Ik hoef niet meer naar buiten, morgen ook nietquote:Op zaterdag 14 december 2024 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
4 uur te lang, maar gelukkig niet super lang nee.
Binnen is dan toch lekkerder ja. Mag je nu binnen blijven?
Het kan dus echt zomaar helpen. Hopelijk voor je zus ook.
Van die voor mijn hart? Dat was na een dag al over.
Die ik pas had ook niet, moet nu zoeken naar het litteken.
Zie ik van de zomer pas weer als de rest van mijn hand wel bruin wordt
Zonder die lange vind ik t leukerquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hopelijk wordt het dat nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:04 schreef Domnivoor het volgende:
Zo ziet het er nu uit:Is dat de tong?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:04 schreef Domnivoor het volgende:
Zo ziet het er nu uit:Kan je ook wel laten zien hoe mijn eten er zo uitziet,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar of je daar blij van wordt![]()
stupidity has become as common as common sense was before
Geen idee of ik er blij van word, maar ik kan wel wat hebben wat dat betreft.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je ook wel laten zien hoe mijn eten er zo uitziet,
Ik word er denk ik niet blij van maar ik wil je wel even uitlachen als het kan.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je ook wel laten zien hoe mijn eten er zo uitziet,
Zolang hij maar een foto aflevert voordat hij het heeft opgegeten ben ik ook gamequote:Op zaterdag 14 december 2024 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik word er denk ik niet blij van maar ik wil je wel even uitlachen als het kan.
Dat is idd wel een voorwaarde idd.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Zolang hij maar een foto aflevert voordat hij het heeft opgegeten ben ik ook game
Ik dacht even dat het deze dame was, kan ook mooi zingen en ze lijkt erop. Maar het is een ander.quote:
Ik moest aan je denkenquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het deze dame was, kan ook mooi zingen en ze lijkt erop. Maar het is een ander.
Bekijk deze YouTube-video
Ossewitquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ik moest aan je denken
CUL / Vlees in bulk bestellen en invriezen
................................quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Zolang hij maar een foto aflevert voordat hij het heeft opgegeten ben ik ook game
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |