Dit was in 2023, dus weet niet of iemand dat heeftquote:
Ja hoop ik ookquote:Op maandag 3 maart 2025 15:13 schreef rinardo het volgende:
Hoopt dat er nog een filmpje van de Freeze komt 14.20 ongeveer
quote:Op maandag 3 maart 2025 15:13 schreef rinardo het volgende:
Hoopt dat er nog een filmpje van de Freeze komt 14.20 ongeveer
quote:
Dank je welquote:Op maandag 3 maart 2025 19:11 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[..]![]()
Hoempah in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
Dank voor de mention hierin @Dottekequote:Op zondag 30 maart 2025 10:10 schreef Dotteke het volgende:
De laatste week van BB 2025 is begonnen.
Ik wil iedereen die Streamverslagen geschreven heeft en filmpjes heeft gemaakt van harte bedanken.![]()
Fijn dat jullie die weer gedaan hebben.![]()
Hopelijk tot een volgend seizoen![]()
@:Kodiak100
@:Li0nheart
@:rinardo
@:kissingbird
@:Harry
@:Finesse
@:KinKiJan
@:Willewa
@:Hunter
@:Moeraskat
@:Ireth
@:Vino_Tinto
@:Droopie
@:PunkieePie
@:DGK_Tegengas
@:spapaars
@:ledn81
@:Hoempah
Dank julie wel![]()
Dat is jammer. ledn81 Maar vragen over bans beantwoorden we nooit. Daarvoor kan je met fok mailen.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dank voor de mention hierin @:Dotteke
Ik blijf het erg treurig vinden nooit een reactie te hebben ontvangen via DM of mijn reactie op het bericht in Feedback
Voor mij zal er om die reden dus ook geen vervolg meer zijn op Fok.
Na heel veel jaren stop ik mijn account op Fok.
Dank voor het lachen aan iedereen met wie ik soms ook tot tranen toe lol heb gehad hier in de COS.
Ik had op dat moment nog geen ban @Dotteke Ik ga hier mijn DM's niet openbaren, maar ik gaf antwoord op jouw bericht en dat was blijkbaar niet naar 'jouw' zin en leverde mij zonder ook maar een tegenbericht direct een ban op.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is jammer. ledn81 Maar vragen over bans beantwoorden we nooit. Daarvoor kan je met fok mailen.
Daarover gaan we nooit met niemand een discussie aan.
Dat is je eigen keuze jammer maar daar ben je vrij in om te gaan . Ik ga deze discussie ook helemaal niet aan.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik had op dat moment nog geen ban @:Dotteke. Ik ga hier mijn DM's niet openbaren, maar ik gaf antwoord op jouw bericht en dat was blijkbaar niet naar 'jouw' zin en leverde mij zonder ook maar een tegenbericht direct een ban op.
Na al die jaren fijn contact die we hebben gehad vind ik dat bijzonder teleurstellend.
Maar het moment om hier een discussie over te voeren is gepasseerd.
Ik ben weg omdat ik anders denk over de manier waarop er gemodereerd kan worden en daar voel ik me niet meer in thuis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |