abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215864206

“Als iedereen rechts gaat, ga ik links. Ik doe altijd mijn eigen ding en laat niemand mij vertellen wat ik wel of niet moet doen.”

Keanu is een energieke TikTokker uit Maastricht, bekend om zijn open persoonlijkheid en unieke stijl. Na jarenlang actief te zijn geweest in de competitieve danswereld, besloot hij een nieuwe richting aan zijn carrière te geven.. Nu werkt hij in een bowling- en grillrestaurant en deelt hij zijn dans skills en bijzondere kledingstijl op sociale media. Keanu is avontuurlijk, eerlijk en zoekt altijd nieuwe manieren om zichzelf te ontwikkelen, zowel persoonlijk als professioneel. In het Big Brother-huis blijft hij trouw aan zijn authentieke zelf en wil hij de kijker veroveren.

Bron RTL- Fotocredits: Wesley de Wit

[ Bericht 49% gewijzigd door Dotteke op 03-01-2025 09:40:01 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216157940
Ik maak deze alvast.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_216158233
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  vrijdag 3 januari 2025 @ 10:57:43 #4
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_216158457
Die gaat het zwaar krijgen.
No mercy for animal abusers
pi_216159067
Mijn collega van 22 is verliefd _O-
pi_216159487
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_216160048
Ach jeetje, geef hem max 2 weken.
pi_216160576
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
Als iedereen rechts gaat, ga ik links. Ik doe altijd mijn eigen ding en laat niemand mij vertellen wat ik wel of niet moet doen.”

een energieke TikTokker
Dat gaat imo niet echt samen, tiktok is uiteindelijk toch een soort hivemind waar groepsdenken de boventoon voert en je je links of rechtsom toch moet conformeren zodat het algoritme eerder geneigd is om jouw debiele filmpjes voorbij te laten komen bij andere gebruikers tijdens hun zoveelste doomscrollsessie.

Vreselijk kapsel trouwens, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Misschien valt hij uiteindelijk wel mee, maar ik ben over het algemeen allergisch for tiktokkers. :@
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_216160587
Een Tiktokker, dat beloofd vast veel goeds :7
pi_216161158
Foto in de Blue Oyster Bar genomen vrees ik

pi_216161950
twitter
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_216170104
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_216232146
  vrijdag 10 januari 2025 @ 08:54:31 #14
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_216236572
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 14:49 schreef Dutch_view het volgende:
Een Tiktokker, dat beloofd vast veel goeds :7
Met +1m volgers op social media die allemaal kunnen stemmen ;)

Lieve jongen denk ik. Gaydar (bidar?) ging meteen af en dat blijkt dus ook wel te kloppen. Zit er wel nog erg mee in de knoop zo te horen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_216236574
Artikel uit Het Laatste Nieuws belgië 09/01/2025

“Ik heb het gevoel dat ik nergens in een groep pas”: Keanu geeft zichzelf een beetje bloot in ‘Big Brother’

tvKeanu en Lennie lijken het goed met elkaar te kunnen vinden in het ‘Big Brother’-huis. In een openhartig gesprek tussen de twee geeft Keanu toe dat hij vaak het gevoel heeft dat hij nergens bij hoort. Trans vrouw Lennie biedt een luisterend oor en steunt haar vriend. “Het is zo mooi om een paradijsvogel te zijn.”

“Toen ik hier net kwam, had ik echt het gevoel dat ik niet in de groep paste”, vertelt ‘Big Brother’-kandidaat eerlijk aan Lennie. “Ik moest daar echt om wenen. Ik voel me altijd een soort alien in een groep”, gaat hij verder. “Wat ik heel vaak merk is dat wanneer ik bij een groep mannen ben, val ik op omdat ik een beetje anders ben. Als ik bij een groep vrouwen ben, ben ik natuurlijk ook anders”, legt hij uit. “En zelfs in een groep biseksuelen, dan voel ik me ook nog steeds anders.”

Keanu geeft ook toe dat dat lang een onzekerheid van hem was. “Maar nu wil ik niet hetzelfde zijn als de rest”, klinkt het. “Het is een beetje zo dat die onzekerheid eigenlijk nu mijn superkracht geworden is.” Lennie, die in 2023 als eerste trans vrouw de finale van de Miss België-verkiezing haalde, steunt hem. “Het is goed om te zien dat je daar bent. Het is zo mooi om een paradijsvogel te zijn.”
IV 09-01-25, 19:42 Bron: PlayMedia
pi_216279099
Volgens Pom Lai staat er op zijn arm zoiets als "Realiseer je dromen".
  maandag 13 januari 2025 @ 15:04:55 #17
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_216281330
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 08:54 schreef Jockari het volgende:
Artikel uit Het Laatste Nieuws belgië 09/01/2025

“Ik heb het gevoel dat ik nergens in een groep pas”: Keanu geeft zichzelf een beetje bloot in ‘Big Brother’

tvKeanu en Lennie lijken het goed met elkaar te kunnen vinden in het ‘Big Brother’-huis. In een openhartig gesprek tussen de twee geeft Keanu toe dat hij vaak het gevoel heeft dat hij nergens bij hoort. Trans vrouw Lennie biedt een luisterend oor en steunt haar vriend. “Het is zo mooi om een paradijsvogel te zijn.”

“Toen ik hier net kwam, had ik echt het gevoel dat ik niet in de groep paste”, vertelt ‘Big Brother’-kandidaat eerlijk aan Lennie. “Ik moest daar echt om wenen. Ik voel me altijd een soort alien in een groep”, gaat hij verder. “Wat ik heel vaak merk is dat wanneer ik bij een groep mannen ben, val ik op omdat ik een beetje anders ben. Als ik bij een groep vrouwen ben, ben ik natuurlijk ook anders”, legt hij uit. “En zelfs in een groep biseksuelen, dan voel ik me ook nog steeds anders.”

Keanu geeft ook toe dat dat lang een onzekerheid van hem was. “Maar nu wil ik niet hetzelfde zijn als de rest”, klinkt het. “Het is een beetje zo dat die onzekerheid eigenlijk nu mijn superkracht geworden is.” Lennie, die in 2023 als eerste trans vrouw de finale van de Miss België-verkiezing haalde, steunt hem. “Het is goed om te zien dat je daar bent. Het is zo mooi om een paradijsvogel te zijn.”
IV 09-01-25, 19:42 Bron: PlayMedia
We hebben nu wel de letters compleet (de oude).
L Elsa
H De nieuwe
B Keanu
T Lenni

*O* BINGO *O*

:D
O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_216283130
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 12:24 schreef Folies het volgende:
Volgens Pom Lai staat er op zijn arm zoiets als "Realiseer je dromen".
Of : "Maak je dromen waar"
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_216475070
pi_216483187
pi_216591141
pi_216848479
Ik heb het recht om te bepalen!
  Moderator vrijdag 7 maart 2025 @ 21:46:41 #23
388664 crew  Dotteke
pi_216966456
Keanu heeft vandaag het BB huis moeten verlaten.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')