abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216186891
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 13:26 schreef bpi het volgende:
Matheus kennen we al van love island waar hij onder de sloeg lag met raphaella ~O> Op milion dollar island heeft die ook meegedaan en vond hem daar wel goed. Ook een Truienaar ofwel bink genoemd.
Ook nog Ex on the beach & Steenrijk straatarm... weet wel voor de camera te staan en gevolgd te worden
pi_216189487
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 21:26 schreef bananen-plukker het volgende:

[..]
Ook nog Ex on the beach & Steenrijk straatarm... weet wel voor de camera te staan en gevolgd te worden
Mattheüs met Raphaëlla in Eating with My Ex: Going Dutch

We zagen Mattheüs later terug in Eating with My Ex: Going Dutch. Daar ging hij aan tafel met Raphaëlla, die nog altijd kapot was van de wijze waarop ze aan de kant was gezet en wilde uitleg. Daar had Mattheüs niet altijd een goed antwoord op, te zien in onderstaande fragment.
Bekijk deze YouTube-video

En om de bingokaart vol te maken verscheen Mattheüs ook begin 2024 in Steenrijk, Straatarm. Samen met zijn vriendin Deborah, die we weer kennen van Ex on the Beach: Double Dutch, ruilde hij voor een week van leven met de alleenstaande moeder Danny. Deborah en Mattheüs zijn ook gevraagd voor Temptation Island, maar daar hebben ze voor bedankt.
Bron:https://lovereality.nl/aa(...)-brother-eerder-mee/
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_216190933
Gefeliciteerd Mattheus, op de 1e dag van BB Jarig, ik hoop dat ze een taartje hebben geregeld

Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_216192437
Steenrijk, Straatarm
Million Dollar Island
Love Island
Eating with my Ex: Going Dutch

https://www.rtl.nl/boulev(...)8jqWEXNQpQWbNxDogw9A

Mattheüs is één van de kandidaten van het nieuwe seizoen van 'Big Brother' en maakt maandagavond zijn intrede in het huis. Voor velen is hij geen onbekende zijn, want de realityster heeft al aan een handjevol programma's meegedaan. Waar kennen we hem ook alweer precies allemaal van?

Love Island
Mattheüs' televisiecarrière begon in 2020, toen hij meedeed aan het tweede seizoen van Love Island. Hij zat daar lange tijd in een koppel met Raphaëlla. Hoewel velen dachten dat zij een goede match waren, bleek hij daar zelf anders over te denken. In Casa Amor besloot hij haar namelijk in te wisselen voor Jaimy. Het nieuwe koppel wist uiteindelijk de finale te halen, maar grepen net naast de winst.

Er bleek uiteindelijk wel sprake te zijn van een match, want na het programma kregen de twee een relatie. Die hield overigens niet heel lang stand, want enkele maanden later kondigden ze hun breuk aan. Volgens Mattheüs bleken hun levensstijlen te veel van elkaar te verschillen.

Eating with my Ex: Going Dutch
Na Love Island verscheen de realityster samen met zijn 'ex' Raphaëlla in Eating with My Ex: Going Dutch. Daar ging hij het gesprek met zijn voormalige Love Island-partner aan, die duidelijk nog last had van oud zeer over de situatie waarin ze aan de kant werd gezet.

Million Dollar Island

Twee jaar later verscheen Mattheüs opnieuw op de buis, maar dit keer in Million Dollar Island. Samen met 99 andere kandidaten werd hij achtergelaten op een onbewoond eiland waar hij wekenlang moest zien te overleven. Bij zijn exit liet hij weten 'als een verbeterde versie' van zichzelf het eiland te verlaten.

Mattheüs bestempelde Million Dollar Island als 'het mooiste avontuur' in zijn reality-tv-carrière. "Ik heb hier veel meer uitgehaald en inzichten gekregen."

Steenrijk, Straatarm

Maar bij dit avontuur bleef het niet, want om het rijtje af te maken heeft Mattheüs ook nog aan het begin van 2024 samen met zijn vriendin Deborah meegedaan aan Steenrijk, Straatarm. Hierin ruilden ze samen een week van huis en leven met de alleenstaande moeder Danny.
pi_216192463
Sorry maar die mag van mij nu al zo snel mogelijk exit
  zondag 19 januari 2025 @ 13:33:02 #31
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_216354654
Ja, als je hier leest denk je van "weg met die jongen" en het erge is dat hij nu een van de leukste bewoner is bij de rest vergeleken. Dat wil toch wel wat zeggen.
pi_216355937
quote:
17s.gif Op zondag 19 januari 2025 13:33 schreef zodeju het volgende:
Ja, als je hier leest denk je van "weg met die jongen" en het erge is dat hij nu een van de leukste bewoner is bij de rest vergeleken. Dat wil toch wel wat zeggen.
Ja idd. Ik dacht echt neeeee niet die flapdrol uit love island. Maar ik vind hem nu zo meevallen *O*
pi_216437400
Big Brother kost Mattheüs zijn relatie; bom gebarsten na komst Jane.
Het avontuur in Big Brother lijkt een keerzijde te hebben voor Mattheüs. Want de komst van Jane, die een bekende van hem en vooral zijn vriendin Deborah blijkt te zijn, heeft grote gevolgen. Inmiddels lijkt Deborah namelijk online iedere connectie met hem te hebben verbroken.
Nieuwkomer met vreemde connectie
Dit seizoen is Big Brother allerminst met onbekende Nederlanders die het avontuur van hun leven aan gaan. Want het gros van de bewoners heeft al een verleden in andere programma’s of is online al aardig aan de weg aan het timmeren. Dit is het geval voor nieuwkomer Jane, maar geldt ook voor Mattheüs, die al een karrenvracht aan programma’s op zijn cv heeft staan, maar ook voor nieuwkomer Jane. En al gelijk bij haar entree blijkt dat ze een vreemde connectie met Mattheüs is. Want Jane en zijn vriendin Deborah kennen elkaar erg goed, Mattheüs geeft alleen alleen te weten wie ze is.
Mattheüs en Milena
Via Instagram laat Deborah dit ook gelijk weten en dat niemand er meer achter met zoeken. Echter slaat dit al snel om. Want Jane vertelt aan Mattheüs dat ‘in de buitenwereld’ men vindt dat hij en Milena te close zijn in het huis. Daarop maakte Mattheüs een aantal onhandige opmerkingen. ‘Deborah zou ziekelijk jaloers zijn en dat hun relatie sowieso al niet zo goed zit.’ De gevolgen zijn direct zichtbaar. Deborah heeft foto’s van de twee van haar socials verwijderd. Zo is er een flinke bom gebarsten.
By Alex van Vogelpoel januari 26, 2025

pi_216441693
Deborah reageert op Instagram *O*
pi_216441727
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 10:03 schreef Dotteke het volgende:
sportanimator en content creator
Prachtig. Een ideale combi ook nog. :) Voor een veel betere wereld zou ik zeggen, dat soort nuttige dingen combineren. Hulde.

Ik zie dit de laatste tijd voorbij komen en ik vraag me toch af waar het belang van dit soort onnozelheid in schuilt.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_216591068
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 9 maart 2025 @ 20:22:57 #38
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_216990371
Blijkbaar is Mattheus model, op X hebben mensen hem gevonden op verschillende websites

GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_217025589
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_217051985
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 19 maart 2025 @ 12:58:13 #41
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_217104714
:o
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_217112380
Waarom staat hier niet bij dat hij en Deborah ook nog mee hebben gedaan aan Sex Tape van Bobbie Eden.
Hij die nooit wat uit de doeken wil doen over zijn seksleven, juist ja.
We doen het gewoon publiekelijk in een tv-programma dat juist daarop gericht is.
  maandag 24 maart 2025 @ 17:30:18 #43
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217167144
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 06:49 schreef Folies het volgende:
Waarom staat hier niet bij dat hij en Deborah ook nog mee hebben gedaan aan Sex Tape van Bobbie Eden.
We doen het gewoon publiekelijk in een tv-programma dat juist daarop gericht is.
wilde het net gaan plaatsen haha
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 10:36:20 #44
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_217173206
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 06:49 schreef Folies het volgende:
:D
pi_217187658
Bekijk deze YouTube-video

Maar fame? Bah!

_O-
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
pi_217280341
  Moderator vrijdag 4 april 2025 @ 21:53:57 #47
388664 crew  Dotteke
pi_217289894
Mattheus stond in de finale van BB 2025 met Jordy en Sharice
Hij moest als tweede het huis vanavond verlaten.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 2 / 2
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')