Wat ik begrijp Paul is dat wij vrijdag na de regiuliere uitzending een kleine live krijgen van 15 minutenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:34 schreef Paul het volgende:
Krijgen we nou wel/niet een showtje? Geen live dacht ik? Wat wel dan
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik begrijp Paul is dat wij vrijdag na de regiuliere uitzending een kleine live krijgen van 15 minuten
Ze zeggen de eerste 10 bewoners, neem aan dat er nog meer komen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zie in de COS Op 10 poppetjes, dat worden er toch wel meer? Of gaan ze eerst weer een week kijken wat er voor typetjes ontbreken?
Dat verwachtte ik ook, alleen niet hoeveel ze van elke soort volk ze nog achter de hand houden.. kijken ze eerst aan hoe die eerst 10 interacteren, best wel slim voordat vroegtijdig de pleuris al uitbreektquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zeggen de eerste 10 bewoners, neem aan dat er nog meer komen.
Altijd zo geweest.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat verwachtte ik ook, alleen niet hoeveel ze van elke soort volk ze nog achter de hand houden.. kijken ze eerst aan hoe die eerst 10 interacteren, best wel slim voordat vroegtijdig de pleuris al uitbreekt
Jup.. tien kasten, in deze gang, grappig dat al hun kleren er ook al in hangen.. hoeveel "timelap" zit er al in de uitzendingen en de livestreams.. dagen?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:28 schreef spapaars het volgende:
btw
Er zijn daar in totaal 10 opbergkasten voor kleding en schoenen.
Start op 00:18
https://www.twitch.tv/videos/2342422437
Met BB hooguit 1 dag, dus behoorlijk actueel.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup.. tien kasten, in deze gang, grappig dat al hun kleren er ook al in hangen.. hoeveel "timelap" zit er al in de uitzendingen en de livestreams.. dagen?
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd hoe Febo dat gaat presenteren, gezien dat er geen live shows op TV zijn, ze kunnen alles makkelijk dagen vertragen.. ( en ja, even die maandelijkse luchtalarm niet opnemenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met BB hooguit 1 dag, dus behoorlijk actueel.
Het is niet te vergelijken met EJVJL of Bondgenoten.
Het kan ook niet, omdat publiek beslist wie van de genomineerden zal moeten vertrekken.
Dat kan je toch vergelijken met de livestreams en de dag van uitzending?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Febo dat gaat presenteren, gezien dat er geen live shows op TV zijn, ze kunnen alles makkelijk dagen vertragen.. ( en ja, even die maandelijkse luchtalarm niet opnemen)
Nee, helaas niet, als de "live" streams evengrote vertraging hebben als de Knip&Plak afleveringen, of het nu 5 min zijn voor de moord en brand of 5 dagenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat kan je toch vergelijken met de livestreams en de dag van uitzending?
We weten uit praktijk dat de livestreams een paar minuten achterlopen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, helaas niet, als de "live" streams evengrote vertraging hebben als de Knip&Plak afleveringen, of het nu 5 min zijn voor de moord en brand of 5 dagen
Ja dat hebben we altijd aangenomen dat maar er minuten tussen zitten, maar zonder controle van buitenaf kan het makkelijk een hele dag zijn, of meerdere dagen, zolang het dag en nacht ritme overeen komt met hun verblijf bijvoorbeeld in de tuin kunnen ook de "lIve Streams" makkelijk synchroon lopen met de dagen eerder opgenomen TV showsquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
We weten uit praktijk dat de livestreams een paar minuten achterlopen.
Zodat er kan worden ingegrepen als er iets ongewenst gebeurt.
Dus live met een publiek en een vertrekkende bewoner kan dagen oud zijn?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dat hebben we altijd aangenomen dat maar er minuten tussen zitten, maar zonder controle van buitenaf kan het makkelijk een hele dag zijn, of meerdere dagen, zolang het dag en nacht ritme overeen komt met hun verblijf bijvoorbeeld in de tuin kunnen ook de "lIve Streams" makkelijk synchroon lopen met de dagen eerder opgenomen TV shows
Dat live vertrekken met publiek zou ik wel willen zien hoe ze dat doen op steams zonder SL's , op TV is het zoiezo al "oud" want het is opgenomen..quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus live met een publiek en een vertrekkende bewoner kan dagen oud zijn?
Waar een ex bewoner moet toneelspelen?
Complot-denken is ook een ding, en gelukkig genoeg begint het woord woke met de dag minder betekenis te krijgen.
iedere week op vrijdag een korte tijd live over wie vertrekt.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat live vertrekken met publiek zou ik wel willen zien hoe ze dat doen op steams zonder SL's , op TV is het zoiezo al "oud" want het is opgenomen..
Ah dat maakt het weer goed, ik schrok al dat het een rls zou blijvenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
iedere week een op vrijdag een korte tijd live over wie vertrekt.
Mijzelf te quoten?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw.,. geen zorg, als BB begint is het afgelopen
Grapje... moet kunnenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:09 schreef freaky40 het volgende:
Die livestreams zijn gewoon live en zit hooguit 2/3 minuten vertraging tussen de werkelijkheid. Zit echt geen dagen tussen.
Voor de finale ...quote:Op maandag 6 januari 2025 20:04 schreef rinardo het volgende:
Zij zijn er ook klaar voor! 💃🏻
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vind het eigenlijk een grote verbetering, zo zonder presentatrices. En maar een kwartier liveshow.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:43 schreef freaky40 het volgende:
Utopia heeft het jaren zonder presentatie gedaan buiten de grote finale in 2019 dan.
Vorig jaar met de vliegtuigjes inderdaad 1 minuut verschil hooguitquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dat hebben we altijd aangenomen dat maar er minuten tussen zitten, maar zonder controle van buitenaf kan het makkelijk een hele dag zijn, of meerdere dagen, zolang het dag en nacht ritme overeen komt met hun verblijf bijvoorbeeld in de tuin kunnen ook de "lIve Streams" makkelijk synchroon lopen met de dagen eerder opgenomen TV shows
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |