ik zie psv wel winnen eigelijk, zeker in eindhoven. Nog los van of wij winnen, maar ik ga mee on jouw enthousiasme danquote:Op maandag 16 december 2024 12:29 schreef Tjacka het volgende:
Na het weekend 3 punten achter op de kop.
Doe me dan maar een gelijkspelletje in Eindhoven zondag. Achterstand in doelsaldo krijgt Ajax toch niet meer gerepareerd, dus dan maakt drie of vier punten achter ook geen verschil.quote:Op maandag 16 december 2024 12:29 schreef Tjacka het volgende:
Psv laat historisch gezien wel waanzinnig veel punten liggen in eigen huis tegen Feyenoord:quote:Op maandag 16 december 2024 12:45 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik zie psv wel winnen eigelijk, zeker in eindhoven. Nog los van of wij winnen, maar ik ga mee on jouw enthousiasme dan
Ik heb liever dat PSV 'gewoon' wint eigenlijk.quote:Op maandag 16 december 2024 12:29 schreef Tjacka het volgende:
Tis toch ook mooi om te zien als het daar instort?quote:Op maandag 16 december 2024 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb liever dat PSV 'gewoon' wint eigenlijk.
Fijner om te zien als Feyenoord blijft kwakkelen. Dan heb je nog een kansje op tweequote:Op maandag 16 december 2024 15:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tis toch ook mooi om te zien als het daar instort?
True. Daarom een gelijkspel wmb.quote:Op maandag 16 december 2024 15:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Fijner om te zien als Feyenoord blijft kwakkelen. Dan heb je nog een kansje op twee
Mwoah dat opzich wel maar 2e worden is gewoon heel belangrijk. Feyenoord beschouw ik als een concurrent, PSV ja, niet.quote:Op maandag 16 december 2024 15:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat komt wel maar ik denk niet dit seizoen. Maargoed we gaan het zien allemaal.quote:Op maandag 16 december 2024 15:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
PSV wel opeens bijzonder slecht en Bosz in zijn teksten wel wat paniekerig. Een City kan ook opeens (voor mij iig) instorten.quote:Op maandag 16 december 2024 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwoah dat opzich wel maar 2e worden is gewoon heel belangrijk. Feyenoord beschouw ik als een concurrent, PSV ja, niet.
Ze hebben 1 Eredivisie wedstrijd slecht gespeeld joh. Wonnen daarvoor nog 6-1 van Twente.quote:Op maandag 16 december 2024 17:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
PSV wel opeens bijzonder slecht en Bosz in zijn teksten wel wat paniekerig. Een City kan ook opeens (voor mij iig) instorten.
Ik opteer voor een gelijkspelletje
City stort in omdat Rodri geblesseerd is en de beste spelers over hun hoogtepunt heen zijn. Dat is bij PSV niet het geval, hoewel die echt niet zo goed zijn als velen plegen te roepen.quote:Op maandag 16 december 2024 17:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
PSV wel opeens bijzonder slecht en Bosz in zijn teksten wel wat paniekerig. Een City kan ook opeens (voor mij iig) instorten.
Ik opteer voor een gelijkspelletje
Is ook een beetje de wens van de pers uiteraard want verder verdomd weinig aan de eredivisie.quote:Op maandag 16 december 2024 20:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
City stort in omdat Rodri geblesseerd is en de beste spelers over hun hoogtepunt heen zijn. Dat is bij PSV niet het geval, hoewel die echt niet zo goed zijn als velen plegen te roepen.
Niet zo verrassend. Juventus wint meer niet dan wel in de competitie en rolt de nummer 1 van Nederland ook met 2 vingers in de neus op.quote:
Dat komt alleen omdat PSV een offday had.quote:Op maandag 16 december 2024 22:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Niet zo verrassend. Juventus wint meer niet dan wel in de competitie en rolt de nummer 1 van Nederland ook met 2 vingers in de neus op.
Volgens mij was het Inter.quote:Op maandag 16 december 2024 22:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Niet zo verrassend. Juventus wint meer niet dan wel in de competitie en rolt de nummer 1 van Nederland ook met 2 vingers in de neus op.
Walgelijk hoe 020 met dit soort oud spelers omgaatquote:Richard Witschge (55) heeft via de KNVB-arbitragecommissie afgedwongen dat er een getuigenverhoor komt met vijf hoofdrolspelers over een aanbieding die hem zou zijn gedaan door Ajax. De clubleiding nam eerder dit jaar afscheid van de ex-international. Witschge is het daar niet mee eens.
In de zomer van 2019 kwam Witschge in dienst bij Ajax, als individueel trainer A-selectie en skills trainer. Het laatste contract liep medio 2024 af. Op 27 maart stuurde Alex Kroes – de technisch directeur die toen nog de algemeen directeur was – een brief naar de voormalige speler met de mededeling dat het contract niet zou worden verlengd. ‘Je zult tijdig informatie ontvangen met betrekking tot een aantal praktische zaken aangaande jouw uitdiensttreding, zoals het inleveren van zaken en het verstrekken van een eindafrekening’, werd onder meer vermeld. ‘We willen je bedanken voor jouw inzet voor de club en wensen je veel succes in de toekomst.’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |