gaat heen, kutnummerquote:Op donderdag 12 december 2024 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh wie zou dit zijn![]()
Bekijk deze YouTube-video
Shy Ronniequote:
Ja die zat ik ook net te luisteren.quote:Op zondag 15 december 2024 00:15 schreef cosmosis het volgende:
Numb (Live) - Linkin Park
Ze doet het heel goed, niet echt eerder veel aandacht aan besteedt...Het is zeker geen Chester en dient een eigen identiteit op te bouwen, maar wel mooi dat ze ondanks het verlies proberen door te gaan.quote:Op zondag 15 december 2024 00:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja die zat ik ook net te luisteren.
Ik vind het mooi dat ze na 7 jaar toch weer doorgaan met dezelfde vibe, Linkin Park-gevoel, maar toch anders door de zangeres.
Het mooie is dat ze toch de Linkin Park sound blijven houden. Ook omdat Mike Shinoda al de helft van de sound was. Terwijl Chester toch ook heel erg het gezicht en de sound was. Ik ben toch blij verrast door de recente filmpjes die ik nu van ze zie op YT.quote:Op zondag 15 december 2024 00:21 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ze doet het heel goed, niet echt eerder veel aandacht aan besteedt...Het is zeker geen Chester en dient een eigen identiteit op te bouwen, maar wel mooi dat ze ondanks het verlies proberen door te gaan.
De rest van de Linkin Park groep is zooo getalenteerd...Ben benieuwd naar het moment dat ze nieuwe nummers uitbrengen.
In The End (Live) - Linkin Park
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |