SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Ik had begrepen dat het nu ook al is afgesloten en er één ingang is voor het Dickens Festijn. En kan me betaalde tickets heel goed voorstellen want dan kun je het wat meer stroomlijnen en inperken, deze drukte is niet meer te doenquote:Op zaterdag 14 december 2024 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze dat doen hoor. Het is echt niet normaal hoeveel volk er op af komt. Ieder jaar 125-130k man over 2 dagen, dat is meer dan alle inwoners van Deventer bij elkaar.
Maar goed als je het een teaald evenement maakt moet je ook een groot hek eromheen zetten en de Mexicans gonna pay for it. Dus dan wordt het ook niet een eurootje of zo maar meteen een fatsoenlijk bedrag omdat dat ook allemaal betaald moet worden etc. We gaan het zien. Ik ben zelf nog nooit naar dat hele Dickens festijn geweest, het is nu de 14e keer sinds ik hier woon. Zou best kunnen dat als het betaald is dat het dan minder druk is, dat mensen zoals ik dan juist wèl gaan.
Maar ja, mensen zoals ik, daar zijn er niet zo veel van
https://dickensfestijn.nl/toegang-en-wachtrij/quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Kan er op wijzen dat er inderdaad maar 1 of enkele ingangen zijn. Dit bord was vanmiddag dus nog niet in gebruik. Morgen zal het wel ingezet worden. Hoop dat de kerstmarkt zelf een beetje rustig zal zijn.
Waar is de wachtrij voor de kaartjes voor de wachtrij?quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Kan er op wijzen dat er inderdaad maar 1 of enkele ingangen zijn. Dit bord was vanmiddag dus nog niet in gebruik. Morgen zal het wel ingezet worden. Hoop dat de kerstmarkt zelf een beetje rustig zal zijn.
en bij 11 is dus een kerstmarkt. En daar wil ik heenquote:Op zaterdag 14 december 2024 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://dickensfestijn.nl/toegang-en-wachtrij/
ja en daar dan dus hutjemutje schuifelen met 130.000 man in twee dagen doorheen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:56 schreef Crack_ het volgende:
Het is ook echt maar op een heel klein stukje eigenlijk
Waarom doe je niet gewoon mee in plaats van bezoeken?quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en daar dan dus hutjemutje schuifelen met 130.000 man in twee dagen doorheen.
volgend jaar, als ik er geld voor krijgquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom doe je niet gewoon mee in plaats van bezoeken?
https://dickensfestijn.nl/kostuum/quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
volgend jaar, als ik er geld voor krijg
Het grote kerkhofquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en bij 11 is dus een kerstmarkt. En daar wil ik heen
Ik vraag me nu af hoe lang je jezelf daar kan vermaken?quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en daar dan dus hutjemutje schuifelen met 130.000 man in twee dagen doorheen.
quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Sinds de aankondiging op oorlog lijkt iedereen eten te gaan inslaan of zo? Wat een drukte bij de winkels zeg! Parkeerplekken die normaal nooit vol raakte staan overvol![]()
Mensen worden gek gemaakt
Mensen die in de anderhalve week voor kerst massaal eten inslaan, wat voor samenzwering zou daar achter zitten?quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Sinds de aankondiging op oorlog lijkt iedereen eten te gaan inslaan of zo? Wat een drukte bij de winkels zeg! Parkeerplekken die normaal nooit vol raakte staan overvol![]()
Big Christmas.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mensen die in de anderhalve week voor kerst massaal eten inslaan, wat vooor samenzwering zou daar achter zitten?
de armoede in dit landquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mensen die in de anderhalve week voor kerst massaal eten inslaan, wat vooor samenzwering zou daar achter zitten?
Dit gaat over Nederlanders, dat vind ik een behoorlijk aantalquote:Één op zeven (17%) zegt zelf bereid én in staat te zijn mee te vechten. Onder mannen van 18-34 jaar is dat 30 procent.
Offf misschien zijn we aliens?quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We hebben de aankondiging gemist. Straks mogen we niet meer meedoen.
Dat laatste zou me niks verbazen iddquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:11 schreef Crack_ het volgende:
Worden mensen gek gemaakt of is de mens heel goed in zichzelf gek maken?
Vast rond de tafel met poetinquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mensen die in de anderhalve week voor kerst massaal eten inslaan, wat voor samenzwering zou daar achter zitten?
Heel die route is nog geen kilometer lang denk ik. Hoe langzaam je ook schuifelt, met een uurtje heb je dat wel gezien.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik vraag me nu af hoe lang je jezelf daar kan vermaken?
altijd weer zo negatiefquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel die route is nog geen kilometer lang denk ik. Hoe langzaam je ook schuifelt, met een uurtje heb je dat wel gezien.
Met de lange tafels die Putin prefereert zit hij in de achtertuin als hij bij mij thuis met kerst komt eten.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat laatste zou me niks verbazen idd
[..]
Vast rond de tafel met poetin
quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel die route is nog geen kilometer lang denk ik. Hoe langzaam je ook schuifelt, met een uurtje heb je dat wel gezien.
dit is een best feitelijke constateringquote:
Dat bord van die foto staat dus bij A. Dat doen ze dus als heel de Keizerstraat al vol staat. Omdat de Singel een nogal drukke weg is.quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://dickensfestijn.nl/toegang-en-wachtrij/
Ligt eraan, Biden heeft expres een enorme Amerikaans legermacht in Polen gestationeerd de afgelopen maanden, als Trump het stokje krijgt staan er weer andere dingen te gebeuren.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wel slim, zo'n lange wachtrij kan behoorlijk in de weg gaan zittenquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat bord van die foto staat dus bij A. Dat doen ze dus als heel de Keizerstraat al vol staat. Omdat de Singel een nogal drukke weg is.
70 procent lafaard vind ik ook nog vrij veel.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit gaat over Nederlanders, dat vind ik een behoorlijk aantal
is goed pussyboyquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
70 procent lafaard vind ik ook nog vrij veel.
Die clip.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:22 schreef Crack_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik ga in februari naar het afscheidsconcert van Kawalasuper vrolijke dansbare muziek
Ken ze pas sinds de zomer dus voelt gek dat dit een afscheidsconcert is
Die band stopt omdat ze moe zijn van het harde werkenquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:22 schreef Crack_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik ga in februari naar het afscheidsconcert van Kawalasuper vrolijke dansbare muziek
Ken ze pas sinds de zomer dus voelt gek dat dit een afscheidsconcert is
quote:
Echt heel kleinquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Iets langer. Niet veel.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die band stopt omdat ze moe zijn van het harde werken![]()
Kom maar door met die tanks Poetin, het Westen is werkelijk te sneu voor woorden.
die russen hebben er ook niet veel zin hoor, tis ook een zinloze oorlog van een megalomane dictatorquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die band stopt omdat ze moe zijn van het harde werken![]()
Kom maar door met die tanks Poetin, het Westen is werkelijk te sneu voor woorden.
heel hard schreeuwen op het internet is the way to go!!!!quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
die russen hebben er ook niet veel zin hoor, tis ook een zinloze oorlog van een megolomane dictator
maar we moeten ons wel wat weerbaarder opstellen ja
Ja dat Dickens festijn is dus ook gewoon langs dingen lopen denk ik. Op die kerstmarkt wordt geld verdiend. En natuurlijk zitten alle hotels en restaurants vol.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:29 schreef Crack_ het volgende:
Echt heel klein Wel slim dat ze op meer plekken wat organiseren, je wil er sowieso flink aan verdienen als je ineens zoveel bezoekers hebt zou ik zeggen
Ik heb beetje rondgelezen wat het nou eigenlijk isquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat Dickens festijn is dus ook gewoon langs dingen lopen denk ik. Op die kerstmarkt wordt geld verdiend. En natuurlijk zitten alle hotels en restaurants vol.
ja dat is wel het beeld wat ik krijg jaquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:30 schreef Crack_ het volgende:
*schreeuw schreeuw onzin brabbel schreeuw brabbel brabbel*
Ja voor straattheater is niet echt ruimte nee. Het dagelijks leven uit de 19e eeuw wordt uitgebeeld. Door jah, gewoon dagelijkslevende mensen dusquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:32 schreef Crack_ het volgende:
ik dacht eerst beetje straattheater? En dat zal wel maar er zijn niet echt optredens, gewoon verklede mensen die rondlopen?
Nou ja, half Nederland is verslaafd aan verdovende middelen terwijl de gemiddelde Rus kan overleven op sneeuw, berkenschors en paardenpis.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
die russen hebben er ook niet veel zin hoor, tis ook een zinloze oorlog van een megolomane dictator
maar we moeten ons wel wat weerbaarder opstellen ja
Pyjama partyyyyyyyyquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
kunnen weleens een KSC meet doen naar dat Dickens festijn. En dan een pyjama party bij mij
Meer onzinquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:30 schreef Crack_ het volgende:
*schreeuw schreeuw onzin brabbel schreeuw brabbel brabbel*
Nee om 5 uur de eerste trein naar huis in sodemieteren zodat ik eindelijk kan slapenquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pyjama partyyyyyyyyen dan om 05.00 wakker worden zodat we niet in de rij hoeven te staan?!
die eten elke dag zure kool met een litertje wodka erbijquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja, half Nederland is verslaafd aan verdovende middelen terwijl de gemiddelde Rus kan overleven op sneeuw, berkenschors en paardenpis.
quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is wel het beeld wat ik krijg ja
Dagelijkslevendequote:Op zaterdag 14 december 2024 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja voor straattheater is niet echt ruimte nee. Het dagelijks leven uit de 19e eeuw wordt uitgebeeld. Door jah, gewoon dagelijkslevende mensen dus
oh sorryquote:
ja ik vind gewoon woorden uit als ik ze nodig heb. Is gratiesj!quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee om 5 uur de eerste trein naar huis in sodemieteren zodat ik eindelijk kan slapen
Nou ja hier is het meer One Flew over the Cuckoo's Nest.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
die eten elke dag zure kool met een litertje wodka erbij
Als het volgbaar is, slimquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik vind gewoon woorden uit als ik ze nodig heb. Is gratiesj!
Je doet niet heel veel anders dan boehoe'en op van alles, ga je zelf ook nog wat doen of watquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja hier is het meer One Flew over the Cuckoo's Nest.
Ik draag mijn steentjes wel erg ruim bij hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je doet niet heel veel anders dan boehoe'en op van alles, ga je zelf ook nog wat doen of wat
Inb4 nog meer bladieblabla woorden, action > words
In zo'n geval denk ik wel dat ik de maandag ook vrij zou nemenquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Nou, klinkt aantrekkelijk hoor. Al wel herkenbaar, als ik bij iemand blijf slapen op zaterdag dan heb ik het idee dat ik geen weekend heb gehad. Dan begin je maandag meer vermoeid dan voordat je het weekend begon
wil je voor mij misschien ook wat meenemen?quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:39 schreef mschol het volgende:
zo eens kijken of ik alles voor avondeten in huis heb.. en evt even rondje AH doen
Ja net zo geloofwaardig als je gemiddelde post.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik draag mijn steentjes wel erg ruim bij hoor.
bladieblabla dusquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik draag mijn steentjes wel erg ruim bij hoor.
Ik ook, als het kanquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In zo'n geval denk ik wel dat ik de maandag ook vrij zou nemen
als je in mijn flat had gewoond en niet een volledig vreemde zou zijn, surequote:Op zaterdag 14 december 2024 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wil je voor mij misschien ook wat meenemen?
Ik wil graag yoghurt, appeltaart, feeststol en een pistoletje. Ohja en wat eitjes
"sorry, de 22ste heb ik al afgesproken elders"quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ze wordennu echt oud. Ik dacht dat het lunchen van 22-12 was om maar één keer drukte in huis te hebben. Dus in plaats van Kerst. Ik vond het al zo'n goed idee.
Nee, ik word echt EN de 22e EN de 25e verwacht.
Kun je ze wel meenemen naar het volgende jaar?quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik had eigenlijk wel wat meer vrij mogen nemen dit jaar. Heb nu nog iets van 60 uur over. Nou ja volgend jaar maar. Uitbetalen heeft ook niet zo veel zin.
quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:43 schreef mschol het volgende:
[..]
als je in mijn flat had gewoond en niet een volledig vreemde zou zijn, sure
Ja dat komt wel goedquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:45 schreef Crack_ het volgende:
Kun je ze wel meenemen naar het volgende jaar?
quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
en dan moet ik ook nog doen alsof het me leuk lijkt.
je bent volwassen hoor, je kunt en mag doen wat je zelf wil. En andere mogen daar een mening over hebbenquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ze wordennu echt oud. Ik dacht dat het lunchen van 22-12 was om maar één keer drukte in huis te hebben. Dus in plaats van Kerst. Ik vond het al zo'n goed idee.
Ik ga er wel gewoon heen, scheelt weer gezeikquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
je bent volwassen hoor, je kunt en mag doen wat je zelf wil. En andere mogen daar een mening over hebben
Dan zeg je gewoon, nee lieve ouders, ik kom alleen eerste kerstdag, gezellig en nog wat, ik regel het eten (jullie gaan genieten lieverds), kusjes en tot snel, ik heb er zin in.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Soms is dat makkelijker jaquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga er wel gewoon heen, scheelt weer gezeik
Zonder te klikken. Libanees??quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:46 schreef Karzai het volgende:
ik krijg hier honger van
https://www.restaurantbeyrouth-amsterdam.nl/#cat1
nogmaals, je bent volwassenquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik voel me weleens alsfo ik echt als een soort oudedagsentertainment bij elkaar geneukt ben
Kansloos, komt alleen maar meer gezeik van. Ik zit het wel gewoon uit. Maar ga me niet vragen of ik het leuk vind.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nogmaals, je bent volwassen
als je dat echt niet wil, handel daar dan naaren haal daar zelf je rust uit
Zal ik je eens wijze raad geven, zoek dit probleem bij jezelf en niet bij andere mensen, succes en graag gedaan.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik voel me weleens alsfo ik echt als een soort oudedagsentertainment bij elkaar geneukt ben
Mijn ouders kunnen ook heel erg zeiken op dingen waarvan zij vinden 'dat het op deze manier moet'. Ik moet niks omdat zij vinden dat ik iest moet, dat kap ik af en als ze dan niet ophouden dan ga ik weg. Nee, leuk is het niet maar na twee keer zijn ze hier wel meegestopt.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kansloos, komt alleen maar meer gezeik van. Ik zit het wel gewoon uit. Maar ga me niet vragen of ik het leuk vind.
Volgende keer zeg je weer dat mensen meer naar hun ouders moeten luisterenquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal ik je eens wijze raad geven, zoek dit probleem bij jezelf en niet bij andere mensen, succes en graag gedaan.
dat is altijd maar tijdelijk, als je maar voet bij stuk houdtquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kansloos, komt alleen maar meer gezeik van. Ik zit het wel gewoon uit. Maar ga me niet vragen of ik het leuk vind.
dat kan ik ook nog doen met kerst, goed ideequote:Op zaterdag 14 december 2024 17:51 schreef DeZwabber het volgende:
Zo maar weer eens naar de bioscoop. Ben tenslotte al een paar dagen niet meer geweest.
En als het gezeik wel aanhoudt is het vaak makkelijker om dat minder serieus te nemen of je gevoel door te laten leiden want dan is het echt de keus van die ander om te blijven zeuren en piepenquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:51 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is altijd maar tijdelijk, als je maar voet bij stuk houdt
Daar komt 1x groter gezeik van, en dan wennen ze eraan. Je bent echt niet de enige die hier doorheen is gegaanquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben de instabiele niet hier hè,quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgende keer zeg je weer dat mensen meer naar hun ouders moeten luisteren
quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben de instabiele niet hier hè,
Ja dit is wel belangrijk, anders weten ze dat je toch wel weer van meming verandert als ze maar genoeg zeuren.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:51 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is altijd maar tijdelijk, als je maar voet bij stuk houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |