Ik las aardig en chanantquote:Op donderdag 12 december 2024 20:10 schreef 444 het volgende:
Misschien is ie privé wel heel aardig en charmant
Niet, ze zitten nog in de catacombenquote:
Wat is chanantquote:
Begint om 21 uur.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet, ze zitten nog in de catacomben
Zag dr gisteren nog in een film voorbij komenquote:Op donderdag 12 december 2024 20:22 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ze leeft nog steeds, dit is de beste Shirley
Die is ook zeker tofquote:Op donderdag 12 december 2024 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag dr gisteren nog in een film voorbij komen
Bassie klinkt ook aardig
op de Ziggo...quote:Op donderdag 12 december 2024 20:28 schreef 444 het volgende:
[..]
Begint om 21 uur.
Maar waar zenden ze het uit?
Ah, vandaar dat ik het niet kan vindenquote:
op het gratis kanaal ... misschienquote:Op donderdag 12 december 2024 20:34 schreef 444 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik het niet kan vinden
Zonder die baard was het best een leuke vent.quote:
Geen beeld van ... had ooit een natuurkunde leraar . met baardje was ie ok , maar toen ie zonder verscheen was het lang wennen en begrijpelijk dat baardjequote:Op donderdag 12 december 2024 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Zonder die baard was het best een leuke vent.
Helaas.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
op het gratis kanaal ... misschien
quote:Op donderdag 12 december 2024 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Zonder die baard was het best een leuke vent.
[ link | afbeelding ]image share
Heb er een foto bij gezet.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen beeld van ... had ooit een natuurkunde leraar . met baardje was ie ok , maar toen ie zonder verscheen was het lang wennen en begrijpelijk dat baardje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |