Ik ben niet Rutte zijn fanclub. Verre van. Dus waarom je jullie zegt? Geert was degene die zei dat het allemaal zo makkelijk op te lossen was.quote:Op maandag 16 december 2024 10:01 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Grappig.....onder Rutte hielden jullie 13 jaar lang je kop en lieten jullie je gewillig in je aars naaien. Maar nu Geert in het kabinet zit had alles gisteren meteen geregeld moeten zijn. Iets met dubbele standaarden......
Daarnaast heeft de PVV de hele politieke top van het betrokken ministerie in handen…quote:Op maandag 16 december 2024 14:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik ben niet Rutte zijn fanclub. Verre van. Dus waarom je jullie zegt? Geert was degene die zei dat het allemaal zo makkelijk op te lossen was.
Nooit zodanig dat hij er géén 13 jaar door heeft kunnen vol maken nee. Het wantrouwen groeide elk jaar maar telkens was het de linkse kliek die hem tóch weer opnieuw in het zadel hees. Ondanks ontelbaar veel schandalen. En nu zou tante Greet de puinhopen van 13 jaar wanbeleid ff in een paar maanden moeten klaren?? Haal die dikke plank eikenhout eens van jullie voorhoofd af a.u.b. .quote:Op maandag 16 december 2024 13:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nooit kritiek op Rutte, die is leuk!
Cool, 13 jaar Rutte met dank aan de linkse kliek dus?quote:Op maandag 16 december 2024 15:51 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Nooit zodanig dat hij er géén 13 jaar door heeft kunnen vol maken nee. Het wantrouwen groeide elk jaar maar telkens was het de linkse kliek die hem tóch weer opnieuw in het zadel hees. Ondanks ontelbaar veel schandalen. En nu zou tante Greet de puinhopen van 13 jaar wanbeleid ff in een paar maanden moeten klaren?? Haal die dikke plank eikenhout eens van jullie voorhoofd af a.u.b. .
Voor dit jaar zit het er niet in, ook begin 2025 lijkt een voortzetting te worden volgens de modellen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
----------------------------
Strenge winter in 3,2,1![]()
![]()
![]()
![]()
De linkse kliek? Kan me niet heugen dat een SP, GL of PvdD ze ooit in het zadel heeft geholpen. Het was vooral het centrum en dan met name het CDA en in mindere mate D66 die met de VVD het geregeerd.quote:Op maandag 16 december 2024 15:51 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Nooit zodanig dat hij er géén 13 jaar door heeft kunnen vol maken nee. Het wantrouwen groeide elk jaar maar telkens was het de linkse kliek die hem tóch weer opnieuw in het zadel hees. Ondanks ontelbaar veel schandalen. En nu zou tante Greet de puinhopen van 13 jaar wanbeleid ff in een paar maanden moeten klaren?? Haal die dikke plank eikenhout eens van jullie voorhoofd af a.u.b. .
Bizar hoe hardnekkig dat stigma blijft bestaan. Alles wat je niet bevalt is links... denk ik dan?quote:Op maandag 16 december 2024 15:58 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Cool, 13 jaar Rutte met dank aan de linkse kliek dus?
Haha, het is vooral heerlijk simplistisch. Alles wat niet PVV, FvD, SGP of JA21 is, zal wel links zijnquote:Op maandag 16 december 2024 18:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bizar hoe hardnekkig dat stigma blijft bestaan. Alles wat je niet bevalt is links... denk ik dan?
Ik ben benieuwd hoe nauwkeurig die zijn op de middellange termijn. Het weer wordt na ongeveer een week heel moeilijk te voorspellen. Bij een meerjarige voorspelling of het klimaat moet je met statistiek aan de slag. Als je een maand of zo vooruit wilt kijken, moet je het weer extrapoleren en kijken naar dingen zoals zonnevlekken, de windrichting en El Nino / La Nina.quote:Op maandag 16 december 2024 16:12 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Voor dit jaar zit het er niet in, ook begin 2025 lijkt een voortzetting te worden volgens de modellen.
quote:Geen treinverkeer regio Amsterdam
Laatst gewijzigd: 05 januari 2026, 11.30 uur
Door de weersomstandigheden is er op dit moment haast geen treinverkeer in de regio Amsterdam. Ga niet op reis of maak gebruik van alternatief vervoer. Houd er rekening mee dat treinen kort voor vertrek nog kunnen uitvallen. Deze situatie zal tenminste tot 20:00 uur duren. Check de Reisplanner kort van tevoren voor een zo actueel mogelijk advies, deze kan wegens grote drukte minder goed bereikbaar zijn.
https://www.ns.nl/reisinf(...)nverkeer-sneeuw.html
quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
Niet eens van De Speld.
Dit kan niet misgaan natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |