quote:Brobbey slaapt al maanden slecht in moeilijkste fase ooit: 'God moet zijn werk doen'
Blijkbaar Hato met een andere positie dan normaal, die op het middenveld dan?quote:Op zondag 22 december 2024 11:32 schreef Wertha het volgende:
Verzin maar weer een opstelling. Jeetje. Akpom en Gaeei op de vleugels.
Gebrek aan beter, de selectie ontstijgt nauwelijks het niveau van Telstar, maar dat zagen we een paar dagen geleden al.quote:
Meerdere zelfs, dat is een fase waar Feyenoord in het verleden ook in heeft gezeten, gelukkig voor hun hadden zij Kees van Wonderen.quote:Op zondag 22 december 2024 12:31 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb het gevoel dat er een wonder nodig is om überhaupt tot een kans te komen
Ja dankzij Godquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:26 schreef Wotte het volgende:
Brobbey legt er de tweede seizoenshelft gewoon nog minimaal 15 in.
Schrijf die alvast maar op.
Er komt in de winterstop toch geen versterking, we zullen met deze matige KKD-selectie het gehele seizoen moeten uitzitten en hopen dat je in de top 5 eindigt.quote:
Oke klaasquote:Op zondag 22 december 2024 12:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er komt in de winterstop toch geen versterking, we zullen met deze matige KKD-selectie het gehele seizoen moeten uitzitten en hopen dat je in de top 5 eindigt.
Ik zei het ook meer vanuit de gedachte dat we een paar weekjes niet naar deze treurnis hoeven te kijkenquote:Op zondag 22 december 2024 12:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er komt in de winterstop toch geen versterking, we zullen met deze matige KKD-selectie het gehele seizoen moeten uitzitten en hopen dat je in de top 5 eindigt.
Ja? Dan is een kinderhand snel gevuld. Dat je 2e staat verbloemt alles want als voetballiefhebber hoef je niet naar dit elftal te kijken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:35 schreef StevenHyde het volgende:
Zondag nog even Steijn vernederen en dan ben ik zeer te spreken over het afgelopen half jaar.
Ajax zit dit hele seizoen in een fase waarin alleen het resultaat telt. Ik zou er voor tekenen als we aan het einde van het seizoen tweede staan en CL mogen spelen, ook als dat met extreem lelijk voetbal is.quote:Op zondag 22 december 2024 12:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja? Dan is een kinderhand snel gevuld. Dat je 2e staat verbloemt alles want als voetballiefhebber hoef je niet naar dit elftal te kijken.
Italiaantje heeft weer de hele nacht FM gespeeld met 3 flessen Nebbiolo opquote:Op zondag 22 december 2024 12:40 schreef Heeinz het volgende:
Weghorst en Klaassen die tiki taka proberen te spelen
In Barolo we trustquote:Op zondag 22 december 2024 12:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Italiaantje heeft weer de hele nacht FM gespeeld met 3 flessen Nebbiolo op
Als je realistisch bent heb je ook niks in de CL te zoeken.quote:Op zondag 22 december 2024 12:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax zit dit hele seizoen in een fase waarin alleen het resultaat telt. Ik zou er voor tekenen als we aan het einde van het seizoen tweede staan en CL mogen spelen, ook als dat met extreem lelijk voetbal is.
Maar goed, het is totaal niet realistisch dat we met deze selectie boven Feyenoord, Utrecht, AZ en Twente eindigen.
Klopt maar we hebben het geld wel nodigquote:Op zondag 22 december 2024 12:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je realistisch bent heb je ook niks in de CL te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |