Bruine bonen, heel veel bruine bonenquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:14 schreef Deisyy het volgende:
Gaan jullie een noodrantsoen/-pakket aanleggen?
En zo ja, wat halen jullie in huis?

O ja, met maar één biertjequote:Op vrijdag 13 december 2024 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt!
D. in 40+ / [40+ SC #5250] Op naar het weekend!

Eh nee, dit is het enige topic wat ik open heb staanquote:

Ook geen stroom?quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat er niets te werken valt, want er is dan ook geen stroom.

Kwam van de week in ONZ ter sprakequote:Op vrijdag 13 december 2024 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eh nee, dit is het enige topic wat ik open heb staan
Vertel!

Toiletpapier ook?quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Bruine bonen, heel veel bruine bonen

Heb ik alquote:

Water kan prima zonder stroom, is soms vaak beter zelfsquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ook geen stroom?
Zit je dan, met je water

quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Water kan prima zonder stroom, is soms vaak beter zelfs

Ik heb mijn water ook meestal puurquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Water kan prima zonder stroom, is soms vaak beter zelfs

Dat is liefquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
De dames van de receptie van de zorginstelling even verderop

Waarom doet hij dat? Er zijn genoeg mensen die daar heel paniekerig van worden.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:45 schreef pullup het volgende:
Lekkere paniekzaaier is die Rutte nu ja

Niet alleen Rutte. Op de site van defensie staat het ook. Al voor Rutten van de week sprakquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:45 schreef pullup het volgende:
Lekkere paniekzaaier is die Rutte nu ja

Psychologisch echt heel domquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom doet hij dat? Er zijn genoeg mensen die daar heel paniekerig van worden.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk voor je de inhoud van de spoiler gaat lezen stupidity has become as common as common sense was before
stupidity has become as common as common sense was before

quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
Sommige mensen zijn echt ziek in hun hoofd Mooi die slaan we dan overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk voor je de inhoud van de spoiler gaat lezen
Mooi die slaan we dan overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk voor je de inhoud van de spoiler gaat lezen Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |