Hopelijk wat huur.quote:Op zondag 22 december 2024 14:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou niet te veel verwachten van aankopen eigenlijk, zou me niet verbazen als er niks bij komt
2 weken uitrusten zodat ze conditioneel klaar zijn voor de 2e seizoenshelft.quote:Op zondag 22 december 2024 16:45 schreef manny het volgende:
Marges zijn klein, maar we hebben een hele rij lastige uitwedstrijden al achter de rug..
En eindelijk weer mogelijkheid om wat te trainen en wellicht een kleine stunt / actie op de transfermarkt...
1 creatieve middenvelder zou al schelen. Wel 2 buitenspelers erbij.quote:Op zondag 22 december 2024 16:47 schreef Black-Death het volgende:
Goeie speelronde qua resultaat zo inderdaad. Hopelijk wat creatieve middenvelders en buitenspelers in de winter erbij.
Linksbuiten met diepgang en eigenlijk een links en een rechtsback, niet dat het middenveld zo geweldig is maar dat gaat nog best aardig vind ik.quote:Op zondag 22 december 2024 16:47 schreef Black-Death het volgende:
Goeie speelronde qua resultaat zo inderdaad. Hopelijk wat creatieve middenvelders en buitenspelers in de winter erbij.
Ik zet graag hoog in 😅quote:Op zondag 22 december 2024 16:48 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
1 creatieve middenvelder zou al schelen. Wel 2 buitenspelers erbij.
Je moet er alles aan doen om niet met akpom en gaaie op de vleugels te spelen.quote:Op zondag 22 december 2024 17:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik ben blij met in ieder geval een linksbuiten zodat we niet meteen in de problemen zitten als Godts er niet is.
dat lijkt mij een betere optie idd dan gaaei of akpomquote:Op zondag 22 december 2024 17:50 schreef TheVulture het volgende:
Faberski mag wel doorgeschoven worden achter Traore
Brobbey kan niet meer en Wout vind ik toch beter als stormram. Akpom is geen wonderspeler, maar heeft er toch al zeven gescoord dit seizoen.quote:
Een basisplek voor weghorst kan ook eigenlijk niet idd. Maar wie gaat er komen voor brobbey nu?quote:Op zondag 22 december 2024 18:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Brobbey kan niet meer en Wout vind ik toch beter als stormram. Akpom is geen wonderspeler, maar heeft er toch al zeven gescoord dit seizoen.
Rijkhoffquote:Op zondag 22 december 2024 18:34 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Een basisplek voor weghorst kan ook eigenlijk niet idd. Maar wie gaat er komen voor brobbey nu?
Farioligodquote:Op zondag 22 december 2024 20:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
Onvoorstelbaar dat we gewoon 2e staan met dit elftal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |