Bedankt daarvoor. De oorzaak van die dalende cijfers op vrijdag moet je misschien zoeken bij andere succesvolle programma's waar mensen naar kijken op dat moment.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:33 schreef Gert het volgende:
Ik heb er deze keer o.v.v. einzeinz ook de Belgische/Vlaamse cijfers bij gezet, hoewel die nog een stuk verder "achterlopen" dan de Nederlanse: inmiddels 3 weken. Ook is het merkwaardig hoe laag de vrijdag-uitzending af en toe scoort bij de zuiderburen.De vrijdag duikt soms omlaag met ruim 50% minder kijkers dan uitzendingen van eerder die week. Is daar een oorzaak voor aan te geven? Wordt de live uitzending liever op internet gekeken o.i.d?
Nee dat weet ik niet. Er kijken, Nederland en België bij elkaar opgeteld, zo'n 600 duizend mensen naar de TV-uitzendingen. Tel daar Videoland nog bij op en wat ze in België evt nog aan uitzendingen via internet aanbieden. Dus als daar een klein deel van stemt, bijvoorbeeld 10%, dan zit je al op +60.000 stemmers.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:06 schreef KangaP het volgende:
Enig idee op hoeveel totaal stemmen de vrijdag exits gebaseerd zijn ?
lijkt me idd wel dat de finale hogere kijkcijfers heeftquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:43 schreef freaky40 het volgende:
De lineaire kijkcijfers van gisterenavond 293.000 kijkers, beetje aan de lage kant maar de altijd lastige vrijdag is weer terug. Volgende week met de finale verwacht ik het wel wat hoger.
Misschien volgend jaar BB2026 toch maar De BrotherGenoten noemen?quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:56 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week dinsdag:
Kijkdichtheid: 2,3 Marktaandeel: 7,6 Kijkcijfer: 381.000
De lineaire kijkcijfers van gisterenavond 293.000, de laatste week begint dus wat voorzichtig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |