Gelukkig ben ik zelf altijd het zonnetje in huisquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Deisyy, helaas de winter moet nog beginnen
Hier ook hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik zelf altijd het zonnetje in huis
KIjk dat scheeltquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik zelf altijd het zonnetje in huis
Ben je aan het lijnen?quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een deal met mezelf, als de de rijst skip bij mijn eten, mag ik bij de koffie een extra groot stuk amandelletter
quote:
Lekker hoorquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]nee
In het kader van de Dubaibollentest, die ik met een collega doe, heb ik afgelopen week 3 Dubaibollen op. In januari is het weer klaar.
Ik had een Dubaibol van 2,95, die was niet te vreten en in plaats van de crispy kanefe zat er fijne vermicelli in de bolquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Is wel een hype he dat dubai gebeuren, ik heb nog geen stukje gehad. Als ik zie wat dat kost niet normaal
Gewoon genept dus?quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had een Dubaibol van 2,95, die was niet te vreten en in plaats van de crispy kanefe zat er fijne vermicelli in de bol
[ afbeelding ]
Daarna had ik er eentje van de kraam hier in het centrum, die was heerlijk, lekker veel pistachecreme en goud bovenop![]()
[ afbeelding ]
En de laatste was van de kraam van de broer van Monique (wie kent haar niet) Westenberg. Een heerlijke knapperige bol met iets minder vulling.
[ afbeelding ]
Bij die eerste wel ja, vandaar dat die zo 'goedkoop' wasquote:
Zie nu die andere twee pasquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij die eerste wel ja, vandaar dat die zo 'goedkoop' was![]()
Voor de andere betaalde ik ¤4,00 en ¤4,50
Omdat pistache duur is, maar vooral omdat het een hype isquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie nu die andere twee pas![]()
Wat een geld he, wilde laatste een reep halen voor mijn zus bijna 14 euro voor een klein reepje
Waarom zijn die dubai dingen toch zo duur
Ik denk vooral dat laatste.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat pistache duur is, maar vooral omdat het een hype is
Nooit van gehoord maar het lijkt me ook nietsquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had een Dubaibol van 2,95, die was niet te vreten en in plaats van de crispy kanefe zat er fijne vermicelli in de bol
[ afbeelding ]
Daarna had ik er eentje van de kraam hier in het centrum, die was heerlijk, lekker veel pistachecreme en goud bovenop![]()
[ afbeelding ]
En de laatste was van de kraam van de broer van Monique (wie kent haar niet) Westenberg. Een heerlijke knapperige bol met iets minder vulling.
[ afbeelding ]
Wij doen gewoon niet mee aan hype's.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar het lijkt me ook niets
Dat kloptquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij doen gewoon niet mee aan hype's.
Ook niet van Dunai chocolade en Dubai ijs?quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Msschien bezorgen ze ook aan huisquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij doen gewoon niet mee aan hype's.
Nopequote:Op vrijdag 13 december 2024 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook niet van Dunai chocolade en Dubai ijs?
Het is ook meer als een grapje met een collega begonnen, maar ik moet zeggen dat ik ze best lekker vind, de goede danquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die tweede zag er wel lekker uitquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook meer als een grapje met een collega begonnen, maar ik moet zeggen dat ik ze best lekker vind, de goede dan
Dat was ie ookquote:
Wat is het dan? Iets met vulling ofzo? Ook niet meegekregen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook niet van Dunai chocolade en Dubai ijs?
Die heb ik wel een keer gekocht voor mijn zoon( dat leek hem wel wat) maar zelf niet geproefd.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was ie ook![]()
De crompouce hype heb ik dan wel weer overgeslagen.
ik hou wel van ijs maar geen idee wat het is . ff googelenquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:26 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is het dan? Iets met vulling ofzo? Ook niet meegekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |