SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
🐙
quote:Op woensdag 11 december 2024 20:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Je doet vervelend dus ik denk het wel dan.
quote:Op woensdag 11 december 2024 20:41 schreef Wereldgozer het volgende: Geen WhatsApp instagram We gaan eraan
Bij NuJij reacties Zeiken over de ellende van whatsapp en Instagram en dan bij NuJij reagerenquote:Hier geen problemen, maar ja ik maak dan ook geen gebruik van die meuk, al die platforms zorgen alleen maar voor ellende dus wegblijven, verder nog een fine avond.
moeten we alles naar Thailand exporteren?quote:Op woensdag 11 december 2024 20:46 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal hoort natuurlijk bij deze TT
Een LAT relatie waarbij ik wekelijks voedsel op de post naar Thailand moet sturen.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:46 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal hoort natuurlijk bij deze TT
Geen ideequote:Op woensdag 11 december 2024 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg gewoon appjes binnen en Insta doet het gewoon
Wat zijn dit voor sprookjes dan ?
Ja, dit schiet wel lekker op he essn.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee
Ik krijg geen appjes en heb geen Instagram
Of naar Thailand verhuizen en bij Ballie gaan wonen. Is meteen je woonsituatie opgelostquote:Op woensdag 11 december 2024 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een LAT relatie waarbij ik wekelijks voedsel op de post naar Thailand moet sturen.
Zekerquote:Op woensdag 11 december 2024 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit schiet wel lekker op he essn.
Ach ja geef maarquote:Op woensdag 11 december 2024 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
wil je een link dat je niet alle diensten langs hoeft?
Cirkel - rond.quote:
Gedaan met de rustquote:Op woensdag 11 december 2024 20:46 schreef Ama het volgende:
Oh ik krijg alweer WhatsApp dingen binnen.
Je moet een gegeven bal niet in de volle bek kijkenquote:Op woensdag 11 december 2024 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een LAT relatie waarbij ik wekelijks voedsel op de post naar Thailand moet sturen.
“Moet eigenlijk”quote:Op woensdag 11 december 2024 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed
Ik heb nog bounty-ijs en dat wil ik proeven, maar ik heb eerst nog ander ijs en dat moet eigenlijk eerst op
Als je een keertje je neus ophaalt, smakt of snurkt sterf je binnen een seconde roemloos in een plasje bloed.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of naar Thailand verhuizen en bij Ballie gaan wonen. Is meteen je woonsituatie opgelost
Oke, enablerquote:Op woensdag 11 december 2024 20:50 schreef rival het volgende:
[..]
“Moet eigenlijk”
Wat ga je jezelf nou in de weg zitten met bedachte regeltjes
Eet het bounty ijs
zorgen voor een goede beveiliging tegen popuptroepquote:
Nee dat bloed kan ze vast ook hergebruiken dus dat zal ze vast niet priekenquote:Op woensdag 11 december 2024 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een keertje je neus ophaalt, smakt of snurkt sterf je binnen een seconde roemloos in een plasje bloed.
Misschien wil @DeZwabber dit wel voor je makenquote:Op woensdag 11 december 2024 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit nu te kijken hoe je babi pangang kan maken
Wetende dat ik dit waarschijnlijk nooit ga doen, maar kijkt zo lekker weg
quote:Op woensdag 11 december 2024 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien wil @:DeZwabber dit wel voor je maken
huuuuuhuuuuuu is voor negersquote:
Zie TTquote:
Zou eten. Volgens mij is hij een goede kokquote:Op woensdag 11 december 2024 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien wil @:DeZwabber dit wel voor je maken
Ja, maar van die reepjes of in zo'n pot?quote:
Ik voldoe niet aan de eisen.quote:
zo heb ik het Groot Indonesisch kookboek van Beb Vuykquote:Op woensdag 11 december 2024 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit nu te kijken hoe je babi pangang kan maken
Wetende dat ik dit waarschijnlijk nooit ga doen, maar kijkt zo lekker weg
Je bent niet gemotiveerd?quote:Op woensdag 11 december 2024 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik voldoe niet aan de eisen.
quote:Op woensdag 11 december 2024 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo heb ik het Groot Indonesisch kookboek van Beb Vuyk
Leest zo lekker weg, maar kook er niets uit
Nee, en ik eet ook niet alles.quote:
NOU WAT EEN TOEVAL.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik had vorige week Milka ijs maar dat smaakte precies naar Milka.
deze is zonder plaatjes/foto'squote:Op woensdag 11 december 2024 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, kookboeken zijn ook zo mooi
Wel goorgonzola?quote:Op woensdag 11 december 2024 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik lust geen oesters of kippenvoeten
Dus ik eet niet alles.
* gooit gillende mossel in 4E keeltje.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik lust geen oesters of kippenvoeten
Dus ik eet niet alles.
Je verwacht hetquote:Op woensdag 11 december 2024 20:55 schreef UitStraling het volgende:
Met of zonder goorgonzola?quote:
Ja, dat zit al in de naam.quote:
Ik zou beginnen met rennen..quote:Op woensdag 11 december 2024 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* gooit gillende mossel in 4E keeltje.
Haha, ja dat is waarquote:Op woensdag 11 december 2024 20:56 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt er voldoende stappen voor gezet dit jaar
Reepjesquote:Op woensdag 11 december 2024 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar van die reepjes of in zo'n pot?
Cirkel is weer rondquote:Op woensdag 11 december 2024 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat zit al in de naam.
Die wordt straks wakker en komt er achter dat ze in haar slaap online uitgehuwelijkt is.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of naar Thailand verhuizen en bij Ballie gaan wonen. Is meteen je woonsituatie opgelost
quote:Op woensdag 11 december 2024 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder goorgonzola?
Ja, die zijn wel lekkerquote:
Wist je dat Milka geproduceerd voor oost europa anders (slechter) smaakt dan Milka geproduceerd voor west europa? En in die winkels met aanbiedingen verkopen ze meestal die oost europa zooi.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:55 schreef UitStraling het volgende:
Fijn dat de goorgonzolacirculatie weer circuleerdequote:
10 miljoen liter?quote:Op woensdag 11 december 2024 20:57 schreef UitStraling het volgende:
Gorgonzola ijs, waarom niet, kaas is al half ijs maar dan niet zo koud.
quote:Op woensdag 11 december 2024 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die wordt straks wakker en komt er achter dat ze in haar slaap online uitgehuwelijkt is.
Dit verbaast mij eigenlijk niets.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wist je dat Milka geproduceerd voor oost europa anders (slechter) smaakt dan Milka geproduceerd voor west europa? En in die winkels met aanbiedingen verkopen ze meestal die oost europa zooi.
Terwijl ik gewoon een Mars eigenlijk helemaal niet zo bijzonder vind.quote:
Op dezelfde plek denk ik, aangezien cirkels rond zijnquote:Op woensdag 11 december 2024 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn dat de goorgonzolacirculatie weer circuleerde
Waar zouden we zijn, zonder...?
Serieus?quote:Op woensdag 11 december 2024 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wist je dat Milka geproduceerd voor oost europa anders (slechter) smaakt dan Milka geproduceerd voor west europa? En in die winkels met aanbiedingen verkopen ze meestal die oost europa zooi.
Je was okequote:Op woensdag 11 december 2024 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mn pinknagel is afgescheurd
Ownoes.
Ik kan marsijsreepjes wel op, maar een hele mars niet.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Terwijl ik gewoon een Mars eigenlijk helemaal niet zo bijzonder vind.
je bent dus gek op kou.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Terwijl ik gewoon een Mars eigenlijk helemaal niet zo bijzonder vind.
We praten in kringetjes.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op dezelfde plek denk ik, aangezien cirkels rond zijn
quote:Op woensdag 11 december 2024 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan marsijsreepjes wel op, maar een hele mars niet.
Wat gaat hier mis?
Zijn die ook rond?quote:
Ik moet het eerste vierkante kringetje nog zien.quote:
Yep. Is ook met bijvoorbeeld Mövenpick ijs. Is hier 6x zo duur als in Duitsland, maar het ijs heeft ook niet dezelfde ingrediënten. Voor Duitsland wordt het goedkoper geproduceerd.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus?
Nou wel slim en ik ben het hier wel mee eens.
Like and subscribequote:Op woensdag 11 december 2024 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Yep. Is ook met bijvoorbeeld Mövenpick ijs. Is hier 6x zo duur als in Duitsland, maar het ijs heeft ook niet dezelfde ingrediënten. Voor Duitsland wordt het goedkoper geproduceerd.
Volg mij voor meer voedselweetjes![]()
zet dan gewoon met max een halve graad per keer omhoog...quote:Op woensdag 11 december 2024 21:01 schreef Nattekat het volgende:
https://imgur.com/a/BjJ8hlU
Breaking news! Gelekte beelden van Nattekat die de verwarming aan zet!
Als je per ongeluk op zo'n Rubik's kubus gaat zitten, na het douchen.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet het eerste vierkante kringetje nog zien.
quote:Op woensdag 11 december 2024 21:01 schreef Nattekat het volgende:
https://imgur.com/a/BjJ8hlU
Breaking news! Gelekte beelden van Nattekat die de verwarming aan zet!
Heb jij daar ervaring mee?quote:Op woensdag 11 december 2024 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je per ongeluk op zo'n Rubik's kubus gaat zitten, na het douchen.
Absoluutquote:Op woensdag 11 december 2024 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou @:kwiwi liken en een abonnement op nemen
Nee, laat maar, ik wil het niet weten.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij daar ervaring mee?
Zijn dat dezelfde mensen die naakt stofzuigen en dan vast komen te zitten?quote:Op woensdag 11 december 2024 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je per ongeluk op zo'n Rubik's kubus gaat zitten, na het douchen.
quote:Op woensdag 11 december 2024 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde mensen die naakt stofzuigen en dan vast komen te zitten?
Rittersport PFEFFERMINZquote:Op woensdag 11 december 2024 21:03 schreef Ama het volgende:
Iemand nog meer tips voor mijn boodschappenlijstje 🇩🇪 morgen? @:gianni61 ik ga die mayo sowieso proberen.
en dat ie dan ook echt... PLOP weg isquote:Op woensdag 11 december 2024 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, laat maar, ik wil het niet weten.
quote:Op woensdag 11 december 2024 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat ie dan ook echt... PLOP weg is
Eerste deel van dat bericht is best een goed idee, tweede gedeelte iets minder.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rittersport PFEFFERMINZ
Duh.
Of die van de naaktfietsclub, dit lijkt me zo ongemakkelijk hè.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde mensen die naakt stofzuigen en dan vast komen te zitten?
Mag ik 1 kg DUH aub?quote:Op woensdag 11 december 2024 21:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Eerste deel van dat bericht is best een goed idee, tweede gedeelte iets minder.
Ook het eerste ding wat jij ongemakkelijk zou vindenquote:Op woensdag 11 december 2024 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of die van de naaktfietsclub, dit lijkt me zo ongemakkelijk hè.
quote:Op woensdag 11 december 2024 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Bij NuJij reacties Zeiken over de ellende van whatsapp en Instagram en dan bij NuJij reageren
Kan wel.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik 1 kg DUH aub?
Duits winkelpersoneel: wass?
Valt me nu ook op jaquote:Op woensdag 11 december 2024 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Volgens mij valt er een stofvlok naar beneden
WIR WOLLEN UNSER ALTEN KAISER WILHELM WIEDER HABENquote:Op woensdag 11 december 2024 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik 1 kg DUH aub?
Duits winkelpersoneel: wass?
Ben gisteren alleen naar de Duitse drankenhandel geweest. Supermarkt doe ik volgende weekquote:Op woensdag 11 december 2024 21:03 schreef Ama het volgende:
Iemand nog meer tips voor mijn boodschappenlijstje 🇩🇪 morgen? @:gianni61 ik ga die mayo sowieso proberen.
Rittersport PFEFFERMINZquote:Op woensdag 11 december 2024 21:03 schreef Ama het volgende:
Ohja daar hoef ik niet heen.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben gisteren alleen naar de Duitse drankenhandel geweest. Supermarkt doe ik volgende week
Totdat ze zich het touwknopen herinnert en gillend wegrolt.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Och, zij hoeft alleen maar alles op te eten. Dat zal se vast niet erg vinden
😑quote:Op woensdag 11 december 2024 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rittersport PFEFFERMINZ![]()
@:4everblackeyed @:ltvdk @:airwin @:shii
Dan moet het wel heel erg zijnquote:Op woensdag 11 december 2024 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook het eerste ding wat jij ongemakkelijk zou vinden
Und zwei kaiserbrotchen jawohlquote:Op woensdag 11 december 2024 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
WIR WOLLEN UNSER ALTEN KAISER WILHELM WIEDER HABEN
ABER DEM, MIT DEM BART! MIT DEM LANGE BART!
quote:
Minimaalquote:
Kaviaar, kakelverse zalm uit Alaska, Ferrero Rocher (190 kilo), van die kattenkontenkoffie, 16 poten King Crab, nieuw autootje (roze) en een kwart Wagyu koe.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:03 schreef Ama het volgende:
Zou wel geniaal zijn als ie er verdraaid in gaat en netjes opgelost uitkomtquote:Op woensdag 11 december 2024 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat ie dan ook echt... PLOP weg is
Ja oke ik schrijf dit idd meteen op nu.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kaviaar, kakelverse zalm uit Alaska, Ferrero Rocher (190 kilo), van die kattenkontenkoffie, 16 poten King Crab, nieuw autootje (roze) en een kwart Wagyu koe.
quote:Op woensdag 11 december 2024 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook het eerste ding wat jij ongemakkelijk zou vinden
Ik heb het idee dat we nog meer mensen vergetenquote:Op woensdag 11 december 2024 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
echt alleen maar VREETZAKKEN hierquote:Op woensdag 11 december 2024 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Und zwei kaiserbrotchen jawohl
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
echt alleen maar VREETZAKKEN hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Met kaas.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
echt alleen maar VREETZAKKEN hier
Ik weet het niet meer, maar ee waren we wel meerquote:Op woensdag 11 december 2024 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we nog meer mensen vergeten
Bos volgens mij ook toch ?
via de mond er weer uit?quote:Op woensdag 11 december 2024 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou wel geniaal zijn als ie er verdraaid in gaat en netjes opgelost uitkomt
Direct in de ontkenningsfasequote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
Waar ga je mee vulllen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 11 december 2024 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, maar ee waren we wel meer
Denk dat @:dezwabber ook om was na een test?
Jaquote:Op woensdag 11 december 2024 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Direct in de ontkenningsfase
Ja, dat denk ik welquote:Op woensdag 11 december 2024 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, maar ee waren we wel meer
Denk dat @:dezwabber ook om was na een test?
ik zeg nietsquote:
Pas op he...quote:Op woensdag 11 december 2024 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met kaas.
Maar geen goorgonzola.
10 miljoen liter goorgonzolasaus.quote:
Vaderquote:
*rent keihard weg.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pas op he...
Kaiser Wilhelm I heeft zijn helm op gezet
[ afbeelding ]
Wil hij die Helm wel?quote:Op woensdag 11 december 2024 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pas op he...
[ afbeelding ]
Wat vindt Vlinder van zo'n duitse helm?quote:Op woensdag 11 december 2024 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pas op he...
[ afbeelding ]
Die soesjes zijn wel rondquote:Op woensdag 11 december 2024 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
10 miljoen liter goorgonzolasaus.
6 kg KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
WHIEEEEEEEEEEP
Vlinder vindt dat de keizer normaal moet doen, gek.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat vindt Vlinder van zo'n duitse helm?
Jeej, weer een goorgonzolacirculatiequote:
Oh vervelend, ik heb alleen dure elitewijn dus nu kan ik dit niet makenquote:Op woensdag 11 december 2024 21:11 schreef UitStraling het volgende:
Goorgonziesoep,
0.5 Kippenbouillon
50 g Roomboter
50 g Tarwebloem
125 ml Kookroom
150 ml Halfvolle melk
250 ml plebs Huiswijn wit
9 kilo Gorgonzola
1 snufje Cayennepeper
1 snufje Nootmuskaat
2 tl Dijon mosterd
250 ml ongefilterd brak water
Ik stel mij dit even voor.. wat een ellende.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:11 schreef UitStraling het volgende:
Goorgonziesoep,
0.5 Kippenbouillon
50 g Roomboter
50 g Tarwebloem
125 ml Kookroom
150 ml Halfvolle melk
250 ml plebs Huiswijn wit
9 kilo Gorgonzola
1 snufje Cayennepeper
1 snufje Nootmuskaat
2 tl Dijon mosterd
250 ml ongefilterd brak water
Ok daar ging mijn koffie.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat vindt Vlinder van zo'n duitse helm?
Ben alvast aan het oefenen voor de top2000 straks @Bomenverzamelingquote:
Jammer de sjammer.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh vervelend, ik heb alleen dure elitewijn dus nu kan ik dit niet maken
magere melk, nog beterquote:Op woensdag 11 december 2024 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar sowieso.. halfvolle melkKan je net zo goed water drinken.
Hoe maken ze dit, zachter knijpen of hoe dan?quote:Op woensdag 11 december 2024 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Nee ze doen dat pak maar halfvolquote:Op woensdag 11 december 2024 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe maken ze dit, zachter knijpen of hoe dan?
quote:Op woensdag 11 december 2024 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe maken ze dit, zachter knijpen of hoe dan?
quote:
Ja.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ze doen dat pak maar halfvol
Van die melk die een beetje blauwig zietquote:
Back from Bubba.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
...
hela, ik hoor een fiets in de schuur gezet worden
ZE IS THUIIIIIIIIIIIIIIIIIS
Ik las Buda.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
👀quote:Op woensdag 11 december 2024 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volle melkquote:
Sinds bicycle van queen kijk ik daar toch iets anders naarquote:Op woensdag 11 december 2024 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of die van de naaktfietsclub, dit lijkt me zo ongemakkelijk hè.
Ik twijfel tussen slagroom en banketbakkersroom. Kan me niet meer herinneren wat ik de vorige keer heb gedaan. Denk banketbakkersroom.quote:
Probeer sambalquote:Op woensdag 11 december 2024 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen slagroom en banketbakkersroom. Kan me niet meer herinneren wat ik de vorige keer heb gedaan. Denk banketbakkersroom.
Zou een dikke augurk erin stoppen, zo leren mensen dat het leven geen vrolijke bruidstaart is maar dat ze altijd op hun hoede moeten zijn.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen slagroom en banketbakkersroom. Kan me niet meer herinneren wat ik de vorige keer heb gedaan. Denk banketbakkersroom.
quote:Op woensdag 11 december 2024 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een met augurk gevulde eclair met groene glazuur.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou een dikke augurk erin stoppen, zo leren mensen dat het leven geen vrolijke bruidstaart is maar dat ze altijd op hun hoede moeten zijn.
Glaasje zuurkoolsap erbij.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een met augurk gevulde eclair met groene glazuur.
quote:Op woensdag 11 december 2024 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Glaasje zuurkoolsap erbij.
Knaksap mag ook ?quote:
Naaktslakkensmoothie.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Glaasje zuurkoolsap erbij.
quote:
quote:
Knaksap saus?quote:
morgen is de supermarkt weer openquote:
ja nu heeft ze dikke vette pechquote:Op woensdag 11 december 2024 21:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar daar heeft zij nu natuurlijk helemaal niks aan.
RIPquote:
Nee en ik besef me dat het morgen alweer donderdag is.quote:
time is fun when you're having fliesquote:Op woensdag 11 december 2024 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee en ik besef me dat het morgen alweer donderdag is.
Oh what a fun we havequote:Op woensdag 11 december 2024 21:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
time is fun when you're having flies
Sowieso banketbakkersroomquote:Op woensdag 11 december 2024 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, was alles en iedereen de moeder aan het schieten in Bostonquote:
ah gezellig. Doe ik het braver met de Belgische slimste mens te kijkenquote:Op woensdag 11 december 2024 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, was alles en iedereen de moeder aan het schieten in Boston
Ach de wereld is toch al vergaanquote:Op woensdag 11 december 2024 22:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah gezellig. Doe ik het braver met de Belgische slimste mens te kijken
ook weer waar.quote:
das een bed met een hoog kussen.quote:
Moet je nog eten?quote:
Nee een bank zit prettigerquote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
zit ik eigenlijk nooit
kan bijna mn bank wegdoen
Wat voor soort chocolaatje zat er vandaag in?quote:Op woensdag 11 december 2024 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Kijk nu al uit naar het minichocolaatje in m'n adventkalender morgen.
Is dat de enige chocolade?quote:Op woensdag 11 december 2024 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Kijk nu al uit naar het minichocolaatje in m'n adventkalender morgen.
je kan er ook op gaan liggenquote:Op woensdag 11 december 2024 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
zit ik eigenlijk nooit
Zal ie vast niet aan gedacht hebben.quote:
klinkt goorquote:Op woensdag 11 december 2024 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat bounty-ijs is wel lekker, maar heeft wel de structuur van melk met veren.
quote:Op woensdag 11 december 2024 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
zit ik eigenlijk nooit
quote:
daarom geef ik de hint ookquote:Op woensdag 11 december 2024 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ie vast niet aan gedacht hebben.
Gezonde reactie, maar ik denk dat niemand melk met veren echt lekker vindt.quote:
Fijn dat je zo aan je mede FOK!ers denkt.quote:
Kleine KitKats in allemaal vormpjes.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat voor soort chocolaatje zat er vandaag in?
Flex flex flex, hoor.quote:
Ik ben benieuwd naar de KitKat's in Japan, qua smakenquote:Op woensdag 11 december 2024 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kleine KitKats in allemaal vormpjes.
Genoeg internet vandaag.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat bounty-ijs is wel lekker, maar heeft wel de structuur van melk met veren.
Graag gedaan.quote:
Ga je naar Japanquote:Op woensdag 11 december 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de KitKat's in Japan, qua smaken
Toen ik in NY was had ik zo'n reuze KitKat meegenomen.
Was leuk voor de foto, maar niets bijzonders qua smaak
Ik doe liever m'n eettafel weg dan m'n bank. Dat is gewoon bed 2.0quote:Op woensdag 11 december 2024 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, ben niet zo raar als @:bitterbal dat ik zonder eettafel kan
Klinkt wel erg karigquote:Op woensdag 11 december 2024 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In m'n muesli zit ook chocola.
Nog niets concreets vastgelegd.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je naar Japan
Volgens mij zat er op het vliegveld van Tokio een hele kitkatwinkel maar wij zaten op een ander deel van dat kloteluchtveld
Verder had ik cheesecake en matcha en banaan heb ik ook nog een keer gehad maar dat was niet in Japan volgens mij. En gewone met karamel maar ik kan geen Japans dus het was even gissen.
quote:dat kloteluchtveld
raar..quote:Op woensdag 11 december 2024 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe liever m'n eettafel weg dan m'n bank. Dat is gewoon bed 2.0
Ik moet morgen boodschappen doen dus dan werk ik wel een kilo weg en moet ik daar weer een paar dagen mee doen.quote:
Ik had er vorig jaar in de VS een kitkat met PFEFFERMINZ, maar die was ook niet heel bijzonderquote:Op woensdag 11 december 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de KitKat's in Japan, qua smaken
Toen ik in NY was had ik zo'n reuze KitKat meegenomen.
Was leuk voor de foto, maar niets bijzonders qua smaak
beide statements kloppenquote:Op woensdag 11 december 2024 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan kan ik niet gamen op mn pc, en mn bed ligt fijner
Gaanquote:Op woensdag 11 december 2024 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog niets concreets vastgelegd.
[..]![]()
![]()
Een verrassings KitKat dus
Bankquote:Op woensdag 11 december 2024 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe liever m'n eettafel weg dan m'n bank. Dat is gewoon bed 2.0
Sowieso smerig.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had er vorig jaar in de VS een kitkat met PFEFFERMINZ, maar die was ook niet heel bijzonder
Pff gelukkig, begon me al lichtelijk zorgen te makenquote:Op woensdag 11 december 2024 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet morgen boodschappen doen dus dan werk ik wel een kilo weg en moet ik daar weer een paar dagen mee doen.
Ja, maar wat was er nou met de tijdspanne, was dat bij jou heel strak gepland ofzo?quote:Op woensdag 11 december 2024 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaan
Serieus een van m'n leukste vakanties geweest.
Ik heb een tv op de slaapkamer maar gebruik die eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
raar..
bed ligt altijd veel en veel beter.. als het om je tv gaat, die kan je ook in je slaapkamer zetten
Wat zeg jij allemaal?quote:
Same.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een tv op de slaapkamer maar gebruik die eigenlijk nooit.
Ja zo'n groepsreis. Het was wel rennen. Had achteraf beter die van drie weken kunnen doen.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar wat was er nou met de tijdspanne, was dat bij jou heel strak gepland ofzo?
Oh lekker.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kleine KitKats in allemaal vormpjes.
Ik wil niet meer rennenquote:Op woensdag 11 december 2024 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo'n groepsreis. Het was wel rennen. Had achteraf beter die van drie weken kunnen doen.
En dan was er nog een klein groepje dat vond dat het allemaal te langzaam ging en er zelf op uit ging. Ik rende me helemaal kapot bij die lui.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet meer rennen
Dat kan ik niet.
Sorry, maar ik zie het echt al helemaal voor mequote:Op woensdag 11 december 2024 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan was er nog een klein groepje dat vond dat het allemaal te langzaam ging en er zelf op uit ging. Ik rende me helemaal kapot bij die lui.
quote:Op woensdag 11 december 2024 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet meer rennen
Dat kan ik niet.
Succes alvastquote:Op woensdag 11 december 2024 22:30 schreef mschol het volgende:
vrijdag lekker in de kou zitten, deuren en klepramen voor en achter worden tegelijkertijd gedaan, dus kan lekker doorwaaien
Gelukkig gaat het vrijdag vriezenquote:Op woensdag 11 december 2024 22:30 schreef mschol het volgende:
vrijdag lekker in de kou zitten, deuren en klepramen voor en achter worden tegelijkertijd gedaan, dus kan lekker doorwaaien
Noord-Korea lijkt mij net even wat avontuurlijker.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Zuid-Korea lijkt me ook heel tof maar die reizen zijn even twee keer zo duur geworden
Lol, leuk voor je.. maar die wachtwoord reset is niet naar mijn e-mailadres gegaan.quote:Gelukt!
We hebben je een e-mail gestuurd om je wachtwoord te resetten.
quote:
ah joepiequote:
Ja, maar fuck logic toch ?quote:Op woensdag 11 december 2024 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ah joepie![]()
snap sowieso niet dat ze niet per kant doen om een beetje tocht tegen te gaan..
al jarenquote:
Ja, echt een supergoed idee.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:33 schreef mschol het volgende:
misschien moet ik mij opsluiten in de badkamer, daar zitten geen ramen
mja, als ze genoeg mensen hebben is het wel slim, kan je per kant sneller klaar zijnquote:Op woensdag 11 december 2024 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar fuck logic toch ?
neequote:
kun je daar je bank neerzettenquote:Op woensdag 11 december 2024 22:33 schreef mschol het volgende:
misschien moet ik mij opsluiten in de badkamer, daar zitten geen ramen
Ik denk dat daar misschien het pijnpunt in zit.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, als ze genoeg mensen hebben is het wel slim, kan je per kant sneller klaar zijn
[..]
nee
nog steeds geen idee of ik er wel 1 neerzet..
volgende week is ook weer drukdrukdruk want week voor kerst
Heb ik niet.quote:
de kerstezelquote:
Lekker op tijd Koen.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:36 schreef Koen66 het volgende:
Kerstboom staat hier nog in de tuin, komend weekend opzetten
absoluutquote:
zelf zou ik em begin november al neerzetten, maar goed, dat ben ikquote:
voordeel van een lego kerstboom. die laat je lekker het hele jaar staanquote:Op woensdag 11 december 2024 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
zelf zou ik em begin november al neerzetten, maar goed, dat ben ik
Driving home.quote:
oke ja das wel waar... die staat net een milimetertje hoger dan de kerstezelquote:
ik doelde meer op een grote nepperd of liefst echte (maar goed, die vallen uitquote:Op woensdag 11 december 2024 22:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
voordeel van een lego kerstboom. die laat je lekker het hele jaar staan
ik heb nu ook niks, moet mn kerstverlichting onder mn raam eens aanzetten..quote:Op woensdag 11 december 2024 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen kerstboom. Alleen wat losse troepjes en lampjes.
ik doe niet aan grote bomen. heb gewoon een heel windlicht met verlichtingquote:Op woensdag 11 december 2024 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doelde meer op een grote nepperd of liefst echte (maar goed, die vallen uit)
Zou een kerstboom giftig zijn voor caafs?quote:Op woensdag 11 december 2024 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen kerstboom. Alleen wat losse troepjes en lampjes.
Ik vind dat ook niet zo lekker, maar als schol dat nou lekker vindt, meer voor hemquote:
Tsja, mevr Koen haat kerst dus het is een jaarlijks terugkerende discussiequote:
Alles is giftig voor caafs.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou een kerstboom giftig zijn voor caafs?
En andersom toch ook?quote:Op woensdag 11 december 2024 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alles is giftig voor caafs.
Maar ze zijn ook giftig voor honden en katten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |