abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215843157
Goedenavond,

Weekje geleden had ik een post op Reddit gezet over eenzaamheid. Ik kreeg toen een berichtje van een vrouw dat ze wel is wilde gamen en vrienden worden en dat ze me misschien wel kon helpen.

Zou gezegd zo gedaan. Toegevoegd op discord.
Ze wilde gelijk bellen maar door drukte kon ik niet. Paar dagen later 3 uur lang met haar gebeld en gegamed, hier gaf ze ook gelijk best veel prive informatie vrij. Over haar ex, hoe ze geldzaken, Wat voor huisdieren(incl foto's) ze heeft, heeft ze haar spotify wrapped laten horen etc. Tijdens het gesprek ook een foto van mezelf laten zien en toen zei ze "oh jij bent best cute", of dat gemeend is of dat ze niet anders kon omdat we aan het bellen waren weet ik niet...

Dag erna gevraagd via de chat of ze het leuk vond om een keer in het echt af te spreken. Ze zei toen "jaa kan wel hoor" klinkt niet heel enthousiast voor mij. Aan de andere kant gaf ze aan ivm met werk dat we dan wel bij haar moesten afspreken omdat het anders wel erg laat werd. Ze gaf ook gelijk haar adres erbij.

Eergister nogmaals 3 uur gebeld en toen ging ze nog meer de diepte in kwa privezaken die ik zelf niet zo snel zou delen na iemand 1 week en paar uur bellen te kennen.
Ging over haar drugs wat ze vroeger heeft gebruikt, dat ze lichtelijk autistisch is etc. Maar ook hoeveel ze verdient en bijna tot de cent hoe ze haar rekening verdeeld.

Ik ga er dit weekend heen, hoe zouden jullje dit opvatten. Denken jullie dat ze gewoon standaard zo is of dat ze me toch "leuk" vindt.

Sorry voor het lange bericht

Thx alvast!
pi_215843218
Booooooh. Wat snap je niet aan deze signalen :')
U MAD?
pi_215843224
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Booooooh. Wat snap je niet aan deze signalen :')
Ik heb nooit een vriendin gehad en ik mist best veel signalen waarschijnlijk. Vandaar de vraag.

Dus zijn de signalen goed of slecht?
  woensdag 11 december 2024 @ 23:28:32 #4
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_215843259
Dit word neuken _O_
  Moderator woensdag 11 december 2024 @ 23:30:54 #5
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_215843270
Gewoon niet als een creep gedragen en je inhouden, dan komt het wel goed (hoop ik voor je).
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  Spellchecker woensdag 11 december 2024 @ 23:33:52 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215843284
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 23:25 schreef Tijdjes123 het volgende:

[..]
Ik heb nooit een vriendin gehad en ik mist best veel signalen waarschijnlijk. Vandaar de vraag.

Dus zijn de signalen goed of slecht?
Maar je hebt al eerder gedate.
pi_215843293
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2024 23:33 schreef maily het volgende:

[..]
Maar je hebt al eerder gedate.
Hele tijd terug... maar dat was niet echt een succes
pi_215843319
Ik denk dat ze je wel leuk vindt, maar ga er gewoon heen met de intentie er een leuke avond van te maken en je ziet wel wat er gebeurt.
pi_215844067
Lijkt mij duidelijk toch? Gewoon jezelf zijn en veel plezier daar.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_215844182
Waarschijnlijk wel, maar je gaat het meemaken! Geniet er vooral van 😁
pi_215844218
Gelijk over d’r financiële situatie praten en haar adres sturen enz vind ik persoonlijk vrij bijzonder, krijg daar niet echt een goed gevoel bij

[ Bericht 1% gewijzigd door Raw85 op 12-12-2024 09:27:34 ]
pi_215844292
Het gaat allemaal iets te makkelijk...
pi_215844498
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 08:51 schreef Halcon het volgende:
Het gaat allemaal iets te makkelijk...
Dit.

Ik zou op een plek afspreken waar veel mensen komen. Café of lunchruimte ofzo, zodat je niet alleen bent. Zo snel alles al over jezelf delen vind ik persoonlijk wat vreemd.
pi_215844527
Als je haar karakter zelf erg leuk vindt, dan zou ik gewoon afspreken en kijken of er een klik is. En niet met te hoge verwachtingen erheen gaan.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
  donderdag 12 december 2024 @ 09:42:02 #15
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_215844537
Klinkt wel een beetje als een waar je gelijk aan vast zit.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 12 december 2024 @ 09:47:47 #16
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_215844581
Duidelijk geval van een geestelijk labiel wijf dat je gelijk overspoelt met alles uit haar leven en je waarschijnlijk wil meesleuren in haar leven vol drugs, drama en maffe exen. TS, ik zou nu de slimste zijn en afkappen voordat je nog meer stappen op weg naar de hel zet.
Le Diable
  donderdag 12 december 2024 @ 09:52:45 #17
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_215844618
Neem je wel condooms mee?
Je bent een waardeloze agent.
pi_215844723
Dat ze meteen begint of haar geldzaken is een grote rode vlag. Wees op je hoede. Mogelijk ziet ze jou als makkelijk doelwit om wat geld los te peuteren.
  donderdag 12 december 2024 @ 10:27:06 #19
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215844909
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 23:30 schreef Flitsbezorger het volgende:
Gewoon niet als een creep gedragen en je inhouden, dan komt het wel goed (hoop ik voor je).
Dit ja.
Have fun :Y)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215844934
Wacht, ze noemd je cute, je mag bij haar langskomen, je krijgt zonder problemen adress. Misschien beetje red flags maar wel een: deze heeft in ieder geval interesse. Dus ja tenzij je nu super vriendschappelijk en afstandelijk opstelt zit daar wel potentie.

Wees wel op je hoede, als iemand zo snel van stapel loopt / dingen toevertrouwt kan het ook zijn dat ze vrij afhankelijk is of snel gaat. Neem af en toe een stapje terug, schrijf uit wat er gebeurd is voor jezelf en lees dat eens rustig terug of neem het met ons door :) (of 1 op 1 met een vriend, maar hier is leuker voor ons)

Ik zou mijzelf vooral afvragen: Wil jij meer? Wil je vriendschap? Wil je beide? WIl je een game maatje maar niet meer dan dat?
Als zij zo open en eerlijk en duidelijk is, en jij wilt meer, kan je daar gewoon open en eerlijk in zijn. Je kan best zeggen - ik ben eigenlijk benieuwd hoe je zoent. EN kijken hoe ze reageert.
Ik heb nog nooit een eerste date gehad bij mij thuis die niet op seks uitliep :P en dat waren er heel wat....
  donderdag 12 december 2024 @ 10:30:25 #21
27929 piere
doe mij maar bier
pi_215844941
Ik zou mijn pener wassen
fok you ja!
pi_215845006
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 10:29 schreef verbijstering het volgende:
Wacht, ze noemd je cute, je mag bij haar langskomen, je krijgt zonder problemen adress. Misschien beetje red flags maar wel een: deze heeft in ieder geval interesse. Dus ja tenzij je nu super vriendschappelijk en afstandelijk opstelt zit daar wel potentie.

Wees wel op je hoede, als iemand zo snel van stapel loopt / dingen toevertrouwt kan het ook zijn dat ze vrij afhankelijk is of snel gaat. Neem af en toe een stapje terug, schrijf uit wat er gebeurd is voor jezelf en lees dat eens rustig terug of neem het met ons door :) (of 1 op 1 met een vriend, maar hier is leuker voor ons)

Ik zou mijzelf vooral afvragen: Wil jij meer? Wil je vriendschap? Wil je beide? WIl je een game maatje maar niet meer dan dat?
Als zij zo open en eerlijk en duidelijk is, en jij wilt meer, kan je daar gewoon open en eerlijk in zijn. Je kan best zeggen - ik ben eigenlijk benieuwd hoe je zoent. EN kijken hoe ze reageert.
Ik heb nog nooit een eerste date gehad bij mij thuis die niet op seks uitliep :P en dat waren er heel wat....
Dankje voor je antwoord.

We gaan het inderdaad zien hoe het loopt. Ik ben nou niet bepaald goed in flirten.

Dus ik ben benieuwd hoe je zoent zou ik echt niet zo snel durven te zeggen want wat als ze nee zegt oid. Dan kan je daarna gelijk vertrekken...

Bij mij is het wss zo dat ze bijna op me moet springen voordat ik het begrijp...
pi_215845024
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 10:39 schreef Tijdjes123 het volgende:

[..]
Dankje voor je antwoord.

We gaan het inderdaad zien hoe het loopt. Ik ben nou niet bepaald goed in flirten.

Dus ik ben benieuwd hoe je zoent zou ik echt niet zo snel durven te zeggen want wat als ze nee zegt oid. Dan kan je daarna gelijk vertrekken...

Bij mij is het wss zo dat ze bijna op me moet springen voordat ik het begrijp...
Dan zeg het digitaal :) van te voren. In het ergste geval scheelt het je een reisje :P
  donderdag 12 december 2024 @ 10:42:19 #24
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215845028
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 10:39 schreef Tijdjes123 het volgende:

[..]
Dankje voor je antwoord.

Doe ook maar niet nee :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215845039
Nee
pi_215845974
Ik zou gelijk blokkeren.
pi_215846227
Klinkt mij als iemand die je bankrekening will leeg trekken.
pi_215846234
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 13:49 schreef Missyozilla het volgende:
De vraag is: als er ook seks bij komt, vind TS dit dan erg? :P
pi_215846246
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 13:49 schreef verbijstering het volgende:

[..]
De vraag is: als er ook seks bij komt, vind TS dit dan erg? :P
Ligt eraan hoeveel er op de rekening staat😆
pi_215846275
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2024 23:15 schreef Tijdjes123 het volgende:
heeft ze haar spotify wrapped laten horen
Als dat geen liefde is....
pi_215846284
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 13:50 schreef Missyozilla het volgende:

[..]
Ligt eraan hoeveel er op de rekening staat😆
Hoe meer Euro;s hoe meer liefde... :P
pi_215846372
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 13:49 schreef Missyozilla het volgende:
Ik heb niet gezegd hoeveel geld ik heb...
pi_215846387
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 14:07 schreef Tijdjes123 het volgende:

[..]
Ik heb niet gezegd hoeveel geld ik heb...
Op een gegeven moment krijgt ze een onverwachte rekening of de wasmachine breekt en dan komt de vraag of jij kan helpen. Maar ga er heen kijk hoe het is en gebruik je gezond verstand :)
  donderdag 12 december 2024 @ 14:10:41 #34
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_215846390
Waarom wil je van te voren al weten of ze je leuk vindt?
Gewoon met een open blik erheen en dan zie je wel wat de avond (?) je brengt
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  donderdag 12 december 2024 @ 14:13:19 #35
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_215846405
Ik vind dit ook een beetje verdacht klinken.
Je kunt alsnog wel naar haar toe gaan natuurlijk, maar ik zou wel een op mijn hoede zijn en even van te voren bedenken wat je wel en niet okee zou vinden en je daar ook niet vanaf laten brengen.
Hopelijk hebben wij rode-vlaggen-zieners het mis en wordt het gewoon een spetterend succes.
pi_215846507
Ze is wel erg happig, en zoveel van haarzelf zo snel delen ook. Maar goed, geeft aan in het spectrum te zitten, dus mogelijk heeft ze er meer moeite mee dan jij.
De 'don't stick your dick in crazy'-alarmbellen beginnen wel te rinkelen bij mij, maar op zich is het ook weer niet zo moeilijk om dat dan ook niet te doen op een eerste date.
pi_215846801
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 14:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ze is wel erg happig, en zoveel van haarzelf zo snel delen ook. Maar goed, geeft aan in het spectrum te zitten, dus mogelijk heeft ze er meer moeite mee dan jij.
De 'don't stick your dick in crazy'-alarmbellen beginnen wel te rinkelen bij mij, maar op zich is het ook weer niet zo moeilijk om dat dan ook niet te doen op een eerste date.
Er is best een kans doordat ze autistisch is dat ze alleen denkt een eenzame jongen te ontmoeten.

Soms kunnen zulke zaken best simpel zijn, die "normale" mensen gelijk kapot overdenken.

TS, ga er lekker zonder verwachtingen naar toe, dan heb je sowieso een leuk uitje.
Als je verwachtingen gaat stellen is de kans dat je teleurgesteld raakt alleen maar groter.
Hell To The Liars
  donderdag 12 december 2024 @ 17:19:06 #38
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215847926
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 23:28 schreef jigggy het volgende:
Dit word neuken _O_
Dit.

Neem een rubbertje mee, scheer je ballen en oksels en schrob je voorhuid :Y
pi_215848054
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 17:19 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Dit.

Neem een rubbertje mee, scheer je ballen en oksels en schrob je voorhuid :Y
Ik betwijfel het. Ik voel vrouwen heel slecht aan dus ze moeten echt op me springen en dan snap ik het net...
  donderdag 12 december 2024 @ 19:11:52 #40
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215848964
Klinkt als dat ze je wel leuk vind. Gewoon een date plannen.

Maar inderdaad wel een beetje uitkijken. Sommige dingen zijn inderdaad wel wat vreemd. Maar stel duidelijke grenzen voor jezelf. En doe het veilig.
pi_215855444
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 09:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dit.

Ik zou op een plek afspreken waar veel mensen komen. Café of lunchruimte ofzo, zodat je niet alleen bent. Zo snel alles al over jezelf delen vind ik persoonlijk wat vreemd.
Inderdaad. Maar dan nog op zijn hoede zijn of ze hem niet ziet als makkelijk slachtoffer om geld af te luizen.
  Spellchecker vrijdag 13 december 2024 @ 12:03:52 #42
197773 crew  maily
pi_215856040
quote:
Goedenavond,

Weekje geleden had ik een post op Reddit gezet over eenzaamheid. Ik kreeg toen een berichtje van een vrouw dat ze wel is wilde gamen en vrienden worden en dat ze me misschien wel kon helpen.

Zou gezegd zo gedaan. Toegevoegd op discord.
Ze wilde gelijk bellen maar door drukte kon ik niet. Paar dagen later 3 uur lang met haar gebeld en gegamed, hier gaf ze ook gelijk best veel prive informatie vrij. Over haar ex, hoe ze geldzaken, Wat voor huisdieren(incl foto's) ze heeft, heeft ze haar spotify wrapped laten horen etc. Tijdens het gesprek ook een foto van mezelf laten zien en toen zei ze "oh jij bent best cute", of dat gemeend is of dat ze niet anders kon omdat we aan het bellen waren weet ik niet...

Dag erna gevraagd via de chat of ze het leuk vond om een keer in het echt af te spreken. Ze zei toen "jaa kan wel hoor" klinkt niet heel enthousiast voor mij. Aan de andere kant gaf ze aan ivm met werk dat we dan wel bij haar moesten afspreken omdat het anders wel erg laat werd. Ze gaf ook gelijk haar adres erbij.

Eergister nogmaals 3 uur gebeld en toen ging ze nog meer de diepte in kwa privezaken die ik zelf niet zo snel zou delen na iemand 1 week en paar uur bellen te kennen.
Ging over haar drugs wat ze vroeger heeft gebruikt, dat ze lichtelijk autistisch is etc. Maar ook hoeveel ze verdient en bijna tot de cent hoe ze haar rekening verdeeld.

Ik ga er dit weekend heen, hoe zouden jullje dit opvatten. Denken jullie dat ze gewoon standaard zo is of dat ze me toch "leuk" vindt.

Sorry voor het lange bericht

Thx alvast!
Ik heb dit nogeens gelezen.
Doe niet te enthousiast en laat vooral niet teveel los over jouw bankzaken.

Hoop dat jullie het gezellig hebben! ^O^
pi_215856140
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 11:06 schreef Halcon het volgende:

[..]
Inderdaad. Maar dan nog op zijn hoede zijn of ze hem niet ziet als makkelijk slachtoffer om geld af te luizen.
Misschien heb ik wel teveel nare verhalen gelezen, maar ik vind het hele verhaal wat vreemd. Er kwam bij mij op dat TS op de plek van de date wel eens een nare verrassing staat te wachten in de zin dat hij daar beroofd wordt door een stel kerels en die vrouw in geen velden of wegen te bekennen is. Vandaar afspreken op een neutrale plek.
  Spellchecker vrijdag 13 december 2024 @ 12:14:50 #44
197773 crew  maily
pi_215856166
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 12:13 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Misschien heb ik wel teveel nare verhalen gelezen, maar ik vind het hele verhaal wat vreemd. Er kwam bij mij op dat TS op de plek van de date wel eens een nare verrassing staat te wachten in de zin dat hij daar beroofd wordt door een stel kerels en die vrouw in geen velden of wegen te bekennen is. Vandaar afspreken op een neutrale plek.
Ik dacht hetzelfde ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215856279
Nu geloof ik best dat criminelen 6 uur telefoneren over hebben voor de perfecte misdaad, maar als we dat bij ieder afspraakje van te voren zouden denken zou het wel een dingetje worden in de maatschappij he.

Voor hetzelfde zitten hier users die al 5 jaar getrouwd zijn, waarvan de partner zit te wachten tot zijn rijke schoonouders overlijden zodat hij het geld erft.
Hell To The Liars
pi_215857003
quote:

[..]
Ik dacht het ook.

Echter heb ik haar ook toegevoegd op steam en een ander game platform en heeft ze daar wel gewoon 100en uren in games zitten en is ze al meer dan 10+ jaar actief. Denk niet dat criminelen zo ver gaan en dat ze dan al wel een keer gepakt zouden zijn.

Ze stuurde ook een video van haar huisdier en op haar reddit staan ook foto's van dat huisdier.
  vrijdag 13 december 2024 @ 13:33:32 #47
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215857128
quote:

[..]
Ik denk het wel ja :D
Ik vind het helemaal geen vreemd verhaal eigenlijk. Ze heeft gewoon heel veel verteld. Ik zou eerst maar afwachten hoe de date verloopt en er niet te veel van maken maar ook niet te veel van denken, en zeker niets verwachten :+
Sowieso is het slim om op een andere plek af te spreken als je je er niet okay bij voelt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215857996
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 13:24 schreef Tijdjes123 het volgende:

[..]
Ik dacht het ook.

Echter heb ik haar ook toegevoegd op steam en een ander game platform en heeft ze daar wel gewoon 100en uren in games zitten en is ze al meer dan 10+ jaar actief. Denk niet dat criminelen zo ver gaan en dat ze dan al wel een keer gepakt zouden zijn.

Ze stuurde ook een video van haar huisdier en op haar reddit staan ook foto's van dat huisdier.
Game maatjes zijn toch ook gewoon een makkelijke manier om simpele gesprekken over te hebben tijdens zo'n ontmoeting :)

En een algemene tip, niet eens specifiek voor jou, nooit geld een groot onderwerp laten zijn.

Mocht het gesprek erop uitdraaien, gewoon zeggen "ik heb voldoende om een normaal leven te leiden".
Want een potentiele date wil mssn best weten of iemand financieel gezond is of een failliete treinramp.

Niets meer en niet minder :)
Hell To The Liars
  vrijdag 13 december 2024 @ 15:22:35 #49
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215858038
Maar vind je haar leuk?

Ik denk dat je er pas echt iets over kunt zeggen als jullie elkaar eens irl hebben ontmoet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_215858137
quote:

Wat vind jij van haar en vind je haar opvallend snelle en verregaande openheid ook leuk...
of vind je dat ergens ook een beetje vreemd en heb je er een beetje een raar gevoel bij?

Mocht je een bepaald gevoel hebben, zou ik zeker ook enige terughoudendheid inbouwen (ikzelf zou op basis van dat verhaal eerder niet zoveel behoefte aan snelle verdieping van dat contact voelen, op mij wekt het de indruk van iemand die heel erg 'needy' is en mogelijk op termijn juist ook allerhande 'eisen' aan jou gaat stellen op basis van een nogal voorbarige en oppervlakkige 'vriendschap')
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')