SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
waarschijnlijk vliegt de avond zo voorbij.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]dat ja
misschien gaat de avond ook zo langzaam?
[..]
[..]![]()
[..]
Ook jij wordt oud. Hoe zat het met je afvalplannen? Of heb je het omamd tegenwoordig? Als dat nog past xD
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op donderdag 12 december 2024 15:54 schreef essnhills het volgende:
Denk je even rustig te kunnen zitten na het boodschappen doen
Moet je meteen een topic openen
quote:
Chocola?quote:Op donderdag 12 december 2024 16:00 schreef Ama het volgende:
En toen was ik weer thuis met allemaal lekkere dingetjes.
Ben je met een palletsteekwagen gaan winkelen?quote:
Oh heb alles al opgeruimd.quote:
Nee boodschappenkratje vol maar had ook twee broden (1 voor mijn pa).quote:Op donderdag 12 december 2024 16:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben je met een palletsteekwagen gaan winkelen?
Chocola... opruimen? In je buik?quote:Op donderdag 12 december 2024 16:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh heb alles al opgeruimd.
[..]
Nee boodschappenkratje vol maar had ook twee broden (1 voor mijn pa).
Zou het Los zijn?quote:Op donderdag 12 december 2024 16:24 schreef CherryLips het volgende:
https://www.kakhiel.nl/po(...)erpreteerd-8-screens
Gelezen met plaatsvervangende schaamte.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:24 schreef CherryLips het volgende:
https://www.kakhiel.nl/po(...)erpreteerd-8-screens
Ik las kerstrui en ik had gelijk een errorquote:Op donderdag 12 december 2024 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had mijn kerstvakantie nog niet ingediend.
Ben je dan specifiek met kerst in de rui?quote:Op donderdag 12 december 2024 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las kerstrui en ik had gelijk een error
Dan verlies je naalden.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je dan specifiek met kerst in de rui?
Oh, er mist een t.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je dan specifiek met kerst in de rui?
quote:
Ik vind dat wel geinig.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgende week wel weer (foute) kerstTruiendag op kantoor, jolig joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |