idee dat de spelers wel een beetje klaar met hem zijn
Het voorbeeld van guus til is ook wel een schrijnend dat een speler het niet meer weet en dat hij niet goed aangestuurd wordt door zijn trainer
schrijnend in de zin dat hij de media opzoekt om zijn probleem naar buiten te brengenquote:Op zondag 15 december 2024 11:41 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Een schrijnend wat? Het was taaltechnisch al niet veel Klaas, maar ga je nu ook nog complete zelfstandige naamwoorden weglaten?
Erg boos.quote:Op zondag 15 december 2024 11:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
schrijnend in de zin dat hij de media opzoekt om zijn probleem naar buiten te brengen
nadat hij dit naar buiten bracht ging bosz pas 2 keer met hem praten.....
schrijnend je reet verder met je taaltechniek.....
Het alternatief voor Mauro is Dams en die is nog veel slechter. Mauro heeft ook wel goede wedstrijden gespeeld als back. Mauro is ideaal als 12e man.quote:Op zondag 15 december 2024 10:30 schreef Solispolar het volgende:
Ach dat steken onderling hoort er nou eenmaal een beetje bij en eerlijk is eerlijk: wie geschoren wordt moet stilzitten. Aan ons/PSV om nu met een sportieve reactie te komen. Dit verandert niks aan het feit dat we komend weekend een goede slag kunnen slaan, maar dan zal het wel een stuk beter moeten dan de afgelopen 2 potten.
PSV is niet ongenaakbaar, in de CL was dat al duidelijk maar nu dus ook in de ED.
Wat ik uit de afgelopen 2 potten heb gehaald:
-Mauro kan niet. Niet op dit niveau en zelfs niet op een niveau lager. Wint geen duels, speelt zonder vertrouwen en voegt voetballend ook niks toe.
-Flamingo begon het seizoen slecht, had toen een sterke fase maar is nu weer terug bij af. Die mag even een paar potten banken wat mij betreft; dan maar even met Schouten daar spelen.
-Perisic voor Bakayoko is zowel sportieve als financiële zelfmoord. Je zet je kapitaal op de bank en Perisic komt met alle respect nog geen lantaarnpaal voorbij; ook al staat hij er al naast.
En jongens als Karsdorp/Veerman/Boscagli mogen ook wel eens bij zichzelf ten rade gaan. Die spelen echt in de 1ste versnelling en verwachten dat het wel goed komt.
Ja. Bijna iedereen wel. Vond Flamingo ook niks, Boscagli ook niet. Karsdorp ook niet. Saibari was ook twee keer ruk. De Jong was ook nergens.quote:
Heb de hele Mauro hype nooit gesnapt. Matige speler.Feijenoord thuis moet gewonnen worden.quote:Op zondag 15 december 2024 08:13 schreef de_boswachter het volgende:
PSV is aangeschoten wild. Wat was dat gisteravond. Mauro speelde weer eens dramatisch, net als Boscagli. De Jong houdt zoals gewoonlijk geen enkele bal vast. Perisic echt ondermaats slecht. Al die voorzetten vanaf de flanken die niet aankomen
En dan Peter Bosz ons toptrainer die niet onder druk van andere teams uit kan voetballen……
We moeten ons zorgen maken voor Feyenoord thuis want dit sloeg helemaal nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |