Lager dan DB? is dat nier raar?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:50 schreef freaky40 het volgende:
De lineaire kijkcijfers start Big Brother 484.000 kijkers en 15,9 marktaandeel. Mooie start dus.
Volgens mij is dit het verkeerde tijdstip van uitzenden.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gezien de hype vooraf had de start minstens 600.000 of meer moeten zijn
Ook dat, het valt wel op prime time van andere programma's , je moet maar willen omschakelen.. persoonlijk denk ik dat BB steeds meer belooft maar dat er wezenlijk geen moer veranderd en mensen BB-moe wordenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het verkeerde tijdstip van uitzenden.
Dat zou maar eens zo kunnen zijn. Het enige verschil met DB en al die andere reality is dat er hier streams zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ook dat, het valt wel op prime time van andere programma's , je moet maar willen omschakelen.. persoonlijk denk ik dat BB steeds meer belooft maar dat er wezenlijk geen moer veranderd en mensen BB-moe worden
Was vorig jaar ook en toch scoort het met zoveel concurrentie ook met Winter vol Liefde er recht tegenover gewoon uitstekend voor RTL 5 ook marktaandeel technisch gezien wat net iets belangrijker is dan het absolute kijkcijfer.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het verkeerde tijdstip van uitzenden.
Was het vorig jaar niet om 19.30 uur?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook en toch scoort het met zoveel concurrentie ook met Winter vol Liefde er recht tegenover gewoon uitstekend voor RTL 5.
Nee hoor, 20.30 uur maar de uitzending duurde toen tot 21.30 uur.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het vorig jaar niet om 19.30 uur?
Ik ben al gewend aan het snelle knip&plak, een hele dag in 40min is een prima tempoquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou maar eens zo kunnen zijn. Het enige verschil met DB en al die andere reality is dat er hier streams zijn.
Maar het grootste deel van de tv kijker streamt volgens mij niet
70 minuten is de uitzending tegenwoordigquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben al gewend aan het snelle knip&plak, een hele dag in 40min is een prima tempo
Dat is de beste optie idd, ik zet meestal de oCam erop maar met ziggo kan je altijd naar opnieuw kijken. de noodzaak van opnemen wordt steeds minder ( verhuis dit maar naar de SC..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
70 minuten is de uitzending tegenwoordig
IK neem hem op en spoel de reclame door
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |