quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:24 schreef Dotteke het volgende:
Wie moet van jullie het BB huis verlaten
[poll=8479]
Nu staan er twee en wordt het verdeeld, niet echt een eerlijk beeld meer zoquote:
De 1 is vertrek en de ander is blijven..quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Nu staan er twee en wordt het verdeeld, niet echt een eerlijk beeld meer zo
Komt op hetzelfde neer. Maakt mij niet uit maar zo krijgen we geen goed beeld de een stemt in het ene topic de andere in het andere. Ik pleur die van mij er wel u itquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
De 1 is vertrek en de ander is blijven..
Bij bb is het ook blijven...
Jup doe ik ook. Anders bang dat zij eruit vliegt en Sjef blijft.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:58 schreef Droopie het volgende:
Met stemverklaring.
Ik stem op Eva, maar dat is tactisch.
Jeff moet weg
Ik heb op alle drie gestemd.... om Jeffrey eruit te krijgenquote:
Ik vind stelen, liegen en manipuleren erger dan hangenquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:35 schreef marky het volgende:
Ik heb op Jeffrey gestemd omdat mijn hekel aan Eva denk ik nog groter is. Jeffrey heb ik een duidelijke ergernis bij maar Eva vind ik gewoon vreselijk dat gehang aan die axel alleen om er zelf populairder van te worden.
Niets doen en mee op de polulariteit van een medebewoner vind ik slap maak dan maar gewoon je fouten dan kan je er later nog uit.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind stelen, liegen en manipuleren erger dan hangen
Maar het is je goed recht om zo te stemmen
DGK_Tegengas in BB / [BB 25-COS#259] Laatste avondmaalquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:23 schreef Gert het volgende:
Ik stem maar één keer. En dat is op Eva, hoewel ik Jane en Elsa* interessanter vind. Dan rest de vraag: laat BB de engerd gaan als hij de minste stemmen scoort? Of vinden ze hem te interessant.
* al is het raar dat de Jolien nomineerde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |