Wekker zetten op een vaste tijd en dan ook echt op gaan staan, zelfs al ben je nog moequote:Op donderdag 12 december 2024 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het bij deze keer blijft niet veel maar ik wil wel een normaal slaapritme hebben.
Ja maar dan moet ik er wel wakker van worden.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wekker zetten op een vaste tijd en dan ook echt op gaan staan, zelfs al ben je nog moe
Ja daar is een wekker voor he?quote:Op donderdag 12 december 2024 23:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik er wel wakker van worden.
Die had ik gezet maar ben er dwars doorheen geslapen.quote:
Waarom zet je een wekker? Slaap lekker door kan jou het schelen. En door de wekker heen slapen is gelul.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die had ik gezet maar ben er dwars doorheen geslapen.
Zo'n gelul is dat niet, 2 wektijden op mijn wekker en 2x op mijn tablet ingesteld.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zet je een wekker? Slaap lekker door kan jou het schelen. En door de wekker heen slapen is gelul.
Oorarts een idee ?quote:Op donderdag 12 december 2024 23:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo'n gelul is dat niet, 2 wektijden op mijn wekker en 2x op mijn tablet ingesteld.
Je zou het bijna gaan denken idd.quote:
Ik krijg toch elke keer een hartverknettering als mijn alarm afgaat. En dat is een aardig niet zo hard deuntjequote:Op donderdag 12 december 2024 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken idd.
Ik moet op mijn tablet bepaalde handelingen uitvoeren voordat de wekker uitgaat, dat is irritant maar werkt wel.quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg toch elke keer een hartverknettering als mijn alarm afgaat. En dat is een aardig niet zo hard deuntje
Wat zeur je dan?quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet op mijn tablet bepaalde handelingen uitvoeren voordat de wekker uitgaat, dat is irritant maar werkt wel.
Je hebt ook wekkers die een deel van zichzelf afschieten.. moet je uit bed om 'm te pakkenquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet op mijn tablet bepaalde handelingen uitvoeren voordat de wekker uitgaat, dat is irritant maar werkt wel.
Ik werd er niet wakker van.quote:
Je kan ook blijven liggen. Zie het nut niet.quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je hebt ook wekkers die een deel van zichzelf afschieten.. moet je uit bed om 'm te pakken
Is dat de reden dat je zonder werk zitquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werd er niet wakker van.
Ja.quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat de reden dat je zonder werk zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |