dit seizoen 24 wedstrijden, 3 keer gescoord. Eens in de 8 wedstrijden scoort iequote:Op donderdag 19 december 2024 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het begint onderhand wel een beetje treurig te worden, leuk sterk aanspeelpunt maar voor de rest heb je er niet veel aan
Dipje. Komt wel weer goed.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:22 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
dit seizoen 24 wedstrijden, 3 keer gescoord. Eens in de 8 wedstrijden scoort ie
Ik vind dit zo’n leuke rubriek hèquote:Op donderdag 19 december 2024 22:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
Brobbey zelfs tegen Telstar onzichtbaar en gewisseld
Die jongen is zo ontzettend overschat. Er zal toch wel iets beters in de jeugd rondlopen? Toch?![]()
Heel Ajax op het moment.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:00 schreef Caland het volgende:
Is Berghuis eigenlijk op zijn retour?
@:da_sandman
quote:Op donderdag 19 december 2024 22:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zijn naam verbasteren is onnodig inderdaad.
Las ik nou ergens dat jij kinderen hebt?quote:Op donderdag 19 december 2024 23:02 schreef De_Pel het volgende:
Kakbom nu in alle drie de competities meer gescoord dan Brobbey.
is al 2 jaar hun beste spits, raar dat ze dat daar niet zienquote:Op donderdag 19 december 2024 23:02 schreef De_Pel het volgende:
Kakbom nu in alle drie de competities meer gescoord dan Brobbey.
Die jongen is echt totaal niet in vorm dat lijkt mij duidelijk. Maar ik zou mezelf wel eens achter de oren krabben, dat je dan alsnog niet verder komt dan het niveautje hi ha hoo Brobbey kankerjood.quote:
Een vormdip van 4 maanden? Die jongen is en zal gewoon nooit een echte spits worden. Te lomp, geen techniek, niet de slimheid om zichzelf vrij te lopen waar het kan. Koppen kan hij niet, penalty’s nemen niet.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die jongen is echt totaal niet in vorm dat lijkt mij duidelijk. Maar ik zou mezelf wel eens achter de oren krabben, dat je dan alsnog niet verder komt dan het niveautje hi ha hoo Brobbey kankerjood.
Zelfs ik was nog objectiever over Gimenez in zijn vormdip dan dit.
Op het moment dat je geen judoduel met hem aangaat is het eigenlijk gewoon niks.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die jongen is echt totaal niet in vorm dat lijkt mij duidelijk. Maar ik zou mezelf wel eens achter de oren krabben, dat je dan alsnog niet verder komt dan het niveautje hi ha hoo Brobbey kankerjood.
Zelfs ik was nog objectiever over Gimenez in zijn vormdip dan dit.
Vier maanden is toch niet zo ongewoon voor en vormdip. Het is mijns inziens altijd een beetje flauw om ze af te schrijven als ze overduidelijk met zichzelf aan het worstelen zijn.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een vormdip van 4 maanden? Die jongen is en zal gewoon nooit een echte spits worden. Te lomp, geen techniek, niet de slimheid om zichzelf vrij te lopen waar het kan. Koppen kan hij niet, penalty’s nemen niet.
Een one trick pony is het. Aangespeeld worden en er met hangen en wurgen er voorbij zien te komen om te schieten . In de jeugd ging dat makkelijk, maar nu hij tegenover echte mannen staat lukt het niet.
Sinds zijn terugkomst heeft hij die bak geld en dat riante salaris nog steeds niet waar gemaakt hoor. Volgens iedereen was hij bevrijd na die goal tegen die amateurs uit Israël en zou vanaf dan los komen. Nou, daar is niks van te zien.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vier maanden is toch niet zo ongewoon voor en vormdip. Het is mijns inziens altijd een beetje flauw om ze af te schrijven als ze overduidelijk met zichzelf aan het worstelen zijn.
De F-Side was fantastisch vandaag!quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:54 schreef cherrycoke het volgende:
Brobbey kan geen bal vasthouden.
( ben net terug van de arena )
de fans waren het leukst vanavond die gingen 90 minuten non stop.
Brobbey kan NIKSquote:Op vrijdag 20 december 2024 00:54 schreef cherrycoke het volgende:
Brobbey kan geen bal vasthouden.
( ben net terug van de arena )
de fans waren het leukst vanavond die gingen 90 minuten non stop.
Dit kan dus echt NIET.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |