Dat is mensen met autisme eigen volgens mij. Die denken dat de hele wereld om hen draait. Mijn man heeft zo een collega gehad die bijna nooit op kwam dagen bij werkafspraken, die was gerust een week of langer spoorloos. Uiteindelijk is mijn man hierdoor, na enkele jaren, overspannen geraakt omdat hij veel teveel verantwoordelijkheid voelde en alles zoveel mogelijk toch opleverde, ook taken van die betreffende collega. Gelukkig is die collega weg.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:20 schreef Snaky het volgende:
Ik begrijp niet helemaal waarom Sanneke een andere aanpak nodig heeft tijdens het bevallen vanwege autisme. Zij verwacht overal special treatment.
Ik herken het ook niet. Mijn dochter zeurt en klaagt nooit. Functioneert prima. Ze moet alleen na werk echt even bijkomen, hoofd leegmaken. En dat doet ze door op te ruimen en schoon te maken. Ondanks autisme dus een geordend en gestructureerd leven.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:54 schreef Snaky het volgende:
Oh wat irritant. Ik herken het niet zo. Ik vind dat Sanneke het vooral gebruikt als reden om te klagen.
Gezellig. Iedereen wordt hier besproken op eentje na.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:22 schreef JaNeeDan het volgende:
Ook maar hier dan. Geen idee wie hier besproken worden en door veel momfluencers ben ik geblokkeerd🙃
Fijn dat ze zo uitgevonden heeft wat voor haar werkt.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik herken het ook niet. Mijn dochter zeurt en klaagt nooit. Functioneert prima. Ze moet alleen na werk echt even bijkomen, hoofd leegmaken. En dat doet ze door op te ruimen en schoon te maken. Ondanks autisme dus een geordend en gestructureerd leven.
Ik herken het ook echt niet van een naast familielid, die kan weinig tegen prikkels en drukte etc maar is gewoon gestructureerd en hoor ik echt nooit klagen. Jammer want ze zou juist op een roze wolk moeten zitten maar het enige wat ze kan doen is klagen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik herken het ook niet. Mijn dochter zeurt en klaagt nooit. Functioneert prima. Ze moet alleen na werk echt even bijkomen, hoofd leegmaken. En dat doet ze door op te ruimen en schoon te maken. Ondanks autisme dus een geordend en gestructureerd leven.
Ik ben benieuwd. Er zijn er nog wel een aantal over door wie ik nog niet geblokkeerd ben😂quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:57 schreef Snaky het volgende:
[..]
Gezellig. Iedereen wordt hier besproken op eentje na.
Ik trek beiden niet. DBM niet omdat ze zichzelf zó geweldig vindt. HVK vind ik echt heel zorgelijk omdat je duidelijk ziet dat de ontwikkeling van de kinderen niet goed verloopt en i.p.v. actie te ondernemen en hulp in te schakelen wordt het met onbekende volgers gedeeld.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:17 schreef Snaky het volgende:
De blije moeder en huis vol kids zijn ook goed voor irritainment.
Louay is wel een heel mooi kindje.
Helemaal eens. Hvk is duidelijk niet in staat om voor kinderen te zorgen. Ze is 40 geworden, hopelijk laat ze het bij deze zes kinderen, maar ik vrees dat ze er nog wel een paar 'neemt'.quote:Op zaterdag 14 december 2024 08:17 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik trek beiden niet. DBM niet omdat ze zichzelf zó geweldig vindt. HVK vind ik echt heel zorgelijk omdat je duidelijk ziet dat de ontwikkeling van de kinderen niet goed verloopt en i.p.v. actie te ondernemen en hulp in te schakelen wordt het met onbekende volgers gedeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |