SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Dat is inderdaad het voetbaltechnische aspect. Maar het is vooral die hele bevlogen act eromheen. Ik kan me zomaar voorstellen dat Farioli en Weghorst dikke maten zijn.quote:
Dat denk ik niet, narcisten dulden doorgaans geen mede-narcisten.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het voetbaltechnische aspect. Maar het is vooral die hele bevlogen act eromheen. Ik kan me zomaar voorstellen dat Farioli en Weghorst dikke maten zijn.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het voetbaltechnische aspect. Maar het is vooral die hele bevlogen act eromheen. Ik kan me zomaar voorstellen dat Farioli en Weghorst dikke maten zijn.
Ik snap sowieso niet hoe je bij deze man bent uitgekomen die werkelijk niets als trainer nog wat gepresteerd heeft.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Tussenronde, niet de KO-fase.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:16 schreef Lt.Bookman het volgende:
Er wordt te negatief gedaan. Ajax is geplaatst voor de knockout-fase en twee keer winnen na de winterstop en ze behoren zelfs nog bij de eerste acht:
6. Galatasaray 12 pnt.
7. Manchester United 12 pnt.
8. Rangers 11 pnt.
9. Tottenham 11 pnt.
10. Steaua Boekarest 11 pnt.
11. Ajax 10 pnt.
Manchester United speelt nog tegen Rangers en Steaua Boekarest. En Ajax zelf speelt nog tegen Galatasaray.
je zal je er maar druk om maken. Zal wel bij Ajax horen, hoor je niks is het niet goed en is het iemand die er vol voor gaat net zo min.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Winst tegen Galataseray (en Riga) en je bent in principe door ja.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:16 schreef Lt.Bookman het volgende:
Er wordt te negatief gedaan. Ajax is geplaatst voor de knockout-fase en twee keer winnen na de winterstop en ze behoren zelfs nog bij de eerste acht:
6. Galatasaray 12 pnt.
8. Rangers 11 pnt.
9. Tottenham 11 pnt.
11. Ajax 10 pnt.
Manchester United speelt nog tegen Rangers en Steaua Boekarest. En Ajax zelf speelt nog tegen Galatasaray.
Vond je het spel toen buiten de wedstrijden tegen Feyenoord en PSV echt goed ja?quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Winst tegen Galataseray (en Riga) en je bent in principe door ja.
Alleen is het spel een maand al niet meer om aan te zien. Vrij wonderlijk verval.
Want de eerste kwart van het seizoen liep over het algemeen goed. Niet alleen de resultaten waren goed, ook het spel was duidelijk en prima. Is nu helemaal niks meer van over.
In ieder geval de helft van de wedstrijden speelde je goed en won je vrij eenvoudig. En een deel van de matige wedstrijden waren nog wel te verklaren. Moeizame winst op Groningen en Willem 2 na Slavia Praag uit en Qarabag uit bijv.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond je het spel toen buiten de wedstrijden tegen Feyenoord en PSV echt goed ja?
Ik heb me twijfels....quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:06 schreef Paul het volgende:
[..]
zal ik almere op winst zetten op toto.nl ok
quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:59 schreef Themeparktommy het volgende:
Gewoon Brobbey leren koppen dan is er weinig aan de hand
De huidige 10 punten is al zo goed als zeker genoeg voor de tussenronde, met 16 punten ben je zo goed als zeker top-8.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Winst tegen Galataseray (en Riga) en je bent in principe door ja.
Alleen is het spel een maand al niet meer om aan te zien. Vrij wonderlijk verval.
Want de eerste kwart van het seizoen liep over het algemeen goed. Niet alleen de resultaten waren goed, ook het spel was duidelijk en prima. Is nu helemaal niks meer van over.
En leren scoren.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:59 schreef Themeparktommy het volgende:
Eens. Gewoon lekker laten staan zodat we wekelijks kunnen genieten van Brobbey.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:59 schreef Themeparktommy het volgende:
Je kan er beter uit vliegen want straks zijn ze nog meer vermoeidquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:16 schreef Lt.Bookman het volgende:
6. Galatasaray 12 pnt.
8. Rangers 11 pnt.
9. Tottenham 11 pnt.
11. Ajax 10 pnt.
Komt allemaal goed, aldus de man die zijn team goed zag spelen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eens. Gewoon lekker laten staan zodat we wekelijks kunnen genieten van Brobbey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |