abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215856342
Zit eraan te denken een Zelesta dekbed aan te schaffen (dekbed zonder dekbedhoes nodig te hebben).
Bij de recensies zag ik wel staan dat sommige mensen vonden dat hij niet lekker helemaal om je heen getrokken kon worden, en dat de tijk nogal slaapzakachtig aanvoelt.
Dat leek me beiden niks.

Een vriend van me bleek een Zelesta dekbed te hebben, dus even getest: hiervan was de tijk mooi zacht, slaapzakachtig viel reuze mee. Ook was ie soepel en kon ik het dekbed heus wel om me heen trekken. Temperatuur leek goed.
Ik was overtuigd.

Maar nu kijk ik op hun site en zie ik staan dat ze Royal bed en Premium bed hebben. Die vriend van me kennende, heeft hij ws een premium dekbed gekocht (kan het nu helaas niet vragen en hij weet het ws ook niet meer).

Weet iemand of er veel verschil zit tussen de royal en de premium uitvoeringen van de dekbedden van Zelesta?

Iemand die ervaring heeft met de Royal bed dekbedden, voelen deze ook soepel genoeg aan en niet erg slaapzakachtig? Straks koop ik een kat in de zak omdat ik miss de premium heb getest bij die vriend van me terwijl de royal bedden wel slaapzakachtig zijn....

Waar ik ook nog kan kijken is Happybed, maar nog niet zo in verdiept....ervaringen?
  vrijdag 13 december 2024 @ 12:33:02 #2
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215856366
Ik zou goed de recensies lezen. Zijn niet onverdeeld positief. Bijv. ze passen nogal eens niet in je wasmachine.
  vrijdag 13 december 2024 @ 12:50:20 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215856540
Ik begrijp het hele concept niet. Ga je dan elke week dat hele ding wassen?
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 13 december 2024 @ 13:05:06 #4
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215856739
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 12:50 schreef Lienekien het volgende:
Ik begrijp het hele concept niet. Ga je dan elke week dat hele ding wassen?
Ja. Het komt in de plaats van je dekbed plus overtrek.
  vrijdag 13 december 2024 @ 13:10:46 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215856794
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 13:05 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ja. Het komt in de plaats van je dekbed plus overtrek.
Ja, dat snap ik wel. Maar wie wil dat nou? En waarom? Dan moet dat ding dus ook in de droger, als je er ‘s avonds weer onder wilt slapen.
  vrijdag 13 december 2024 @ 13:11:12 #6
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_215856801
Dus als het niet droog is kan je niet slapen :D

Let er ook op dat soort dekbedden allemaal 100% synthetisch is
I assure you. I have no notion of treating men with such respect. That is the way to spoil them. (Jane Austen, Northanger Abbey)
This is a man's world but women hold it up (Carter Fatih, Man)
Het officiële liefje van @Monitor O+
  vrijdag 13 december 2024 @ 13:13:42 #7
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215856840
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 13:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, dat snap ik wel. Maar wie wil dat nou? En waarom? Dan moet dat ding dus ook in de droger, als je er ‘s avonds weer onder wilt slapen.
In de reclame wordt er op gewezen dat je met zo’n ding geen overtrekken meer hoeft te gebruiken. Want dat is de ellende: die dingen er om doen. En hij moet ‘s avonds inderdaad weer droog zijn.
  vrijdag 13 december 2024 @ 13:15:47 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215856870
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 13:13 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
In de reclame wordt er op gewezen dat je met zo’n ding geen overtrekken meer hoeft te gebruiken. Want dat is de ellende: die dingen er om doen. En hij moet ‘s avonds inderdaad weer droog zijn.
Ja, dat weet ik.

Maar de ellende van elke keer dat hele ding wassen dan?
  vrijdag 13 december 2024 @ 13:17:02 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215856889
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus als het niet droog is kan je niet slapen :D

Let er ook op dat soort dekbedden allemaal 100% synthetisch is
Dekbed mag van mij wel synthetisch zijn, maar de hoes moet wel 100% katoen zijn.
  vrijdag 13 december 2024 @ 13:19:37 #10
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_215856931
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 13:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dekbed mag van mij wel synthetisch zijn, maar de hoes moet wel 100% katoen zijn.
Dat zijn deze ook niet 100% microvezel.

Brr moet er niet aan denken.

Heb zelf een wollen dekbed en katoenen overtrekken.
I assure you. I have no notion of treating men with such respect. That is the way to spoil them. (Jane Austen, Northanger Abbey)
  vrijdag 13 december 2024 @ 13:20:22 #11
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215856937
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 13:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, dat weet ik.

Ja dat is het nadeel. Vooral omdat ie niet past in de helft van de machines. Dan heb je er niets aan.
pi_215856988
Elke week dat hele ding wassen en binnen een dag zien te drogen weegt op tegen gewoon elke week de hoes verwisselen en die wassen? En dan is de hele bende nog synthetisch ook…
*loopt hoofdschuddend weer verder
  vrijdag 13 december 2024 @ 13:36:05 #13
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_215857155
Oh en natuurlijk geen keuze tussen verschillende diktes, dus het hele jaar zweterig
  vrijdag 13 december 2024 @ 13:38:19 #14
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215857166
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en natuurlijk geen keuze tussen verschillende diktes, dus het hele jaar zweterig
En de bovenkant zal wel glad zijn (glimt mooi) waardoor het ding van je afglijdt. Ook als je je omdraait. |:)
  vrijdag 13 december 2024 @ 13:39:33 #15
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_215857179
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 13:38 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
En de bovenkant zal wel glad zijn (glimt mooi) waardoor het ding van je afglijdt. Ook als je je omdraait. |:)
Ik raak steeds meer overtuigd om dit dekbed aan te schaffen
pi_215857269
Ik heb altijd goed geslapen onder mijn Zelestra Royal dekbed, maar toen ik de Premium versie probeerde, voelde het alsof ik een compleet nieuwe slaapervaring ontdekte. Laat me je vertellen: als je denkt dat de Royal geweldig is, zal de Premium je compleet verbazen.

Iemand postte nog iets over de hitte in de zomer. Dat ervaar ik totaal niet! De vulling voelt heerlijk luchtig en luxueus aan, terwijl het dekbed precies de juiste hoeveelheid warmte biedt – warm in de winter, koel in de zomer. Het lijkt wel alsof het zich perfect aanpast aan mijn lichaamstemperatuur. In vergelijking voelt de Royal, hoe goed die ook is, toch wat zwaarder en minder ademend.

De premium afwerking is een klasse apart. De tijk (buitenkant) voelt zijdezacht aan en ziet er verfijnder uit dan bij de Royal. Bovendien merk je dat er extra aandacht is besteed aan details zoals de stiknaden, die ervoor zorgen dat de vulling altijd gelijkmatig verdeeld blijft. Het verschil in materialen is subtiel maar voelbaar – de Premium geeft echt dat ‘hotel-suite’-gevoel.

Wat me vooral blij maakt, is de duurzaamheid van het product. Hoewel ik dacht dat de Royal lang mee zou gaan, voelt de Premium nog robuuster en beter bestand tegen de tand des tijds. Zelfs na meerdere wasbeurten blijft het dekbed als nieuw, zonder dat de vulling klontert of de zachtheid verloren gaat.

De Zelestra Premium is misschien iets duurder, maar het verschil in slaapkwaliteit rechtvaardigt elke cent. Ik word uitgeruster wakker en voel me de hele dag energieker. Het is duidelijk dat de Premium versie is ontworpen voor mensen die het allerbeste willen – en dat is precies wat je krijgt.

Een dikke 10/10 voor de Zelestra Premium!
pi_215857619
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 13:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb altijd goed geslapen onder mijn Zelestra Royal dekbed, maar toen ik de Premium versie probeerde, voelde het alsof ik een compleet nieuwe slaapervaring ontdekte. Laat me je vertellen: als je denkt dat de Royal geweldig is, zal de Premium je compleet verbazen.

Iemand postte nog iets over de hitte in de zomer. Dat ervaar ik totaal niet! De vulling voelt heerlijk luchtig en luxueus aan, terwijl het dekbed precies de juiste hoeveelheid warmte biedt – warm in de winter, koel in de zomer. Het lijkt wel alsof het zich perfect aanpast aan mijn lichaamstemperatuur. In vergelijking voelt de Royal, hoe goed die ook is, toch wat zwaarder en minder ademend.

De premium afwerking is een klasse apart. De tijk (buitenkant) voelt zijdezacht aan en ziet er verfijnder uit dan bij de Royal. Bovendien merk je dat er extra aandacht is besteed aan details zoals de stiknaden, die ervoor zorgen dat de vulling altijd gelijkmatig verdeeld blijft. Het verschil in materialen is subtiel maar voelbaar – de Premium geeft echt dat ‘hotel-suite’-gevoel.

Wat me vooral blij maakt, is de duurzaamheid van het product. Hoewel ik dacht dat de Royal lang mee zou gaan, voelt de Premium nog robuuster en beter bestand tegen de tand des tijds. Zelfs na meerdere wasbeurten blijft het dekbed als nieuw, zonder dat de vulling klontert of de zachtheid verloren gaat.

De Zelestra Premium is misschien iets duurder, maar het verschil in slaapkwaliteit rechtvaardigt elke cent. Ik word uitgeruster wakker en voel me de hele dag energieker. Het is duidelijk dat de Premium versie is ontworpen voor mensen die het allerbeste willen – en dat is precies wat je krijgt.

Maar heeft de Zelestra Premium ook je aids genezen?
  vrijdag 13 december 2024 @ 15:06:59 #18
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215857892
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 13:48 schreef Frozen-assassin het volgende:

Jaaaaaaja :D
  Spellchecker vrijdag 13 december 2024 @ 15:12:23 #19
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215857936
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 13:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, dat weet ik.

Leg er een gewoon laken onder :!
  vrijdag 13 december 2024 @ 15:15:16 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215857961
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 15:12 schreef maily het volgende:

[..]
Leg er een gewoon laken onder :!
Vind ik ook niet echt een verbetering t.o.v. dekbed en -hoes.
pi_215858139
Koop gewoon een overtrek, idioot. 8)7
pi_215861890
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 13:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ze schijnen snel te drogen, zegt de site.
(en ja, je moet wel goed nagaan welke maat je neemt en of die in je wasmachine past, daar staat wel een tabel voor op de site. Moet nog even nagaan of de 200x200 dan in mijn 8kg lader kan).

Hoes, laken, kussensloop etc. moet je ook wassen, en is bij mij ook vaak niet dezelfde avond droog in de winter (heb een favoriet dekbedovertrek :') dus hoop altijd dat ie weer optijd droog is).

Ik heb op dit moment 3 dekbedden en 3 fleecedekens op mijn bed liggen (koukleum), waarvan de bovenste 2 dekbedden nu ook geen hoes eromheen hebben.
Reden dat ik 3 dekbedden heb liggen, is ws omdat ze gewoon zo oud zijn, dat ze niet meer geweldig isoleren en ik er daarom 3 nodig heb.

Wordt wel tijd voor eens een nieuw dekbed.
Maar mocht die Zelestra niet bevallen om onder te liggen of toch niet in de wasmachine passen, kan ik m altijd als extra dekbed gebruiken zoals ik nu ook heb, en eronder gewoon onder mijn huidige -verouderde- dekbed slapen ;p

Voor mensen die last hebben van hun lijf of handen, waarbij het bed verschonen een hele verzoeking is, is zo'n hoesloos dekbed wel ideaal ergens :)
  vrijdag 13 december 2024 @ 21:49:50 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215861906
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 21:47 schreef 05ke het volgende:

[..]
Ze schijnen snel te drogen, zegt de site.
(en ja, je moet wel goed nagaan welke maat je neemt en of die in je wasmachine past, daar staat wel een tabel voor op de site. Moet nog even nagaan of de 200x200 dan in mijn 8kg lader kan).

Ik heb op dit moment 3 dekbedden en 3 fleecedekens op mijn bed liggen, waarvan de bovenste 2 dekbedden nu ook geen hoes eromheen hebben.
Reden dat ik 3 dekbedden heb liggen, is ws omdat ze gewoon zo oud zijn, dat ze niet meer geweldig isoleren.

Wordt wel tijd voor eens een nieuw dekbed.
Maar mocht die Zelestra niet bevallen om onder te liggen of toch niet in de wasmachine passen, kan ik m altijd als extra dekbed gebruiken zoals ik nu ook heb, en eronder gewoon onder mijn huidige -verouderde- dekbed slapen ;p

Voor mensen die last hebben van hun lijf of handen, waarbij het bed verschonen een hele verzoeking is, is zo'n hoesloos dekbed wel ideaal ergens :)
Zo’n 200x200 dekbed hanteren bij wassen en drogen is dan ook niet echt gemakkelijk.
  vrijdag 13 december 2024 @ 22:09:32 #24
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215862116
Sinds wij het Zelestra dekbed hebben aangeschaft is ons liefdesleven met sprongen vooruit gegaan. Geen gehannes met overtrekken meer; we houden energie over. Voor ons niets anders meer! Dank, ook namens mijn man!
  Spellchecker vrijdag 13 december 2024 @ 22:09:51 #25
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215862120
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 22:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Sinds wij het Zelestra dekbed hebben aangeschaft is ons liefdesleven met sprongen vooruit gegaan. Geen gehannes met overtrekken meer; we houden energie over. Voor ons niets anders meer! Dank, ook namens mijn man!
_O-
  vrijdag 13 december 2024 @ 22:10:07 #26
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215862123
Hoeveel kost ie eigenlijk?
pi_215862364
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 22:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoeveel kost ie eigenlijk?
Als ik die uit de aanbieding neem (1+1 gratis) dan 62,10 euro ;) Anders duurder, geloof gemiddeld 69 euro per stuk.
  vrijdag 13 december 2024 @ 22:39:57 #28
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215862440
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 22:33 schreef 05ke het volgende:

[..]
Als ik die uit de aanbieding neem (1+1 gratis) dan 62,10 euro ;) Anders duurder, geloof gemiddeld 69 euro per stuk.
Dat is goedkoop.
pi_215862525
Enige wat ik me afvraag is of je het bezorgadres kunt wijzigen. Ik wil niet dat het bij mij thuis wordt bezorgd (want wil niet dat het bij buren/ vreemden in de straat wordt bezorgd) maar wil het ophalen.

Tijdens de bestelling moet je je eigen adres opgeven, zie geen optie voor afhaalpunt staan.
Je kan je pakket volgen, maar dit gaat via Zelesta zelf op hun eigen site. Je moet dan je emailadres en het ordernummer invoeren, en dan kan je je order volgen. Dit kan pas zodra de order het magazijn heeft verlaten.

Ik weet niet of je dan nog via de normale track en trace (als je die al krijgt?) je bezorgadres kan wijzigen, want dat moet juist toch gebeuren voor een product een magazijn verlaat meen ik.

Is er een manier waarop ik kan aangeven dat iets niet bij buren bezorgd moet worden maar op een afhaalpunt?
Iemand zei ooit dat je dan NBB (Niet Bij Buren) achter je naam (of was het adres?) moet zetten. Hoe zit dat precies?
  vrijdag 13 december 2024 @ 22:57:47 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215862590
Heb je de recente reviews op Trustpilot gelezen?
pi_215862923
Ik snap niet zo goed hoe je bij zo’n product uitkomt. Als je echt iets mankeert waardoor je bed opmaken een ware hel is, dan begrijp ik het.

Maar anders zou ik nooit kiezer voor polyester. Die stof moet gewoon verbannen worden. Dat heerlijk frisse van een net opgemaakt bed, met frisse katoenen overtrek en een wollen dekbed. Heerlijk.
  zaterdag 14 december 2024 @ 00:48:07 #32
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_215863146
Ik heb er 2 en ik vind het zo ideaal. Had altijd veel gezeik met dekbed die er altijd voor de helft weer uitkwam, en ik heb weinig energie en kracht door chronische ziekte en dan is dit gewoon fijn.

Het droogt inderdaad erg snel. Uurtje of 2 en dan is het wel droog.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 14 december 2024 @ 00:50:44 #33
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_215863159
Die heb ik gekocht voor mijn moeder omdat ze nog wel eens op de bank ik slaap valt. Dacht haar een mooie deken te geven. Maar het voelde echt aan als een synthetische slaapzak. Dus die ging diezelfde dag weer retour. Ze heeft hem nooit gezien.

Ze heeft inmiddels een heerlijke warme fleece deken gekocht.

Voor ons geen Zelesta meer.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 14 december 2024 @ 05:02:09 #34
485843 crew  Jippie
pi_215863556
quote:

[..]
Na jaren strijd met mijn man heb ik ons 240 x 220 dekbed omgewisseld voor 2 x 155 x 220 dekbedden, dit ivm het verschonen. Had het jaren eerder moeten doen. Verschonen is zo veel eenvoudiger.(helemaal als je een overtrek met ritsen neemt) Zo'n Zelesta dekbed lijkt mij helemaal niets, ik zou het afwisselen van mako-satijn, katoen en flanellen dekbedovertrekken te erg missen in de seizoenen. Vind dat gewoon lekker, je dekbed om de haverklap wassen lijkt mij ook veel bewerkelijker. Voor een logeerbed kan ik zo'n Zelesta dekbed nog wel indenken. Maar voor dagelijks gebruik niet.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 14 december 2024 @ 05:08:52 #35
485843 crew  Jippie
pi_215863559
quote:

[..]
Na jaren strijd met mijn man heb ik ons 240 x 220 dekbed omgewisseld voor 2 x 155 x 220 dekbedden, dit ivm het verschonen. Had het jaren eerder moeten doen. Verschonen is zo veel eenvoudiger.(helemaal als je een overtrek met ritsen neemt) Zo'n Zelesta dekbed lijkt mij helemaal niets, ik zou het afwisselen van mako-satijn, katoen en flanellen dekbedovertrekken te erg missen in de seizoenen. Vind dat gewoon lekker, je dekbed om de haverklap wassen lijkt mij ook veel bewerkelijker. Voor een logeerbed kan ik zo'n Zelesta dekbed nog wel indenken. Maar voor dagelijks gebruik niet.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 12:29 schreef 05ke het volgende:
Zit eraan te denken een Zelesta dekbed aan te schaffen (dekbed zonder dekbedhoes nodig te hebben).
Bij de recensies zag ik wel staan dat sommige mensen vonden dat hij niet lekker helemaal om je heen getrokken kon worden, en dat de tijk nogal slaapzakachtig aanvoelt.
Dat leek me beiden niks.

Een vriend van me bleek een Zelesta dekbed te hebben, dus even getest: hiervan was de tijk mooi zacht, slaapzakachtig viel reuze mee. Ook was ie soepel en kon ik het dekbed heus wel om me heen trekken. Temperatuur leek goed.
Ik was overtuigd.

Maar nu kijk ik op hun site en zie ik staan dat ze Royal bed en Premium bed hebben. Die vriend van me kennende, heeft hij ws een premium dekbed gekocht (kan het nu helaas niet vragen en hij weet het ws ook niet meer).

Weet iemand of er veel verschil zit tussen de royal en de premium uitvoeringen van de dekbedden van Zelesta?

Iemand die ervaring heeft met de Royal bed dekbedden, voelen deze ook soepel genoeg aan en niet erg slaapzakachtig? Straks koop ik een kat in de zak omdat ik miss de premium heb getest bij die vriend van me terwijl de royal bedden wel slaapzakachtig zijn....

Waar ik ook nog kan kijken is Happybed, maar nog niet zo in verdiept....ervaringen?
Bij de faq op Zelesta.nl vind je veel antwoorden. Het verschil zit in de warmteklassen, vulling en tijk.

b858827df1e3007c398cb2b00daa8ac23caf1ed5.jpg?1734149313
ec891434fc2e2cf55ec7d9bfd06038c97d1d5f06.jpg?1734149326
pi_215952474
Als jij dat wisselen en wassen van dekbed hoes zo’n belasting vindt, kun je toch ouderwets overgaan op lakens en dekens? Of lakens en dekbedden?
De omgekeerde prinses op de erwt.

Eén keer per week verschonen: bovenlaken wordt onderlaken en onderlaken wordt gewassen.

Oh nee …onderlakens zijn nu anders met de hoeken en niet te gebruiken als boven… my bad >:O
pi_215952502
Verder: praktisch gezien: hoe sleep je het ding van bed naar machine naar buiten naar droger en terug?
Er past zo te lezen niks anders in je machines? Dan extra belasting van machines draaien.

Investeer dan in een electrisch verwarmende boven- of onder deken! Dat zijn de kosten niet.
pi_215953919
Ik heb er eentje van Zelesta en eentje van Happy Bed.die laatste vind ik een stuk prettiger. Ik heb een 9 kilo wasmachine..Dus de 200x200 past er makkelijk in.
Ik heb de Royal bed. Deze vind ik voor de winter wel erg fris.
Die van Happy Bed bestaat uit 2 losse delen die in de wasmachine kunnen en is een stuk warmer.

Ze zijn inderdaad zo droog. 's morgens gewassen is 's avonds op bed.

Reden om aan te schaffen? Huisstofmijt allergie. Sinds ik deze dekbedden heb, heb ik hier een stuk minder last van.
pi_215954115
Ze zijn idd flink aan het adverteren op social media
pi_216055567
Wat een luiaards hier.
Wat is er nou erg aan om een dekbedhoes te verwisselen voor een schone?
En dekbedden zelf wassen kan best, maar je moet wel een grote wasmachine hebben. Anders wordt je dekbed echt niet schoon.
Je wasmachine thuis krijgt het sop ook niet goed genoeg uit het dekbed.omdat het te weinig ruimte heeft in je wasmachine thuis.Lig je in feite alsnog onder vuil beddengoed.
Ik was alle dekbedden om het half jaar bij zo’n gigagrote revolution wasmachine hier bij het tankstation.En elke week normaal schone dekbedhoezen eromheen. Zo erg is het niet,
Zie het maar als extra lichaamsbeweging.
  zaterdag 28 december 2024 @ 21:15:40 #41
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_216056441
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 20:45 schreef quirina het volgende:
Wat een luiaards hier.
En dekbedden zelf wassen kan best, maar je moet wel een grote wasmachine hebben. Anders wordt je dekbed echt niet schoon.
Je wasmachine thuis krijgt het sop ook niet goed genoeg uit het dekbed.omdat het te weinig ruimte heeft in je wasmachine thuis.Lig je in feite alsnog onder vuil beddengoed.
Ik was alle dekbedden om het half jaar bij zo’n gigagrote revolution wasmachine hier bij het tankstation.En elke week normaal schone dekbedhoezen eromheen. Zo erg is het niet,
Ik heb twee redenen gelezen waarom users deze dekens gebruiken en luiheid was er geen.
  zaterdag 28 december 2024 @ 21:53:34 #42
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_216057623
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 20:45 schreef quirina het volgende:
Wat een luiaards hier.
Ga je lekker?

Niks met lui zijn te maken bij mij in ieder geval. Ik ben chronisch ziek en heb de energie en pijnklachten waardoor het moeilijk gaat om zelf te verschonen en hiermee wil het wel zelf.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')