Ja klopt en dat maakt het ook zo leuke wedstrijd, het kan alle kanten opgaanquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:39 schreef 12Beaufort het volgende:
Helaas vergeten afgelopen zondag.
Gaat mij meer om de wekelijkse voorspelling. Soms zit men er heel dicht bij en soms pakt het totaal anders uit dan gedacht![]()
Op naar volgend jaar
Omg! Eerste bij de laatste van het jaarquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Intro:
JAAAAAdaar is het dan, de aller laatste uitslag van 2024, week 52 zeggen we bijna gedag en gaan we weer opnieuw beginnen naar week 1! Maar voor het zover is zal ik eerst voor deze week bekend maken wie de winnaar is, wie staan er op 2 en 3, en wie gaat als laatste van 2024 als misser naar huis?
Deze week zijn vooral de blikken gericht op de temperatuur, iedereen zat niet eens in de buurt van de uiteindelijk gemeten temperatuur en daar komen dan ook de meeste punten weg.
Voor de naar de uitslag gaan wil ik even zeggen: Bedankt voor jullie spontane inzet dit jaar! We hebben hele goeie weken gehad met records, maar ook een week die echt compleet in duigen vieldit en nog veel meer kom ik volgend jaar op terug met terugblikken maar ook met statistieken voor elke deelnemers voor zowel week, maand als jaar voorspellingen, maar ook de uitslagen komen natuurlijk aan bod
Ik kijk met volle teugen naar het nieuwe jaar waar ik nu alvast laat zien om de uitslag wat leuker te maken, op een aanmerkingen mogen gepost worden![]()
En dan nu naar de uitslag![]()
Podiumplek:
Op de 1ste plek met 5,87 punten is geworden: @:Starhopper
Op de 2de plek met 5,90 punten is geworden: @:GarlandBriggs
Op de 3de plek met 6,73 punten is geworden: @:INViCTuSGefeliciteerd met deze overwinning
Uitslag:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze nieuwe look? Elke week krijgen we weer een andere afbeelding, misschien met hoe het weerbeeld is geweest? Op en aanmerkingen mogen gepost worden![]()
Gedeelde plek:
Geen gedeelde plek in deze laatste week van het jaar.
Misser van de week
@:Houtenbeen mag deze week en ook de laatste trofee van dit jaar in handen nemen, die lenteachtige temperaturen waar iedereen wel naar verlangt kwam helaas niet uithopelijk volgend jaar beter
![]()
Beste prestatie:
Temp max: @:INViCTuS met 4,5 graden verschil.
Temp min: @:SpeedyGJ met 4.2 graden verschil.
Neerslag: 6 users met 0mm verschil.
Zon uren: @:GarlandBriggs / @:INViCTuS / @:MissHobje met 0,0 uren verschil.
Gem wind: @:Starhopper met 0,0km/h verschil.
Windrichting: @:Butz0rs met 0 richting verschil.
Luchtdruk: @:Starhopper / @:Butz0rs / @:Frutsel met 0,2hpa verschil.
Met dit alles gezegd te hebben, wil ik jullie allemaal een heel goed uiteinde wensen en op naar opnieuw een spannende 2025!
Ik zeg DOEN! Het ziet er echt veel eerlijker uit zo. Als iemand daardoor ineens van plek 4 naar 1 zou gaan, ja dat is dan misschien een beetje gek. Maar met dit systeem blijft het gewoon leuk en eerlijk (ook voor de nummer 1) en als je een keer een week mist zoals @12Beaufort deze week, is het niet meteen het einde van je kansen voor de top 3.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke stiekeme verklapte uitslag, links nieuw, rechts oud. (De rechte kant geld voor de uitslag!)
Oke nu ga ik eten en even opruimen hier, tot later!![]()
[ afbeelding ]
P.s: Nattekat / Dick_Laurent heb ik deels niet meegenomen.
Gewoon een beetje discipline hebben hoorquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zeg DOEN! Het ziet er echt veel eerlijker uit zo. Als iemand daardoor ineens van plek 4 naar 1 zou gaan, ja dat is dan misschien een beetje gek. Maar met dit systeem blijft het gewoon leuk en eerlijk (ook voor de nummer 1) en als je een keer een week mist zoals @:12beaufort deze week, is het niet meteen het einde van je kansen voor de top 3.
En omdat het verschil dan minder groot wordt tussen mij en Misshobje, motiveert dat misschien juist om beter je best te doen. Het lijkt nu haalbaar. Wie weet zit ik er dan de volgende keer wel heel dicht bovenop!
Euh dus ik sta keihard op 1quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke stiekeme verklapte uitslag, links nieuw, rechts oud. (De rechte kant geld voor de uitslag!)
Oke nu ga ik eten en even opruimen hier, tot later!![]()
[ afbeelding ]
P.s: Nattekat / Dick_Laurent heb ik deels niet meegenomen.
Ik doe het met alle plezierquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:23 schreef butz0rs het volgende:
Bedankt voor alle tijd die je er wekelijks in stopt @:SpeedyGJ![]()
Wat mij betreft de nieuwe methode, dan heb ik de illusie dat ik misschien niet onderaan eindig
Dat heb je goed gezien, was eigenlijk niet de bedoeling nog maar goed het kwam nu even aan bodquote:
Omg wat tofquote:Op zondag 29 december 2024 14:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik doe het met alle plezier![]()
En inderdaad, wie weet krijgen we nu wat meer spannende situaties onder de users
[..]
Dat heb je goed gezien, was eigenlijk niet de bedoeling nog maar goed het kwam nu even aan bodik had eventuele namen weg kunnen laten en kunnen vervangen door posities
maar ach dan weten jullie het nu
![]()
Ben nog bezig met de hele reutemeteut om het klaar te krijgen, de uitslagen volgen ergens volgende week
Oja, kut, deze is voor het nieuwe jaarquote:Op zondag 29 december 2024 23:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
@:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:grimselman / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:heywoodu / @:12Beaufort / @:Stephan5
Nog een kwartier
@:Nattekat , doe je nog mee? Waar blijf je!
quote:Op zondag 29 december 2024 23:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, kut, deze is voor het nieuwe jaar
Topperquote:Op zondag 29 december 2024 23:49 schreef Nattekat het volgende:
1 Min. temp (graden C): 1,2
2 Max. temp (graden C): 4,7
3 Neerslag (mm): 0
4 Zon (uren): 1
5 Windsnelheid (m/s): 2,2
6 Windrichting (graden): W
7 Luchtdruk (hPa): 1020
Valse start kan ook een goeie start zijnquote:Op maandag 30 december 2024 01:12 schreef GarlandBriggs het volgende:
Ai ai ai ..ik haal de dagen door de war
Valse start!
1 Min. temp (graden C): 0,6
2 Max. temp (graden C): 5
3 Neerslag (mm): 0.3
4 Zon (uren): 2,5
5 Windsnelheid (m/s): 2.0
6 Windrichting (graden): WZW
7 Luchtdruk (hPa): 1021
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |