Wat een baas.quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:20 schreef GGMM het volgende:
Om de gemoederen een beetje te bedaren is hier een foto van Wamberto op een paard
[ afbeelding ]
Bizar. Moedwillig snel gevloten door Manschot zodat de VAR niet kon kijken.quote:
Ajax vorige week ook bij AZ maar daar hoorden we je niet over natuurlijk.quote:
Niveau van de Nederlandse arbitrage is echt om te janken.quote:Op zondag 15 december 2024 16:59 schreef Wertha het volgende:
[..]
Bizar. Moedwillig snel gevloten door Manschot zodat de VAR niet kon kijken.
We ontsnappen mega.
och knul toch, je zit er wel mee merk ik.quote:Op zondag 15 december 2024 17:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ajax vorige week ook bij AZ maar daar hoorden we je niet over natuurlijk.
Dat is dan ook wel weer de rare rol van de VAR. Die kijkt alleen terug bij overduidelijke fouten (althans dat zou het moeten zijn) en dus zal die ook niet ingrijpen. Ook als het wel een kleine overtreding is.quote:Op zondag 15 december 2024 16:59 schreef Wertha het volgende:
[..]
Bizar. Moedwillig snel gevloten door Manschot zodat de VAR niet kon kijken.
We ontsnappen mega.
Ik zit er niet mee dat het 1-0 is, jij als niet-Ajacied wel, ik snap het.quote:Op zondag 15 december 2024 17:04 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
och knul toch, je zit er wel mee merk ik.
Je komt weer behoorlijk getriggerd over.quote:Op zondag 15 december 2024 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee dat het 1-0 is, jij als niet-Ajacied wel, ik snap het.
Ajax had daar minimaal een punt verdiendquote:Op zondag 15 december 2024 17:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ajax vorige week ook bij AZ maar daar hoorden we je niet over natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |