Ik denk het ook niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:57 schreef marky het volgende:
[..]
Matti en Jolien maar ik vermoed dat er niemand zal gaan.
Ja dit.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:50 schreef Jackiegekkie het volgende:
Wie mag blijven? Jane
Wie wil je (liefst) zien vertrekken? Milena
Dus ik stem waarschijnlijk tactisch op Sharice
Dat moeten ze dan nog altijd zelf weten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:28 schreef marky het volgende:
Hoe mensen dan Keanu gaan stemmen om andere eruit te spelen. Straks klagen dat het saai is.
Zeg ik dat het niet mag?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat moeten ze dan nog altijd zelf weten.
Iedereen kiest wat hij zelf wil
Als je Jolien eruit wilt hebben moet je echt op Keanu stemmen, want die 2 zitten heel dicht bij elkaar.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
op keanu en jordy blijven stemmen, hup hup![]()
Jolien moet eruit, ze moet eruit
Hup Jolienquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
op keanu en jordy blijven stemmen, hup hup![]()
Jolien moet eruit, ze moet eruit
Ik denk dat Jolien er vanavond uit gaat. Eigenlijk.quote:
Ik denk dat vanavond iedereen mag blijven. Geen exit vanavond.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk dat Jolien er vanavond uit gaat. Eigenlijk.
Morgen pas jaquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:24 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik denk dat vanavond iedereen mag blijven. Geen exit vanavond.
Ik denk eindelijk keanuquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ging ze maarquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |