Morguh Puzziequote:
Zie editquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij quote je de verkeerder en wilde je Tong quoten![]()
Morguh Puzzie
Je bent van de snelle, had het al weggehaald omdat ik je edit zagquote:
Ik zag net op tijd dat ik de verkeerde zat te quotenquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent van de snelle, had het al weggehaald omdat ik je edit zag
Ja je was wel heel snel en dan floept het ook uit mij quote zolang ik nog niet op invoeren heb gekliktquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zag net op tijd dat ik de verkeerde zat te quoten
quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je was wel heel snel en dan floept het ook uit mij quote zolang ik nog niet op invoeren heb geklikt
Ja ja, ik heb me kapot gelachen om die vampier zonder hoofd, luikje open en dan dat hoofd van Danny de Munck.quote:Op zaterdag 14 december 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chanel Masked singers nog gekeken gisteren?
Ja kan je zien hoe misleidend die lengtes zijn hequote:Op zaterdag 14 december 2024 12:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja ja, ik heb me kapot gelachen om die vampier zonder hoofd, luikje open en dan dat hoofd van Danny de Munck.
Hey Marcquote:
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beter met je 'quoten' dan met je noten
Dan bellen we een nootmusadvokaat.quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als ik er maar geen note voor krijg
quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan bellen we een nootmusadvokaat.
Ja gisteren avond om 22.45 uur, wat een tijd he om naar huis te gaanquote:
Mooi dat ze weer thuis isquote:Op zaterdag 14 december 2024 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gisteren avond om 22.45 uur, wat een tijd he om naar huis te gaan
En wat een slechte opname geweest Behandeling is goed gegaan
quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi dat ze weer thuis is
Nu wel rustig herstellen.
En waarom slechte opname?
En, hoe gaat het met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met mij gaat het zijn gangetje, donderdagavond nog aan het AFgeweest
En met jou, helemaal geen last meer van?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]Wow, dat is slecht. Zeker melding van maken bij het ziekenhuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah balen, nu wel weg toch weer he?quote:Met mij gaat het zijn gangetje, donderdagavond nog aan het AFgeweest
En met jou, helemaal geen last meer van?
Hier relaxt, wat koud. Helemaal geen AF gehad.stupidity has become as common as common sense was before
Ja het was er gelukkig een die kort duurde, gelukkig maar 4 uurtjequote:Op zaterdag 14 december 2024 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wow, dat is slecht. Zeker melding van maken bij het ziekenhuis.
[..]
Ah balen, nu wel weg toch weer he?
Hier relaxt, wat koud. Helemaal geen AF gehad.
4 uur te lang, maar gelukkig niet super lang nee.quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het was er gelukkig een die kort duurde, gelukkig maar 4 uurtje
Ja het is vies koud, net boodschappen gedaan maar b en blij weer binnen te zijn
Wat fijn Marc, dat het bij jou over is gegaan
Heb je trouwens nog last gehad van die ingreep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |