Dat klopt, maar Milena heeft nu wel een plamuurlaag op?quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:02 schreef ben34567 het volgende:
Puur op basis van uiterlijk is Milena toch een trapje hoger dan Jolien. Dat valt op wanneer je ze samen op stream ziet.
Nu wel ja, maar de eerste dagen niet en toen was ze ook al veel mooier dan Jolienquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Milena heeft nu wel een plamuurlaag op?
zo blij dat ze weg isquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:34 schreef KinKiJan het volgende:
Milena laat ons even zien wat ze allemaal uit het BB-huis meegenomen heeft..
[ afbeelding ]
Geen geluid? Rechtmuisknop -> Show all controls
Ik mis haar ook niet, maar vind de zelfspot hier wel grappigquote:
ioh geluid doet het niet hierquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik mis haar ook niet, maar vind de zelfspot hier wel grappig
Met je rechtermuisknop op het plaatje klikken, dan kun je 'show all controls' (of een NL variant ervan) kiezen waarna je het geluid aan kunt zetten. Op mobiel kun je het filmpje aantikken en het geluid van het apparaat harder zetten.quote:
Wanne tokkie heequote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:57 schreef rinardo het volgende:
Milena heeft vandaag de namen van de kinderen en Mama laten tatoeëren, verteld de eigenaar van de Tattoo shop.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ik zie het hee, echt triest van Milenaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 00:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net op tiktok een of ander filmpje met een livestream met oa Salar, Elsa, Milena en Deborah (al dan niet de ex van Mattheus) waarbij Milena Jolien voor hoer uitmaakt (Holine) en Mattheus voor rat (Ratheus)... echt hoe kansloos kinderachtig ben je dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |