Brubs zal er zondag wel 2 inleggen tegen een ploeg die er niks van kan en dan is alles weer hosanna.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:07 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Komt allemaal goed, aldus de man die zijn team goed zag spelen.
https://www.voetbalprimeu(...)an-voor-brobbey.html
Ja maar hij werkt wel heel hard hoor!!quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Brubs zal er zondag wel 2 inleggen tegen een ploeg die er niks van kan en dan is alles weer hosanna.
Het is ook zeiken om het zeiken. Alsof we het niveau van 2019 kunnen verwachtenquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind het nogal gezeik op Farioli. De Italianen wonnen op zijn Italiaans aan je voelde aankomen dat ze dat gingen doen, maar Ajax had de meeste en de beste kansen en speelde bij vlagen best goed. Ik voelde dat ook aankomen hoor, maar je de trainer niet verwijten dat hij die negatieve stemming niet deelt.
Ajax speelde voorspelbaar, Lazio liet ze ver komen omdat ze wisten dat Ajax toch niet de kwaliteit heeft om het af te ronden.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind het nogal gezeik op Farioli. De Italianen wonnen op zijn Italiaans aan je voelde aankomen dat ze dat gingen doen, maar Ajax had de meeste en de beste kansen en speelde bij vlagen best goed. Ik voelde dat ook aankomen hoor, maar je de trainer niet verwijten dat hij die negatieve stemming niet deelt.
Gelachen, ze lieten Brobbey bewust al die kansen krijgen want ze wisten zeker dat hij ze niet ging benutten. Ahaquote:Op zaterdag 14 december 2024 02:40 schreef Shreyas het volgende:
Lazio liet ze ver komen omdat ze wisten dat Ajax toch niet de kwaliteit heeft om het af te ronden.
Kan je er wel om gaan lachen. Maar ik zag dat bij de bookies je minder geld kreeg voor een goal van Henderson dan een goal van Brobbey. Dat zegt toch wel wat.quote:Op zaterdag 14 december 2024 04:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gelachen, ze lieten Brobbey bewust al die kansen krijgen want ze wisten zeker dat hij ze niet ging benutten. Aha
Ik ben ook niet onverdeeld enthousiast maar wat er nu gebeurt is dat een trainer wordt verweten dat hij niet hetzelfde negatieve gevoel van o jee we gaan in het mes lopen bij de wedstrijd had terwijl dat maar een gevoel was ook al kwam het uit. Ajax had gewoon de beste en meeste kansen en had kunnen winnen, en dat ziet een trainer en daar kun je niet zomaar een eigen gevoel tegenover zetten en dan beweren dat hij uit zijn nek zwetst.quote:Op zaterdag 14 december 2024 02:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax speelde voorspelbaar, Lazio liet ze ver komen omdat ze wisten dat Ajax toch niet de kwaliteit heeft om het af te ronden.
In de omschakeling was Ajax extreem slecht. Verdedigend was het net zo dramatisch als onder Maurice Steijn. Wat vind je eigenlijk precies dat Fariola goed doet? Charmante glladde praatjes in de media verkopen zonder inhoud?
Tactisch klopt er te veel niet bij Ajax. Bij balverlies sta je achterin steeds 1-tegen-1. Veel ruimtes op het veld worden niet dichtgelopen omdat te veel spelers niet weten waar ze moeten lopen.
Er zit een hele hoop tussen negatief gevoel hebben en zeggen dat dit de beste wedstrijd is die Ajax onder Ravioli heeft gespeeld. Dat laatste is gewoon clownesk te noemen en is gespeend van enige vorm van realiteitsbesef.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben ook niet onverdeeld enthousiast maar wat er nu gebeurt is dat een trainer wordt verweten dat hij niet hetzelfde negatieve gevoel van o jee we gaan in het mes lopen bij de wedstrijd had terwijl dat maar een gevoel was ook al kwam het uit. Ajax had gewoon de beste en meeste kansen en had kunnen winnen, en dat ziet een trainer en daar kun je niet zomaar een eigen gevoel tegenover zetten en dan beweren dat hij uit zijn nek zwetst.
Punten pakken. Zeven punten meer dan vorig seizoen na vijftien wedstrijden. En vooral ook niet verliezen van de concurrentie. Vorig seizoen werd in de eerste seizoenshelft verloren van Feyenoord, Utrecht en Twente. Daardoor sta je nu op een overbrugbare achterstand van twee punten op de belangrijke tweede plaats en niet elf punten, zoals een jaar geleden rond deze tijd.quote:Op zaterdag 14 december 2024 02:40 schreef Shreyas het volgende:
Wat vind je eigenlijk precies dat Farioli goed doet?
Nee joh. Ajax is niet geweldig maar dat Almere City kan er he-le-maal niets van. Simpele 3-0.quote:Op zondag 15 december 2024 13:16 schreef raptorix het volgende:
Als Ajax binnen een kwartier scored kan het wel eens heel veel worden, zoniet verwacht ik een gelijkspel (ook best goed!).
Staat zijn paard ook buitenspel? @Paulquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:20 schreef GGMM het volgende:
Om de gemoederen een beetje te bedaren is hier een foto van Wamberto op een paard
[ afbeelding ]
Ik ben wel benieuwd wat de selectieprocedure om het lijf heeft als je bij Sneijder en Royston Drenthe uitkomt.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:08 schreef Schanulleke het volgende:
Na afgelopen donderdag zie ik maar weer bevestigd dat 'analisten' als Sneijder ook maar iets roepen en dat de rest van de media er lui in meegaan omdat ze dan ook weer een paar dagen wat hebben om over te beppen.
Ajax speelde prima, zeker gezien de beschikbare selectie. Ze creëren een aantal goede kansen en hadden vaker kunnen scoren.
Uiteindelijk verlies je terecht omdat Lazio een knappe counterploeg is. Catenaccio op zijn best.
Maar met wat geluk had het ook anders kunnen aflopen en snap ik dat Farioli het positieve benadert. Dat een Sneijder, die technisch begaafd was maar nog nooit enig taktisch inzicht heeft laten zien, daar iets van vindt is zijn goed recht. En weer verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |