Ik wilde ook bijna hier postenquote:
quote:Op maandag 30 december 2024 01:43 schreef ok01 het volgende:
Even graag kopiëren graag en aanvullen:
Borrel, eten, karaoke:
ieniminimuis, Alopio, Gretz, DecoAoreste, Gale, Pip, Billie, Mex, Iso
Eten, karaoke:
Borrel, eten: Arnie (onder voorbehoud), ok01, peaceman/Diaan73 (o.v.b.)
Borrel:
Eten:
Tijd om mezelf uit de anonimiteit te halen, karaoke moet ik nog even aanzien wat betreft treintijden
Het enige dat volgens mij zeker is, is dat we een booth hebben van 19.45 tot 21.45quote:
Dan kan ik daar ook nog aan meedoenquote:Op donderdag 2 januari 2025 08:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het enige dat volgens mij zeker is, is dat we een booth hebben van 19.45 tot 21.45
Kan De Vlieger uitstekend doenquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh God.. stoft Het Beste van Andre Hazes vast af
Kan ik me nog afmelden?quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh God.. stoft Het Beste van Andre Hazes vast af
Belang belanger belangst?quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga speciaal voor jullie mij over mijn belangst heenzetten
Ben helaas niet zo bekend met Utrechtquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand nog ideeën voor plekjes om een drankje te doen en daarna te eten in het centrum van Utrecht?
Ik ken ook niet veel in Utrecht helaasquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand nog ideeën voor plekjes om een drankje te doen en daarna te eten in het centrum van Utrecht?
In de buurt van het Neude en aan de Oudegracht zijn genoeg eet- en drinkgelegenheden. Vorige keer zaten we geloof ik bij 't Oude Pothuys waar je beide kan doen. Als we borrel en eten liever apart doen: andere prima restaurants die ik ken zijn Mykonos (Grieks, vlakbij Neude), Anjappar (Indiaas, vlakbij Tivoli) en Broadway (Amerikaans steakhouse, vlakbij de karaoke).quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarbij ik moet opmerken dat veel restaurants aan de oudegracht wel redelijk tourist traps zijn. Maar Oude Pothuys is zeker goed, Anjappar ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
In de buurt van het Neude en aan de Oudegracht zijn genoeg eet- en drinkgelegenheden. Vorige keer zaten we geloof ik bij 't Oude Pothuys waar je beide kan doen. Als we borrel en eten liever apart doen: andere prima restaurants die ik ken zijn Mykonos (Grieks, vlakbij Neude), Anjappar (Indiaas, vlakbij Tivoli) en Broadway (Amerikaans steakhouse, vlakbij de karaoke).
We zijn met een aardig grote groep dus mss wel slim om toch even te reserveren dit weekend ergens, in ieder geval voor het eten.
Tijdens het googlen dacht ik al zoietsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:24 schreef PippenScottie het volgende:
Zin in wel![]()
Dat ding heet trouwens ‘t Oude Pothuys, voor de mensen die anders dit weekend tevergeefs door Utrecht zwerven op zoek naar een niet bestaande kroeg
Kan vast nog wel een stoeltje bij ergens bij het eten. Karaoke wellicht lastiger, daarvoor moet je ieniminimuis even aankijken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:45 schreef MTheBassman het volgende:
Sorry ik ben wat passief hiermee geweest. Ik was wel van plan om zondag te komen maar ben ik al te laat met aanmelden?
Ik sla karaoke ook over, ik wil nog een beetje op tijd terug in het noorden zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan vast nog wel een stoeltje bij ergens bij het eten. Karaoke wellicht lastiger, daarvoor moet je ieniminimuis even aankijken.
Sorryquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:24 schreef PippenScottie het volgende:
Zin in wel![]()
Dat ding heet trouwens ‘t Oude Pothuys, voor de mensen die anders dit weekend tevergeefs door Utrecht zwerven op zoek naar een niet bestaande kroeg
Porthuis klinkt sowieso beter dan Pothuisquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sorry
In Wageningen hebben we het oude Pakhuis en het Poorthuis. Lijkt ook allemaal op elkaar
Deco, AoS en ok01 denk ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:24 schreef peaceman het volgende:
Zit me even af te vragen wie ik dan voor het eerst ga zien...![]()
Tof jullie weer te zienquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:24 schreef peaceman het volgende:
Tenzij er een sneeuwstorm komt, verwacht ik wel dat diaan en ik erbij zijn.
Zit me even af te vragen wie ik dan voor het eerst ga zien...![]()
Deco ken je wel. Jullie waren er allebei bij twee jaar geledenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Deco, AoS en ok01 denk ik.
Weet niet van iedereen de echte naam nog. Bij voorbaat excuses.
Van mij mag je best over Hazes beginnenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:19 schreef ok01 het volgende:
Ik ga jullie allemaal voor het eerst leren kennen!
Vind het wel spannend hoor, maar zal niet teveel over Hazes beginnen
Ben zelf meet van G5 en I7, maar ieder zn zetquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Van mij mag je best over Hazes beginnen
Da5xc3+quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ben zelf meet van G5 en I7, maar ieder zn zet
Bereid je alvast voor op De Vlieger tijdens de karaokequote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Van mij mag je best over Hazes beginnen
Dat wordt een duet met @PippenScottiequote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:01 schreef ok01 het volgende:
[..]
Bereid je alvast voor op De Vlieger tijdens de karaoke
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |