SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Knaagt die de remkabels van je bitterbrommer door.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja snap ik![]()
Nou goed hoop toch dat die weg gaat. Hij mag hier naar toe komen
dat zou niet zo best zijnquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Knaagt die de remkabels van je bitterbrommer door.
Heb 2 jaar terug ook al een keer de auto moeten laten repareren door zo'n beest.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Knaagt die de remkabels van je bitterbrommer door.
is er niets tegen te doen?quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb 2 jaar terug ook al een keer de auto moeten laten repareren door zo'n beest.
De jager zei je hebt wel chemische middelen die werken, maar die ruiken zo sterk dat je ze niet bij woningen wil gebruiken, alleen bij schuren e.d. die ergens op het land staan.quote:
bij auto's zie je vaak dat mensen een rooster van kippengaas maken. of zo'n pieper ophangen, maar of dat echt werkt weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De jager zei je hebt wel chemische middelen die werken, maar die ruiken zo sterk dat je ze niet bij woningen wil gebruiken, alleen bij schuren e.d. die ergens op het land staan.
Laat me raden, een manager met een eindeloos lulverhaal over iets dat ook gewoon even in een mailtje had gekund?quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik had een meeting van een kwartier van 9:10 tot 10:20
twijfel jij aan oma?quote:
Maak jij ook een scheurkalender volgend jaar?quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:06 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon een papje maken van baking soda en wat water, werkt ook.
Oh dit geloof ik wel. Als ik die rooster in een zak met ammoniak pleur is die ook schoon een dag later.quote:
Niet eensquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat me raden, een manager met een eindeloos lulverhaal over iets dat ook gewoon even in een mailtje had gekund?
Heb jij ogen?quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:06 schreef Ama het volgende:
Of het ligt aan mij(n ogen) of lettertype hier is ineens mobiel klein.
Hoeveel vingers steek ik op?quote:
Beide middelvingers?quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel vingers steek ik op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |