SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is taktik in DTS.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oeiquote:Op zaterdag 14 december 2024 00:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Duurde nu wel serieus lang... Werd al wanhopig.
Nog glaasje chocomel als troost ?♡♡♡♡![]()
Nee hoor, zat te twijfelen om de TT te kapen omdat het zo lang duurde maar dacht. Als iedereen achter de vrijlating staat van bovengenoemde dan er geen kut TT aan geven zoals ik normaal doe.quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oei
Nog glaasje chocomel als troost ?Lach met een schone bips![]()
Ok..quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee hoor, zat te twijfelen om de TT te kapen omdat het zo lang duurde maar dacht. Als iedereen achter de vrijlating staat van bovengenoemde dan er geen kut TT aan geven zoals ik normaal doe.♡♡♡♡![]()
Kerstcadeautje voor de vrouw gekocht zojuist
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Heer Stoor.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kaartjes voor de 'Moulin Rouge' musical in Utrecht.
Pleuriskleretyfus wat zijn die kaarten duur!!!
Wat lief.quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:46 schreef Stoorzendert het volgende:
Kerstcadeautje voor de vrouw gekocht zojuist
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moet je ook mee?quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Pleuriskleretyfus wat zijn die kaarten duur!!!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, kan 'r moeilijk alleen sturen ha?quote:
Joh, wees blij dat je haar niet meeneemt naar de echte Moulin Rougequote:Op zaterdag 14 december 2024 00:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Pleuriskleretyfus wat zijn die kaarten duur!!!Dat kan echt in de papieren lopen of ja liepen nu...
Lach met een schone bips![]()
Vindt ze vast leukquote:Op zaterdag 14 december 2024 00:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Pleuriskleretyfus wat zijn die kaarten duur!!!
♡♡♡♡![]()
Bijna ¤300,- voor 2 kaartjes en een paar biertjes of wijn (ja dat moet je serieus erbij kopenquote:Op zaterdag 14 december 2024 00:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joh, wees blij dat je haar niet meeneemt naar de echte Moulin RougeDat kan echt in de papieren lopen of ja liepen nu...
) Wat een bedragen joh
Is met Carlo Boshard toch?quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, kan 'r moeilijk alleen sturen ha?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voor dat soort poen koop je ook een mooi blokje vuurwerk
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 14 december 2024 00:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bijna ¤300,- voor 2 kaartjes en een paar biertjes of wijn (ja dat moet je serieus erbij kopen) Wat een bedragen joh
Ketsjing.quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bijna ¤300,- voor 2 kaartjes en een paar biertjes of wijn (ja dat moet je serieus erbij kopen) Wat een bedragen joh
Dan heb ik slecht nieuws voor je.quote:
Ja maar is wel bizar duur, maar wat niet tegenwoordig?quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
![]()
Jep, dat is 'm. Dat benne geile wijve. Wellicht daarna nog ff de stad in met de vrouwquote:Op zaterdag 14 december 2024 00:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ik was vroegah beetje v'lieft op 'lil Kim en Mya....quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jep, dat is 'm. Dat benne geile wijve. Wellicht daarna nog ff de stad in met de vrouwLach met een schone bips![]()
Nee mijn beste,dit was de film niet de musical.quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jep, dat is 'm. Dat benne geile wijve. Wellicht daarna nog ff de stad in met de vrouw“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zeg maar niks meer.quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ook wel beetje dooddoener.
Mooie tijdquote:Op zaterdag 14 december 2024 00:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb wel kritische 'seats' geboekt. Daar zouden die geile wijven wel een langs kunnen komenquote:Op zaterdag 14 december 2024 00:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik was vroegah beetje v'lieft op 'lil Kim en Mya....
Die missy elliot is tegenwoordig ook mooiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb wel kritische 'seats' geboekt. Daar zouden die geile wijven wel een langs kunnen komen![]()
![]()
![]()
Maar helaas voor je
Die zag ik laatst in een docu.quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die missy elliot is tegenwoordig ook mooi“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Onwijs afgevallen hequote:Op zaterdag 14 december 2024 00:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zag ik laatst in een docu.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Betere AI ga je niet vinden....quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onwijs afgevallen he
[ afbeelding ]Lach met een schone bips![]()
Yep.quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onwijs afgevallen he
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kijken magquote:Op zaterdag 14 december 2024 00:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb wel kritische 'seats' geboekt. Daar zouden die geile wijven wel een langs kunnen komen![]()
Aankomen niet
Smile, it's free therapy.![]()
Ik heb dan heel vaak: Ach nog maar een aflevering.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uhm neenquote:Op zaterdag 14 december 2024 01:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
´t is sliepe of koeze toch?
Vastquote:Op zaterdag 14 december 2024 01:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wellewaar ze wachten op hem....
[ afbeelding ]![]()
![]()
PInderdaadquote:Op zaterdag 14 december 2024 01:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dan heel vaak: Ach nog maar een aflevering.![]()
Zeker als ik vrij ben♡♡♡♡![]()
Je douche is klaarquote:Op zaterdag 14 december 2024 01:08 schreef hemarookworst het volgende:
nog een paar laatste slokjes sauf
Amy.quote:
Mooie benen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee precies ja, maar voor dat geld heb je toch een mooi doosje vuurwerk niet?quote:![]()
Temu?quote:Op zaterdag 14 december 2024 01:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben meer van de Chinese mini rokjes... Siepoesnennie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is daar niet alles te klein? Zou wel eens willen daten in die fabriek van hun dan. Mits 18+ uiteraard.quote:Lach met een schone bips![]()
Ik heb overigens ook een hele mooie vrouw waar ik wel aan mag komen!quote:![]()
Wel oppassen bij de grenscontroles tegenwoordig.quote:Op zaterdag 14 december 2024 01:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee precies ja, maar voor dat geld heb je toch een mooi doosje vuurwerk niet?
ga danquote:Op zaterdag 14 december 2024 01:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is daar niet alles te klein? Zou wel eens willen daten in die fabriek van hun dan. Mits 18+ uiteraard.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Heb je meer aanquote:Op zaterdag 14 december 2024 01:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee precies ja, maar voor dat geld heb je toch een mooi doosje vuurwerk niet?![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 14 december 2024 01:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb overigens ook een hele mooie vrouw waar ik wel aan mag komen!![]()
Wel knap van haar.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
Alvast even wennen voor kerst.
[ afbeelding ]
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ook dit jaar ga ik weer naar mijn schuiladres. Het is helaas nodig.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
quote:Op zaterdag 14 december 2024 01:22 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ook dit jaar ga ik weer naar mijn schuiladres. Het is helaas nodig.Diertjes mee?quote:Op zaterdag 14 december 2024 01:22 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ook dit jaar ga ik weer naar mijn schuiladres. Het is helaas nodig.Lach met een schone bips![]()
Lekker konijntjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik moest die shit vroeger vaak vreten, konijn in zuur met kerst. Echtquote:
Nee, eenzame kerst, net als Hazes.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
In je holletje?quote:Op zaterdag 14 december 2024 01:25 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, eenzame kerst, net als Hazes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, op mijn schuiladres. Zoals elk jaar.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Naar de homijnen?quote:Op zaterdag 14 december 2024 01:22 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ook dit jaar ga ik weer naar mijn schuiladres. Het is helaas nodig.♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 01:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moest die shit vroeger vaak vreten, konijn in zuur met kerst. Echt
♡♡♡♡![]()
Deze video is niet beschikbaarquote:Op zaterdag 14 december 2024 01:24 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit denkt toch iedereen hier nu?
Bekijk deze YouTube-video♡♡♡♡![]()
Dat is gek...quote:Op zaterdag 14 december 2024 01:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Deze video is niet beschikbaar
En nu?
Bekijk deze YouTube-video“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Bah in zuurquote:Op zaterdag 14 december 2024 01:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moest die shit vroeger vaak vreten, konijn in zuur met kerst. EchtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ai, hier ook. Maar meer omdat ik gewoon niks met kerst heb persoonlijk en dus ook nergens heen wil. Ik vind kerst gewoon een non feest, Kan er mee te maken hebben dat als kind ik meer met sinterklaas had en we met kerst niks anders deden dan gezellig doen met familie die je niet gezellig vind/vond. Mijn optiek.quote:Op zaterdag 14 december 2024 01:25 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, eenzame kerst, net als Hazes.Lach met een schone bips![]()
DTS is open.quote:Op zaterdag 14 december 2024 01:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ai, hier ook. Maar meer omdat ik gewoon niks met kerst heb persoonlijk en dus ook nergens heen wil. Ik vind kerst gewoon een non feest, Kan er mee te maken hebben dat als kind ik meer met sinterklaas had en we met kerst niks anders deden dan gezellig doen met familie die je niet gezellig vind/vond. Mijn optiek.
quote:Op zaterdag 14 december 2024 01:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is gek...
En nu?
♡♡♡♡![]()
Ik kan er geen mededelingen over doen.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Dat doet onze Oostenrijkse vriend ook vaak.quote:Op zaterdag 14 december 2024 01:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Speciaal een konijntje gebruind in de zon waar ik dan ook weer niks mee heb...[b] Ja zit de FP ook beetje door te bladeren. [/b]
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ich kann auch Deutsch redenquote:Op zaterdag 14 december 2024 01:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat doet onze Oostenrijkse vriend ook vaak.
Het Homijnse rijk?quote:Op zaterdag 14 december 2024 01:31 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik kan er geen mededelingen over doen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat mij betreft kan die shit snel weer voorbij zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2024 01:31 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik kan er geen mededelingen over doen.Lach met een schone bips![]()
Zo ver is het nog niet. Als het er ooit komt, dan wordt consumptie van konijnen sowieso verboden.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2024 01:33 schreef Homijn het volgende:
[..]
Zo ver is het nog niet. Als het er ooit komt, dan wordt consumptie van konijnen sowieso verboden.![]()
![]()
En hazen?quote:Op zaterdag 14 december 2024 01:33 schreef Homijn het volgende:
[..]
Zo ver is het nog niet. Als het er ooit komt, dan wordt consumptie van konijnen sowieso verboden.♡♡♡♡![]()
Gestimuleerdquote:
Het is toch maar een kleine stap. Er is al varkenshaas en ossenhaas. Straks komt er ook gewoon hazenhaas bij.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Bright eyes.quote:Op zaterdag 14 december 2024 01:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik moet nu denken aan "the watership down"“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paashaas.quote:Op zaterdag 14 december 2024 01:36 schreef Homijn het volgende:
Het is toch maar een kleine stap. Er is al varkenshaas en ossenhaas. Straks komt er ook gewoon hazenhaas bij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
Ik spam de DJ's van Radio 49 dagelijks om dat te draaienMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Art Garfunkelquote:![]()
Maar die tekenfilm zag ik als kleine LYLT..... Was toen echt indrukwekkend.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 01:37 schreef Homijn het volgende:
[..]![]()
Ik spam de DJ's van Radio 49 dagelijks om dat te draaien![]()
![]()
Dat had ik met Animal Farm.quote:Op zaterdag 14 december 2024 01:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Art Garfunkel![]()
Maar die tekenfilm zag ik als kleine LYLT..... Was toen echt indrukwekkend.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zegt me niks eerlijk gezegd. Ken wel Babe the little pig? Maar ik ben ik niet een paar jaar ouder dan jij? Of mijn ouders waren ouderwets in wat ik mocht kijken. Kan ookquote:
Ik kwam hier eigenlijk voor punten
quote:Op zaterdag 14 december 2024 01:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Truste ouwe HC![]()
Slaap lekker.
♡♡♡♡![]()
Tot over 2 uurtjes.quote:
Zaterdag naar Zondagnacht is beter daarvoor, tenminste als ik dan niet wakker benquote:Meestal slaapt iedereen dan vroeg
Of is dronken.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 14 december 2024 01:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zegt me niks eerlijk gezegd. Ken wel Babe the little pig? Maar ik ben ik niet een paar jaar ouder dan jij? Of mijn ouders waren ouderwets in wat ik mocht kijken. Kan ook“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben 52.quote:Op zaterdag 14 december 2024 01:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zegt me niks eerlijk gezegd. Ken wel Babe the little pig? Maar ik ben ik niet een paar jaar ouder dan jij? Of mijn ouders waren ouderwets in wat ik mocht kijken. Kan ook“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ben er geweest, ben er nog steedsquote:Op zaterdag 14 december 2024 01:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neh, china is niet zo lief.Uw ADH vitamine Worst
God holy fuck Grutte Pier saviour van Fryslan......... Ik kruip met mijn 43 weer heel humble mijn schulp in....quote:
Ik wed dat ik ouder ben dan jij pikquote:Op zaterdag 14 december 2024 01:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zei ik na mijn 2e vriendin ook......![]()
To be fair ik was jong.
't is ook wel overdreven allemaal denk ik, zag laatst nog de video van Bald & Bankrupt daar... Dan denk ik ook, wat een propaganda weer aan deze kant, maar had ik ook al toen wij een chinees vrouwtje bij ons hadden werken op de inkoop en ze zei ook steeds. Dat klopt niet.quote:Op zaterdag 14 december 2024 01:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben er geweest, ben er nog steedsLach met een schone bips![]()
1984 George Orwell. Mijn ondertitel refereert daarnaarquote:Op zaterdag 14 december 2024 01:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit zegt me echt niks, maar Jody en het Hertenjong dan?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja van jou weet ik alquote:Op zaterdag 14 december 2024 01:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik wed dat ik ouder ben dan jij pikOuwe pik
Ik ben serieus de enige (denk ik) oud actieve BNW'er die dat boek in de kast heeft staan maar nog nooit gelezen heeftquote:Op zaterdag 14 december 2024 01:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
1984 George Orwell. Mijn ondertitel refereert daarnaar
ja klopt is wel zoquote:Op zaterdag 14 december 2024 01:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
't is ook wel overdreven allemaal denk ik, zag laatst nog de video van Bald & Bankrupt daar... Dan denk ik ook, wat een propaganda weer aan deze kant, maar had ik ook al toen wij een chinees vrouwtje bij ons hadden werken op de inkoop en ze zei ook steeds. Dat klopt niet.Uw ADH vitamine Worst
![]()
R.I.P DTS.![]()
Omdat alles digitaal gaat daar met vervoer en dat soort dingen denk ik wel dat er een zekere mate van controle is door overheid, maar een totale controle? Neh. dat geloof ik echt niet. Cash kan ook nog alles. Het lijkt mij vrij overdreven wat we hier horen.quote:Lach met een schone bips![]()
Die dave Roelvink doet opeens mee voor de wereldtitel
R.I.P DTS.![]()
En wat ze met de Oeigoeren doen dan?quote:Op zaterdag 14 december 2024 01:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Omdat alles digitaal gaat daar met vervoer en dat soort dingen denk ik wel dat er een zekere mate van controle is door overheid, maar een totale controle? Neh. dat geloof ik echt niet. Cash kan ook nog alles. Het lijkt mij vrij overdreven wat we hier horen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gaat ie vechten tegen Jutta Leerdam?quote:Op zaterdag 14 december 2024 01:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die dave Roelvink doet opeens mee voor de wereldtitelLach met een schone bips![]()
Ik verslikte me.quote:Op zaterdag 14 december 2024 01:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gaat ie vechten tegen Jutta Leerdam?![]()
valt ook een en ander te nuancerenquote:Op zaterdag 14 december 2024 01:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En wat ze met de Oeigoeren doen dan?Uw ADH vitamine Worst
![]()
Ik propagandeer niet voor de Chinese overheid, maar voor het grootste gedeelte van de bevolking is het niet zozeer een "controlled state". Wat er met de oeigoeren gebeurt is natuurlijk ook te rekenen onder genocide. Maar dat was niet zozeer waar ik het over had met betrekking op het normale leven in de steden en platteland. Dat ze minderheden als doelwit hebben, en ze die zelfs misbruiken om daar de woestijn van boompjes te voorzien (wat dan wel weer iets goeds is) staat uiteraard buiten mijn opmerkingen hierboven. Nooit zou iemand vervolgd of uitgebuit mogen worden vanwege andere levensstijl.quote:Op zaterdag 14 december 2024 01:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En wat ze met de Oeigoeren doen dan?Lach met een schone bips![]()
Tegen Melvin Manhoefquote:Op zaterdag 14 december 2024 01:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gaat ie vechten tegen Jutta Leerdam?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jammer, denk dat Jutta hem ook al de tering in zou trappen. Met die dijen, die schopt een betonnen paal nog doormidden.quote:
Stel je voor dat ze hitsig is en erop gaat zitten, dan hou je een wokkeltje over.Lach met een schone bips![]()
Ik wil mij dat wel voorstellenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
quote:
Etnische minderheden in China hebben voordelen, zoals minder strenge toelating op hoger onderwijsUw ADH vitamine Worst
Hier zit de campus vol met Chinezen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 02:06 schreef hemarookworst het volgende:
Etnische minderheden in China hebben voordelen, zoals minder strenge toelating op hoger onderwijs“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Misschien Mikeytt laten meepratenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van de RUG of NHL?quote:Op zaterdag 14 december 2024 02:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier zit de campus vol met Chinezen.Uw ADH vitamine Worst
Liever niet zeg.Krijgen we Mariah Carrey weer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goh, net als hierquote:Op zaterdag 14 december 2024 02:06 schreef hemarookworst het volgende:
Etnische minderheden in China hebben voordelen, zoals minder strenge toelating op hoger onderwijs![]()
Maar feit is wel dat er wel groepen uit die ethiciteiten die tegen het regime staan wel hard neer geslagen worden, en dan vaak boompjes mogen platen in de Golan.
Ik ben niet voor of tegen welk regime dan ook. Ben wel tegen het misbruiken van macht tegen kleinere groepen. En dat gebeurt in China, Rusland, de VS, Europa en overal nog steeds stelselmatig met het oog van de overheid erop. Daar ben ik persoonlijk op tegen.Lach met een schone bips![]()
de china specialistquote:Op zaterdag 14 december 2024 02:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Liever niet zeg.Krijgen we Mariah Carrey weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
NHL voornamelijk.En ze hebben allemaal leuke kinderfietsen.Geen idee waarom.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niet eens 1% vd kennis die ik heb kan ik je zeggenquote:Uw ADH vitamine Worst
Zo doet hij zich wel voor maar ik geloof je gelijk.quote:Op zaterdag 14 december 2024 02:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet eens 1% vd kennis die ik heb kan ik je zeggenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit kan ik wel waarderen.quote:
Die marioThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
het blijft een dictatuur natuurlijk, waar je vervolgt kan worden als je tegen het regime bent, maar die chinezen tegen andere etniciteit frame klopt helemaal nietquote:Op zaterdag 14 december 2024 02:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Goh, net als hier![]()
Maar feit is wel dat er wel groepen uit die ethiciteiten die tegen het regime staan wel hard neer geslagen worden, en dan vaak boompjes mogen platen in de Golan.
Ik ben niet voor of tegen welk regime dan ook. Ben wel tegen het misbruiken van macht tegen kleinere groepen. En dat gebeurt in China, Rusland, de VS, Europa en overal nog steeds stelselmatig met het oog van de overheid erop. Daar ben ik persoonlijk op tegen.Uw ADH vitamine Worst
HearThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik denk dat etniciteit frame is een grijs gebied, en denk ook niet dat dit het juiste sub forum daarvoor isquote:Op zaterdag 14 december 2024 02:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het blijft een dictatuur natuurlijk, waar je vervolgt kan worden als je tegen het regime bent, maar die chinezen tegen andere etniciteit frame klopt helemaal nietMaar om er nog wel nog verder in te gaan heel even dan, waar iedereen in het Westen China als een agressor ziet is dat juist eigenlijk het land dat kalmte betracht. Ze weten dondersgoed dat de VS overal druk is nu, willen ze Taiwan innemen dan is dat met 2 dagen klaar. Doen ze ook niet, die oorlog hitze richting China snap ik gewoon niet zo. Ze zijn juist extreem rustig, en ja ze doen hun millitaire oefeningen in de zuid Chinese zee. Delen plaag stootjes uit.
Maar agressie vanuit China? Neh.Lach met een schone bips![]()
Ik dacht dat chinees restaurant van Anita en Ed al tegen rasisme aanzat maar bij deze is het nog erger
R.I.P DTS.![]()
jup soft power van China, en de VS heeft natuurlijk de macht over de wereld en kan er niet tegen dat de hegemonie wordt verstoordquote:Op zaterdag 14 december 2024 02:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk dat etniciteit frame is een grijs gebied, en denk ook niet dat dit het juiste sub forum daarvoor isMaar om er nog wel nog verder in te gaan heel even dan, waar iedereen in het Westen China als een agressor ziet is dat juist eigenlijk het land dat kalmte betracht. Ze weten dondersgoed dat de VS overal druk is nu, willen ze Taiwan innemen dan is dat met 2 dagen klaar. Doen ze ook niet, die oorlog hitze richting China snap ik gewoon niet zo. Ze zijn juist extreem rustig, en ja ze doen hun millitaire oefeningen in de zuid Chinese zee. Delen plaag stootjes uit.
Maar agressie vanuit China? Neh.
maar idd geen discussie voor hier
Uw ADH vitamine Worst
Een chinees ziet maar de helft van onze wereldwat hebben Chinezen die Ed en Anita ooit aangedaan.
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-12-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2336 / +116 / +0 / 10077 / 10428
2. FreshFruit / 997 / +16 / +5 / 2307 / 2722
3. mario390 / 445 / +101 / +0 / 409 / 584
4. Dr.Mikey / 389 / +4 / +10 / 696 / 877
5. hemarookworst / 311 / +17 / +7 / 1158 / 1361
6. KillemWieft / 309 / +0 / +0 / 232 / 366
7. HappyCharly / 261 / +64 / +6 / 1143 / 1280
8. gebrokenglas / 216 / +35 / +0 / 1736 / 1940
9. AardappelSchotel / 205 / +7 / +0 / 1319 / 1455
10. greysbones / 188 / +2 / +0 / 2008 / 2116
11. Pinnenmutske / 141 / +10 / +0 / 779 / 899
12. Soury / 107 / +0 / +0 / 140 / 184
13. MizzezAmy / 105 / +5 / +0 / 706 / 792
14. kree / 103 / +8 / +0 / 333 / 391
15. ToT / 98 / +8 / +0 / 1746 / 1856
16. loveyoulongtime / 91 / +0 / +7 / 459 / 513
17. _UserName_ / 89 / +39 / +0 / 167 / 199
18. 444 / 77 / +0 / +0 / 3047 / 3189
19. mascara-klodder / 71 / +0 / +0 / 132 / 160
20. sp3c / 70 / +24 / +0 / 94 / 113SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Mario.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2024 02:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jup soft power van China, en de VS heeft natuurlijk de macht over de wereld en kan er niet tegen dat de hegemonie wordt verstoord
maar idd geen discussie voor hierja niet echt de plek voor deze discussie
Maar wel ff leuk om er toch even ober hebben gepraat
Volgende keer in ander sub forum, want dit soort dingen vind ik juist echt interessant. Tof ook dat je erin mee ging
Mag ik nog 1 dingetje zeggen?quote:Op zaterdag 14 december 2024 02:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]ja niet echt de plek voor deze discussie
Maar wel ff leuk om er toch even ober hebben gepraat
Volgende keer in ander sub forum, want dit soort dingen vind ik juist echt interessant. Tof ook dat je erin mee ging
Chips.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen popcorn?quote:Op zaterdag 14 december 2024 02:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag ik nog 1 dingetje zeggen?
Chips.Lach met een schone bips![]()
Geen popcorn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weg eerst elke keer chagrijnig komen miepen en dan zoquote:
R.I.P DTS.![]()
Muss nie machen!quote:Op zaterdag 14 december 2024 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weg eerst elke keer chagrijnig komen miepen en dan zoLach met een schone bips![]()
wat hoor? ik moet tee drinken hoor,tee snap je ?quote:Op zaterdag 14 december 2024 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weg eerst elke keer chagrijnig komen miepen en dan zo![]()
Ja this goed met jequote:Op zaterdag 14 december 2024 02:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat hoor? ik moet tee drinken hoor,tee snap je ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Thee.quote:Op zaterdag 14 december 2024 02:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat hoor? ik moet tee drinken hoor,tee snap je ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weg eerst elke keer chagrijnig komen miepen en dan zoMeine gute, gehen sie beide nach Libelle forumquote:Op zaterdag 14 december 2024 02:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat hoor? ik moet tee drinken hoor,tee snap je ?
Die chucky show is er wel over in het tweede seizoen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 02:38 schreef hemarookworst het volgende:
wtf gebeurt er tussen mario en mikey![]()
![]()
![]()
Ze gaan strijden.quote:Op zaterdag 14 december 2024 02:38 schreef hemarookworst het volgende:
wtf gebeurt er tussen mario en mikey“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die komt elke keer chagrijnig binnen en nu heeft HC hem gisternacht geholpen is hij opeens helemaal happy.quote:Op zaterdag 14 december 2024 02:38 schreef hemarookworst het volgende:
wtf gebeurt er tussen mario en mikeyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
"geholpen?"quote:Op zaterdag 14 december 2024 02:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die komt elke keer chagrijnig binnen en nu heeft HC hem gisternacht geholpen is hij opeens helemaal happy.
Allein lukt du das nichtquote:Op zaterdag 14 december 2024 02:40 schreef mario390 het volgende:
ik gaa helemal niks,hij was er nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Laten laufen in DTS termen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelukkig nu wel.quote:Op zaterdag 14 december 2024 02:42 schreef mario390 het volgende:
niemand heeft geholpen, om dat er niemand was
omdat de persoon die er normaal is nog even subtiel een ban werd aangenaaid.quote:Op zaterdag 14 december 2024 02:42 schreef mario390 het volgende:
niemand heeft geholpen, om dat er niemand was
R.I.P DTS.![]()
Richtig Herr Lylt.quote:Op zaterdag 14 december 2024 02:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
So ein bischen die hande laufen neben die pole lassen gehen?Oder so
Gast, laat alle shit gaanquote:Op zaterdag 14 december 2024 02:42 schreef mario390 het volgende:
niemand heeft geholpen, om dat er niemand wasFuck it, net als ik je zusje net deed (ook niet waar) Maar laat het gaan en dom mee lullen zonder je druk te maken
Heidi ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zoals mij zeg maar.En van mijn zusjes blijf je af.Niet jouw types.quote:Op zaterdag 14 december 2024 02:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast, laat alle shit gaanFuck it, net als ik je zusje net deed (ook niet waar) Maar laat het gaan en dom mee lullen zonder je druk te maken
Klinkt goedThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Simpel geregeldquote:Op zaterdag 14 december 2024 02:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoals mij zeg maar.En van mijn zusjes blijf je af.Niet jouw types.
Medicopter 117They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo kan het dus ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is geen tee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rob.quote:
nee dit keer nietquote:Op zaterdag 14 december 2024 02:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doen we weer een weddenschapje?![]()
BijnaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trusten RobThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oant sjen.quote:
Ook zo
R.I.P DTS.![]()
Serie ook goed?quote:Op zaterdag 14 december 2024 02:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Welke film eigenlijk? Ben ook beetje verveeld“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moet die pinguïn nog afkijkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Chucky seizoen 2 afgehaaktquote:Op zaterdag 14 december 2024 02:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik kijk allesAls het beetje in mijn range ligt.
R.I.P DTS.![]()
Ik raad je Black Doves aan.quote:Op zaterdag 14 december 2024 02:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik kijk allesAls het beetje in mijn range ligt.
Netflix.quote:Op zaterdag 14 december 2024 03:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Netflix of Prime? Of moet ik weer mijn oud collega's HBO hacken?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die twee jongetjes die dan een stel zijn oke keuzes van de schrijvers draait uiteindelijk toch om die pop maar in seizoen 2 heb je zo een non binary tweeling die zich zelf als they them ziet daar kijk ik niet met plezier naar.quote:Op zaterdag 14 december 2024 02:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet eens aan begonnen...They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je bent er weer.quote:
Dan ga ik nu ff kijkenquote:![]()
Nou fijne nacht nog voor gullie allen hierEn als het niks was dan hoort FF morgen wel de tering van me
Kijk er nu al naar uit.quote:Op zaterdag 14 december 2024 03:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan ga ik nu ff kijken![]()
Nou fijne nacht nog voor gullie allen hierEn als het niks was dan hoort FF morgen wel de tering van me
ImmerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En voor jezelf.quote:
BelangrijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Zeker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
HmmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 03:06 schreef mario390 het volgende:
kennt nog jemand de muziekshow musikantenstadl?![]()
NeeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Begin stond me niet aan en naar Koreaanse zombie shit overgegaan nu. Zombieverse. Zal ook wel kut zijn en dan maar slapenquote:
ZombiesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zombie nation.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mag wel iets meer tempo.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bijna DT.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 03:21 schreef mario390 het volgende:
ik heb julie gevraagt of je nog musikantenstadl kennt?![]()
Nog een paar minuten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: