Hans wilde zelf niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:34 schreef Paul het volgende:
Had liever Hansie Hansie gehad elke woensdag maarja
weet ik, misschien heeft Ron Jans wel tijdquote:
Dat is meer een Studio Voetbal man.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:42 schreef Paul het volgende:
[..]
weet ik, misschien heeft Ron Jans wel tijd
Jan Boskamp?quote:Op maandag 13 januari 2025 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is meer een Studio Voetbal man.
Die wil niet meer zo ver rijden, stond nog wel een werelds interview in de kerstspecial van vi samen met de coach van Willem 2. (zijn vrienden)quote:
Willem van Hanegem ?quote:Op maandag 13 januari 2025 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die wil niet meer zo ver rijden, stond nog wel een werelds interview in de kerstspecial van vi samen met de coach van Willem 2. (zijn vrienden)
nouja dan moeten we het maar doen met Verlindequote:
Triest hè ? Hij kan zogenaamd tegen kritiek. Net zoals ie nooit in kutprogramma's zal verschijnen. Hij heeft overal aan meegedaan van Sterren op het doek tot knikkeren in coltrui.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:07 schreef DrDentz het volgende:
Ze zat er nog wel nadat ze Wierd racist had genoemd. Maar nu ze Johan het hoertje van Sjon de Mol heeft genoemd mag ze niet meer komen. 🫣
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eerlijk gezegd vond ik de winterstop wel lekker. Ik was/ben zo’n verslaafde die uit gewoonte keek. Maar ik merk dat ik het eigenlijk helemaal niet mis. En als volstrekte debielen als Wierd blijven komen terwijl tegengeluid wordt gecanceld dan ben ik er ook wel klaar mee. Benieuwd of het me gaat lukken om de show te gaan negeren.
Mensen moeten natuurlijk wel inschakelen maandag om te kijken wat er gebeurt.quote:
Raymond, dan is overslaan helemaal niet moeilijk. De zogenaamd objectieve Amerika deskundige die vuistdiep in Trump zit.quote:
Net ook weer in Hart van Nederland. Alsof de Nobelprijs voor vrede wordt uitgereikt maandag. En dan ook nog in Jip en Janneke taal voor de gemiddelde SBS/PVVerquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Raymond, dan is overslaan helemaal niet moeilijk. De zogenaamd objectieve Amerika deskundige die vuistdiep in Trump zit.
Weet wel: de rest van de media zijn links. Raymond stelt zich daar boven en is realistisch. Daarom lijkt hij voor Trump, maar eigenlijk is hij objectief!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 04:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net ook weer in Hart van Nederland. Alsof de Nobelprijs voor vrede wordt uitgereikt maandag. En dan ook nog in Jip en Janneke taal voor de gemiddelde SBS/PVVer
Jeetje, is die racistische, vrouwen- en homohatende ouwe gek nou alweer boos?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Derksen woedend op 'niet ethische' Genee: 'Behoorlijk op mijn pik getrapt'
Johan Derksen en Wilfred Genee liggen wederom met elkaar in de clinch. Eerstgenoemde is woest op Genee, nadat de presentator live bij Radio 538 de inhoud van een mail van Derksen openbaarde.
Je vergeet ook nog de dagelijkse antisemitische drek van streng katholiek opgevoede jodenhater Derksen. Die mis ik ook echt als kiespijn. Ieder onderwerp wist die wel weer naar zn favoriete onderwerp “Israel bad” te dirigeren. Zum kotsen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eerlijk gezegd vond ik de winterstop wel lekker. Ik was/ben zo’n verslaafde die uit gewoonte keek. Maar ik merk dat ik het eigenlijk helemaal niet mis. En als volstrekte debielen als Olcay blijven komen terwijl tegengeluid wordt gecanceld dan ben ik er ook wel klaar mee. Benieuwd of het me gaat lukken om de show te gaan negeren.
Ik kijk bijna niet meer door alle rechtse gekkies en rechts gelul van de hoofdpersonen. Olcay was één van de weinigen met een andere mening. Die wordt nu ook gecanceld. Wat blijft ie een incest rechts groepje volgelingen van Derksen. Of ze nou Wierd Duk heten of Raymond Mens. De "linksen" die er nog wel mogen komen hebben dan ook bijna geen linkse teksten. Die lachen Derksen in z'n kont en blijven aaibaar.quote:Op zondag 19 januari 2025 03:01 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Je vergeet ook nog de dagelijkse antisemitische drek van streng katholiek opgevoede jodenhater Derksen. Die mis ik ook echt als kiespijn. Ieder onderwerp wist die wel weer naar zn favoriete onderwerp “Israel bad” te dirigeren. Zum kotsen.
Keek VI sinds 2005 bijna iedere aflevering, en heb ze echt van het begin gevolgd en kan echt alle bijzondere momenten nog zo opnoemen die ik live meegemaakt heb, de zwetende trainer van NAC, de uitzendingen met de tribunes waar ze minutenlang “Johan” scandeerden bij iedere zin die Derksen zei, dat hij met een bal aan het einde van de aflevering door gaten moest schieten, de uitzending dat Genee in de tram vast zat in de sneeuw en Gijp een uur later kwam, de televizier uitzending die ze wonnen, de aflevering dat Gijp bij de koningin op bezoek was geweest, de uitzending dat Dries Mertens een tuinkabouter werd genoemd, de uitzendingen in 2010 in Schevingen waar ze doorbraken, de eerste aflevering met sinterklaas, de aflevering met Gijp als transgender etc etc etc, maar sinds afgelopen jaar heb ik het zelfs soms tijdens een uitzending gewoon uitgezet, als er weer de meest domme linkse propaganda werd verkondigd. Ook vaak uitzendingen bewust helemaal niet gekeken, bijvoorbeeld als ik wist dat die linkse Olcay muts te gast was. Ook de steeds ordinairder wordende taal en filmpjes zijn hun doel veel te ver voorbij geschoten en irritant geworden. En ik weet zeker dat een flink deel van de “harde kern” hetzelfde heeft gedaan. Wat nu kijkt is mainstream volk die veel minder vast te houden zullen zijn, en ik voorspel dat als ze verder (onder invloed van de Mol?) de linkse kant op gaan, ze uiteindelijk hun goede kijkcijfers zullen verliezen.
Je hebt op TV al (bijna) de complete NPO + RTL die zo woke als de neten zijn. Dan mag er toch wel 1 programma en dat is een talkshow toevallig, die rechts is? Ik vind het helemaal niet raar dat er ook een TV programma is wat rechts is zonder, of met minimale inbreng, van linksmensen. Dat hebben we namelijk al een tiental jaren vanuit links moeten verteren als rechtsmens. En het erge is dat die programma’s met mijn belastinggeld en ons belastinggeld werden betaald, terwijl SBS commercieel is.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk bijna niet meer door alle rechtse gekkies en rechts gelul van de hoofdpersonen. Olcay was één van de weinigen met een andere mening. Die wordt nu ook gecanceld. Wat blijft ie een incest rechts groepje volgelingen van Derksen. Of ze nou Wierd Duk heten of Raymond Mens. De "linksen" die er nog wel mogen komen hebben dan ook bijna geen linkse teksten. Die lachen Derksen in z'n kont en blijven aaibaar.
P.S. WNL is ook rechts, maar daar is de balans redelijk normaal. Is het vaak hoor en wederhoor. Vanochtend bv Israël en de Palestijnen evenredig aan het woord.
Noem die programma's eens. Of moet ik weer met de statistieken komen waaruit blijkt dat 80 % van de NPO rechts is ? Vanochtend weer het rechtse WNL. Er is zelfs een extreem-rechtse omroep.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:19 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Je hebt op TV al (bijna) de complete NPO + RTL die zo woke als de neten zijn. Dan mag er toch wel 1 programma en dat is een talkshow toevallig, die rechts is? Ik vind het helemaal niet raar dat er ook een TV programma is wat rechts is zonder, of met minimale inbreng, van linksmensen. Dat hebben we namelijk al een tiental jaren vanuit links moeten verteren als rechtsmens. En het erge is dat die programma’s met mijn en ons belastinggeld werden betaald, terwijl SBS commercieel is.
Je toevoeging zegt me niks. Olcay mag nu zelfs niet meer aanschuiven als excuus linkse. Ook alweer gecanceld.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:19 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Je hebt op TV al (bijna) de complete NPO + RTL die zo woke als de neten zijn. Dan mag er toch wel 1 programma en dat is een talkshow toevallig, die rechts is? Ik vind het helemaal niet raar dat er ook een TV programma is wat rechts is zonder, of met minimale inbreng, van linksmensen. Dat hebben we namelijk al een tiental jaren vanuit links moeten verteren als rechtsmens. En het erge is dat die programma’s met mijn belastinggeld en ons belastinggeld werden betaald, terwijl SBS commercieel is.
Dat ze dan af en toe een Olcay vroegen vind ik al een geweldig gebaar eerlijk gezegd, van mij mag het gewoon een volledig rechtse tafel zijn iedere avond, anders kijk je maar naar andere programma’s, genoeg keuze!
Nog maar eens proberen: post dan ook bijna niet meer, je post hier nogal veel voor iemand die steeds hetzelfde liedje ophangt dat je zelden kijkt en radicaal rechts e.d. Morgen weer ‘niet kijken’ zeker.quote:
Er is niets mis met af en toe een links iemand aan tafel bij VI, maar laat het dan wel een geïnformeerd iemand zijn die zijn of haar mening kan beargumenteren, zoals de ''rechtse'' (vind ik ook nog wel meevallen, zou het bij beiden eerder nuchter en gezond verstand bezittend noemen) Wierd Duk en Raymond Mens dat ook kunnen. Gülsen roept maar wat, met als dieptepunt toch wel het totaal ongefundeerd kwalificeren van Duk als ''racist''. Zij kakelt gewoon de Schimmelpennincks van deze wereld na. Als links iemand kun je veel beter een Lilian Marijnissen uitnodigen, die al eerder diverse malen te gast geweest is.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:19 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Je hebt op TV al (bijna) de complete NPO + RTL die zo woke als de neten zijn. Dan mag er toch wel 1 programma en dat is een talkshow toevallig, die rechts is? Ik vind het helemaal niet raar dat er ook een TV programma is wat rechts is zonder, of met minimale inbreng, van linksmensen. Dat hebben we namelijk al een tiental jaren vanuit links moeten verteren als rechtsmens. En het erge is dat die programma’s met mijn belastinggeld en ons belastinggeld werden betaald, terwijl SBS commercieel is.
Dat ze dan af en toe een Olcay vroegen vind ik al een geweldig gebaar eerlijk gezegd, van mij mag het gewoon een volledig rechtse tafel zijn iedere avond, anders kijk je maar naar andere programma’s, genoeg keuze!
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:55 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Er is niets mis met af en toe een links iemand aan tafel bij VI, maar laat het dan wel een geïnformeerd iemand zijn die zijn of haar mening kan beargumenteren, zoals de ''rechtse'' (vind ik ook nog wel meevallen, zou het bij beiden eerder nuchter en gezond verstand bezittend noemen) Wierd Duk en Raymond Mens dat ook kunnen. Gülsen roept maar wat, met als dieptepunt toch wel het totaal ongefundeerd kwalificeren van Duk als ''racist''. Zij kakelt gewoon de Schimmelpennincks van deze wereld na. Als links iemand kun je veel beter een Lilian Marijnissen uitnodigen, die al eerder diverse malen te gast geweest is.
Zo heel rechts is VI trouwens ook weer niet, gezien het soms avond na avond uitermate gemakzuchtig bashen van de PVV en vooral van minister Faber (en dan ook nog eens vooral om haar uiterlijk; doe dat bij een linkse politica en je bent direct seksistisch...). Op zo een momenten heb je eerder de indruk dat je naar BNNVARA of NRC TV zit te kijken.
Dat is helemaal niet het belangrijkste verschil. Maakt 99,9% van de mensen echt geen reet uit hoeveel pigment iemand bezit of dat iemand wel of geen derde been heeft. Jij máákt dat het belangrijkste verschil. Maar goed, ik zie hierboven ook dat je het NSB Hamasblad als serieuze en objectieve bron aanhaalt over Israël. En dan het lef hebben om over anderen hun zogenaamde vooringenomenheid te beginnen, lol.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het belangrijkste verschil tussen Wierd en Olcay is dat Wierd een blanke man van middelbare leeftijd is die quasi intellectuele taal spreekt terwijl Olcay een goed uitziende vrouw is die min of meer hetzelfde doet. Daardoor heeft persoon 1 wat meer natuurlijke autoriteit waarbij persoon 2 bij veel mensen weerstand oproept (een vrouwtje met een mening). Maar inhoudelijk zijn de bijdragen van Wierd flinterdun en zijn het meestal rechtse vooringenomen onderbuikmeningkjes (mensen vinden dat.. mensen zijn het zat..)
In Denemarken is een linkse partij rechtser dan de VVD in NL. tot 15 jaar geleden werd D66 een middenpartij genoemd terwijl die zo links als de neten zijn. Het is allemaal relatief. Voor jou is de NPO niet links, maar ik kan je verzekeren dat ze extreem links zijn. Kijk alleen al naar de tafelheer en dames van de afgelopen 10 jaar bij DWDD, en de gastenlijst van P en W, van Bar Laat, van Humberto, de politieke voorkeur van de redacties van de NOS en RTL Nieuws. Jij denkt serieus dat op die redacties de PVV en BBB ook zoveel zetels zouden halen? Dan ben je wel heel fantasie rijk. Het is al heel lang een publiek geheim dat er hartstikke links gestemd wordt bij de redacties van al die programma’s én de presentatoren en presentatrices. Maar ze zijn hartstikke rechts hoor, LOL. Wat heet, Ik denk dat ze zelfs op de redactie van SBS nog redelijk links stemmen, linkser dan representatief voor hoe NL gestemd heeft iig, daar durf ik wel een rug op te gooien.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem die programma's eens. Of moet ik weer met de statistieken komen waaruit blijkt dat 80 % van de NPO rechts is ? Vanochtend weer het rechtse WNL. Er is zelfs een extreem-rechtse omroep.
quote:Op maandag 20 januari 2025 01:29 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
In Denemarken is een linkse partij rechtser dan de VVD in NL. tot 15 jaar geleden werd D66 een middenpartij genoemd terwijl die zo links als de neten zijn. Het is allemaal relatief. Voor jou is de NPO niet links, maar ik kan je verzekeren dat ze extreem links zijn. Kijk alleen al naar de tafelheer en dames van de afgelopen 10 jaar bij DWDD, en de gastenlijst van P en W, van Bar Laat, van Humberto, de politieke voorkeur van de redacties van de NOS en RTL Nieuws. Jij denkt serieus dat op die redacties de PVV en BBB ook zoveel zetels zouden halen? Dan ben je wel heel fantasie rijk. Het is al heel lang een publiek geheim dat er hartstikke links gestemd wordt bij de redacties van al die programma’s én de presentatoren en presentatrices. Maar ze zijn hartstikke rechts hoor, LOL. Wat heet, Ik denk dat ze zelfs op de redactie van SBS nog redelijk links stemmen, linkser dan representatief voor hoe NL gestemd heeft iig, daar durf ik wel een rug op te gooien.
Ik zat net in een taxi. Radio 538.Hij ging helemaal los over het feest. Die zender is al gruwelijk, dit was the horror. Pure martelpraktijken met 2 DJ's als beulen en een mens als vuurtje stoker. De Echo in het vaatlabaratorium voelde als een bevrijding.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 08:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Weet wel: de rest van de media zijn links. Raymond stelt zich daar boven en is realistisch. Daarom lijkt hij voor Trump, maar eigenlijk is hij objectief!
Was ik van plan. Door jouw post veranderen de plannen. Hoop dat jij ook lekker mee post.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nog maar eens proberen: post dan ook bijna niet meer, je post hier nogal veel voor iemand die steeds hetzelfde liedje ophangt dat je zelden kijkt en radicaal rechts e.d. Morgen weer ‘niet kijken’ zeker.
Ik heb wel wat beters te doen.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was ik van plan. Door jouw post veranderen de plannen. Hoop dat jij ook lekker mee post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |