Ik heb nooit een vriendin gehad en ik mist best veel signalen waarschijnlijk. Vandaar de vraag.quote:Op woensdag 11 december 2024 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Booooooh. Wat snap je niet aan deze signalen
Maar je hebt al eerder gedate.quote:Op woensdag 11 december 2024 23:25 schreef Tijdjes123 het volgende:
[..]
Ik heb nooit een vriendin gehad en ik mist best veel signalen waarschijnlijk. Vandaar de vraag.
Dus zijn de signalen goed of slecht?
Dit.quote:Op donderdag 12 december 2024 08:51 schreef Halcon het volgende:
Het gaat allemaal iets te makkelijk...
Dit ja.quote:Op woensdag 11 december 2024 23:30 schreef Flitsbezorger het volgende:
Gewoon niet als een creep gedragen en je inhouden, dan komt het wel goed (hoop ik voor je).
Dankje voor je antwoord.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:29 schreef verbijstering het volgende:
Wacht, ze noemd je cute, je mag bij haar langskomen, je krijgt zonder problemen adress. Misschien beetje red flags maar wel een: deze heeft in ieder geval interesse. Dus ja tenzij je nu super vriendschappelijk en afstandelijk opstelt zit daar wel potentie.
Wees wel op je hoede, als iemand zo snel van stapel loopt / dingen toevertrouwt kan het ook zijn dat ze vrij afhankelijk is of snel gaat. Neem af en toe een stapje terug, schrijf uit wat er gebeurd is voor jezelf en lees dat eens rustig terug of neem het met ons door(of 1 op 1 met een vriend, maar hier is leuker voor ons)
Ik zou mijzelf vooral afvragen: Wil jij meer? Wil je vriendschap? Wil je beide? WIl je een game maatje maar niet meer dan dat?
Als zij zo open en eerlijk en duidelijk is, en jij wilt meer, kan je daar gewoon open en eerlijk in zijn. Je kan best zeggen - ik ben eigenlijk benieuwd hoe je zoent. EN kijken hoe ze reageert.
Ik heb nog nooit een eerste date gehad bij mij thuis die niet op seks uitliepen dat waren er heel wat....
Dan zeg het digitaalquote:Op donderdag 12 december 2024 10:39 schreef Tijdjes123 het volgende:
[..]
Dankje voor je antwoord.
We gaan het inderdaad zien hoe het loopt. Ik ben nou niet bepaald goed in flirten.
Dus ik ben benieuwd hoe je zoent zou ik echt niet zo snel durven te zeggen want wat als ze nee zegt oid. Dan kan je daarna gelijk vertrekken...
Bij mij is het wss zo dat ze bijna op me moet springen voordat ik het begrijp...
Doe ook maar niet neequote:Op donderdag 12 december 2024 10:39 schreef Tijdjes123 het volgende:
[..]
Dankje voor je antwoord.
We gaan het inderdaad zien hoe het loopt. Ik ben nou niet bepaald goed in flirten.
Dus ik ben benieuwd hoe je zoent zou ik echt niet zo snel durven te zeggen want wat als ze nee zegt oid. Dan kan je daarna gelijk vertrekken...
Bij mij is het wss zo dat ze bijna op me moet springen voordat ik het begrijp...
De vraag is: als er ook seks bij komt, vind TS dit dan erg?quote:Op donderdag 12 december 2024 13:49 schreef Missyozilla het volgende:
Klinkt mij als iemand die je bankrekening will leeg trekken.
Ligt eraan hoeveel er op de rekening staat😆quote:Op donderdag 12 december 2024 13:49 schreef verbijstering het volgende:
[..]
De vraag is: als er ook seks bij komt, vind TS dit dan erg?
Als dat geen liefde is....quote:Op woensdag 11 december 2024 23:15 schreef Tijdjes123 het volgende:
heeft ze haar spotify wrapped laten horen
Hoe meer Euro;s hoe meer liefde...quote:Op donderdag 12 december 2024 13:50 schreef Missyozilla het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel er op de rekening staat😆
Ik heb niet gezegd hoeveel geld ik heb...quote:Op donderdag 12 december 2024 13:49 schreef Missyozilla het volgende:
Klinkt mij als iemand die je bankrekening will leeg trekken.
Op een gegeven moment krijgt ze een onverwachte rekening of de wasmachine breekt en dan komt de vraag of jij kan helpen. Maar ga er heen kijk hoe het is en gebruik je gezond verstandquote:Op donderdag 12 december 2024 14:07 schreef Tijdjes123 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd hoeveel geld ik heb...
Er is best een kans doordat ze autistisch is dat ze alleen denkt een eenzame jongen te ontmoeten.quote:Op donderdag 12 december 2024 14:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ze is wel erg happig, en zoveel van haarzelf zo snel delen ook. Maar goed, geeft aan in het spectrum te zitten, dus mogelijk heeft ze er meer moeite mee dan jij.
De 'don't stick your dick in crazy'-alarmbellen beginnen wel te rinkelen bij mij, maar op zich is het ook weer niet zo moeilijk om dat dan ook niet te doen op een eerste date.
Ik betwijfel het. Ik voel vrouwen heel slecht aan dus ze moeten echt op me springen en dan snap ik het net...quote:Op donderdag 12 december 2024 17:19 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Dit.
Neem een rubbertje mee, scheer je ballen en oksels en schrob je voorhuid
Inderdaad. Maar dan nog op zijn hoede zijn of ze hem niet ziet als makkelijk slachtoffer om geld af te luizen.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit.
Ik zou op een plek afspreken waar veel mensen komen. Café of lunchruimte ofzo, zodat je niet alleen bent. Zo snel alles al over jezelf delen vind ik persoonlijk wat vreemd.
Ik heb dit nogeens gelezen.quote:Op woensdag 11 december 2024 23:15 schreef Tijdjes123 het volgende:
Goedenavond,
Weekje geleden had ik een post op Reddit gezet over eenzaamheid. Ik kreeg toen een berichtje van een vrouw dat ze wel is wilde gamen en vrienden worden en dat ze me misschien wel kon helpen.
Zou gezegd zo gedaan. Toegevoegd op discord.
Ze wilde gelijk bellen maar door drukte kon ik niet. Paar dagen later 3 uur lang met haar gebeld en gegamed, hier gaf ze ook gelijk best veel prive informatie vrij. Over haar ex, hoe ze geldzaken, Wat voor huisdieren(incl foto's) ze heeft, heeft ze haar spotify wrapped laten horen etc. Tijdens het gesprek ook een foto van mezelf laten zien en toen zei ze "oh jij bent best cute", of dat gemeend is of dat ze niet anders kon omdat we aan het bellen waren weet ik niet...
Dag erna gevraagd via de chat of ze het leuk vond om een keer in het echt af te spreken. Ze zei toen "jaa kan wel hoor" klinkt niet heel enthousiast voor mij. Aan de andere kant gaf ze aan ivm met werk dat we dan wel bij haar moesten afspreken omdat het anders wel erg laat werd. Ze gaf ook gelijk haar adres erbij.
Eergister nogmaals 3 uur gebeld en toen ging ze nog meer de diepte in kwa privezaken die ik zelf niet zo snel zou delen na iemand 1 week en paar uur bellen te kennen.
Ging over haar drugs wat ze vroeger heeft gebruikt, dat ze lichtelijk autistisch is etc. Maar ook hoeveel ze verdient en bijna tot de cent hoe ze haar rekening verdeeld.
Ik ga er dit weekend heen, hoe zouden jullje dit opvatten. Denken jullie dat ze gewoon standaard zo is of dat ze me toch "leuk" vindt.
Sorry voor het lange bericht
Thx alvast!
Misschien heb ik wel teveel nare verhalen gelezen, maar ik vind het hele verhaal wat vreemd. Er kwam bij mij op dat TS op de plek van de date wel eens een nare verrassing staat te wachten in de zin dat hij daar beroofd wordt door een stel kerels en die vrouw in geen velden of wegen te bekennen is. Vandaar afspreken op een neutrale plek.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar dan nog op zijn hoede zijn of ze hem niet ziet als makkelijk slachtoffer om geld af te luizen.
Ik dacht hetzelfde ...quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel teveel nare verhalen gelezen, maar ik vind het hele verhaal wat vreemd. Er kwam bij mij op dat TS op de plek van de date wel eens een nare verrassing staat te wachten in de zin dat hij daar beroofd wordt door een stel kerels en die vrouw in geen velden of wegen te bekennen is. Vandaar afspreken op een neutrale plek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht het ook.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel teveel nare verhalen gelezen, maar ik vind het hele verhaal wat vreemd. Er kwam bij mij op dat TS op de plek van de date wel eens een nare verrassing staat te wachten in de zin dat hij daar beroofd wordt door een stel kerels en die vrouw in geen velden of wegen te bekennen is. Vandaar afspreken op een neutrale plek.
Ik denk het wel jaquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Game maatjes zijn toch ook gewoon een makkelijke manier om simpele gesprekken over te hebben tijdens zo'n ontmoetingquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:24 schreef Tijdjes123 het volgende:
[..]
Ik dacht het ook.
Echter heb ik haar ook toegevoegd op steam en een ander game platform en heeft ze daar wel gewoon 100en uren in games zitten en is ze al meer dan 10+ jaar actief. Denk niet dat criminelen zo ver gaan en dat ze dan al wel een keer gepakt zouden zijn.
Ze stuurde ook een video van haar huisdier en op haar reddit staan ook foto's van dat huisdier.
Wat vind jij van haar en vind je haar opvallend snelle en verregaande openheid ook leuk...quote:Op woensdag 11 december 2024 23:15 schreef Tijdjes123 het volgende:
Eergister nogmaals 3 uur gebeld en toen ging ze nog meer de diepte in kwa privezaken die ik zelf niet zo snel zou delen na iemand 1 week en paar uur bellen te kennen.
Ging over haar drugs wat ze vroeger heeft gebruikt, dat ze lichtelijk autistisch is etc. Maar ook hoeveel ze verdient en bijna tot de cent hoe ze haar rekening verdeeld.
Ik ga er dit weekend heen, hoe zouden jullje dit opvatten. Denken jullie dat ze gewoon standaard zo is of dat ze me toch "leuk" vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |