SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeft niets hoor is ook niet echt een grote ramp.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:03 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Thanks ik moest weer ff wennen met de topics excuses😉
Ja snap ik🙂quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geeft niets hoor is ook niet echt een grote ramp.
Maar het is voor iedereen fijner als alles bij elkaar staat
Afgaande op haar social media een straffe madam. Gediend als sergeant in Afghanistan en heel avontuurlijk aangelegd.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:08 schreef rinardo het volgende:
Instagram https://www.instagram.com/sumericansoldier/ 551 Elsa Rudge
https://www.tiktok.com/@:elsarudge?_t=8sfNpQmVAWc&_r=1 Elsa Rudge
https://www.facebook.com/elsa.rudge Elsa Rudge
Ik wist niet dat dat gebruikt werd als een soort scheld/vloekquote:
Ik denk net als ‘Kanus’ of ‘Kaolo’ een betere krachtterm dan ‘kanker’. De harde klank van de K leent zich erg goed voor ergernis/verbazing/schelden/krachtterm/whatever, maar denk dat veel mensen zijn gaan inzien dat ‘kanker’ gewoon niet kan en toen alternatieven hebben gevondenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat gebruikt werd als een soort scheld/vloek
Lekker mens. No nonsense, niet lullen maar poetsen. Alleen dat poetsen en her over "zeuren" kan mensen gaan irriteren als je t te vaak en te snel achter elkaar doet. Ik snap haar, maar choose your battles, zeker in t begin. Want dan hebben mensen niet veel om op af te gaan voor nomineren en kunnen dit soort dingetjes genoeg zijn.
En inderdaad, vind het ook een leuke, lieve en gezellige vrouw.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat gebruikt werd als een soort scheld/vloek
Lekker mens. No nonsense, niet lullen maar poetsen. Alleen dat poetsen en her over "zeuren" kan mensen gaan irriteren als je t te vaak en te snel achter elkaar doet. Ik snap haar, maar choose your battles, zeker in t begin. Want dan hebben mensen niet veel om op af te gaan voor nomineren en kunnen dit soort dingetjes genoeg zijn.
Kousenband!!!quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ben Elsa moe. Mag ze er alsjeblieft uit?
Die viel me ook meteen opquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:13 schreef ThijsTH het volgende:
Wel grappig dat ze Jeffrey voor "vuile flikker" uitmaakt toen ze onder de douche met koud water bekogeld werd, terwijl ze zelf een relatie met een vrouw heeft
Dat snap ik, ze is bi. Maar meestal hebben mensen die zelf (ook) op hetzelfde geslacht vallen wel enige feeling over hoe zulke scheldwoorden kunnen overkomen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die viel me ook meteen op
Een relatie met een vrouw maakt je trouwens geen flikkerEn het woord wordt in de community zelf ook vaak genoeg gebruikt als een geuzen naam. Maar dan nog.
Nou ja, we (ik dus ook) gebruiken ze ook regelmatig hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:39 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Dat snap ik, ze is bi. Maar meestal hebben mensen die zelf (ook) op hetzelfde geslacht vallen wel enige feeling over hoe zulke scheldwoorden kunnen overkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |