SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:58 schreef Jockari het volgende:
Ik vermoed dat zij dit isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Milena Dadabayeva, insta: https://www.instagram.com/milenadadabayeva/"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:58 schreef Jockari het volgende:
Ik vermoed dat zij dit isWaren haar ouders de Flintstones?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waren haar ouders de Flintstones?
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waren haar ouders de Flintstones?
Dat hebben we eerder gehoordquote:Ze doet niet mee aan Big Brother om vrienden te maken, ze komt voor de winst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
Idd, bloedmooi. Imo vele malen knapper dan miss Jolien.quote:Op woensdag 15 januari 2025 04:50 schreef ThijsTH het volgende: Ze ziet er prachtig uit … Ze is eye-candy
quote:Op donderdag 16 januari 2025 01:29 schreef Willewa het volgende:
[..]
Idd, bloedmooi. Imo vele malen knapper dan miss Jolien.
? Lol. Haar gezicht is zoveel knapper.quote:
Vera was ook knapquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:46 schreef Willewa het volgende:
[..]
? Lol. Haar gezicht is zoveel knapper.
Smaken verschillen blijkbaar extreem. Vind die Jolien niet lelijk maar echt niet zo knap.
Was Vera van BB 2022 ook niet zo’n Miss-meisje? Vond ik ook totaal niet knap.
Ook niet echt heel knap imo, ik zei al blijkbaar verschillen smaken enormquote:
Ik ben het helemaal met je eens. Vind al die missen altijd zo tegenvallen. Blijkbaar mag je daar alleen blond voor zijn, en ik val daar nou juist totaal niet op. Vera vond ik ook niks.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:04 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ook niet echt heel knap imo, ik zei al blijkbaar verschillen smaken enormEr zijn denk ik honderden miljoenen knappere vrouwen dan dat met een mooier gezicht.
As said, ze zijn niet lelijk, maar ik snap de hype rondom dat soort meisjes niet. Milena heeft een veel mooier gezicht imo, maar doe mij verder maar de Chiara’s en Liese’s en Geraldine’s van deze wereld. Dan snap ik niet dat meisjes als Jolien en Vera Miss Blabla zijn als je die meiden er naast zet
Dat klopt, maar Milena heeft nu wel een plamuurlaag op?quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:02 schreef ben34567 het volgende:
Puur op basis van uiterlijk is Milena toch een trapje hoger dan Jolien. Dat valt op wanneer je ze samen op stream ziet.
Nu wel ja, maar de eerste dagen niet en toen was ze ook al veel mooier dan Jolienquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Milena heeft nu wel een plamuurlaag op?
zo blij dat ze weg isquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:34 schreef KinKiJan het volgende:
Milena laat ons even zien wat ze allemaal uit het BB-huis meegenomen heeft..
[ afbeelding ]
Geen geluid? Rechtmuisknop -> Show all controls
Ik mis haar ook niet, maar vind de zelfspot hier wel grappigquote:
ioh geluid doet het niet hierquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik mis haar ook niet, maar vind de zelfspot hier wel grappig
Met je rechtermuisknop op het plaatje klikken, dan kun je 'show all controls' (of een NL variant ervan) kiezen waarna je het geluid aan kunt zetten. Op mobiel kun je het filmpje aantikken en het geluid van het apparaat harder zetten.quote:
Wanne tokkie heequote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:57 schreef rinardo het volgende:
Milena heeft vandaag de namen van de kinderen en Mama laten tatoeëren, verteld de eigenaar van de Tattoo shop.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ik zie het hee, echt triest van Milenaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 00:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net op tiktok een of ander filmpje met een livestream met oa Salar, Elsa, Milena en Deborah (al dan niet de ex van Mattheus) waarbij Milena Jolien voor hoer uitmaakt (Holine) en Mattheus voor rat (Ratheus)... echt hoe kansloos kinderachtig ben je dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |