Die meuk had ik na mijn operatie, goed spulquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:55 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oke, ik geef je nog een halfjaar en dan kappen>>> ff mini-meet![]()
![]()
Ja, kappen met die zooi. Ga dan aan de oxycodon, dat stinkt niet![]()
Neen, meende ik natuurlijk niet. Maar kappen met die peukenzooi!@!@quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat heb ik ff moeten googlen, wtf
Ja, echt zware shag shit. Ken een gast die vrij stabiel leek (je weet het nooit zeker natuurlijk), die had fysieke klachten (rug) kreeg te makkelijk (en te lang) die zooi en was uiteindelijk verslaafd en weer afgekickt.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die meuk had ik na mijn operatie, goed spul
Het is echt troep, en zeer verslavend spul, ik heb 10 van die pilletjes gehad en er 2 van geslikt, meer dan voldoende.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:08 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, echt zware shag shit. Ken een gast die vrij stabiel leek (je weet het nooit zeker natuurlijk), die had fysieke klachten (rug) kreeg te makkelijk (en te lang) die zooi en was uiteindelijk verslaafd en weer afgekickt.
In de VS kreeg je het heel erg snel voorgeschreven en gierde het van de verslaafden. Ook echt iets voor dat kutland, met z'n beperkte controle op de gezondheidszorg en dus deze excessen (artsen, money, Sacklers), dat het zo uit de klauwen liep.
https://nos.nl/artikel/22(...)stiller-groot-maakte
Disney----Rivalsquote:
Goedemorgenquote:
Hey Chanel Masked singers nog gekeken gisteren?quote:
Hey heerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |